Jsem Inženýr!!!:)

Ahojte!! Tak konečne mám po štátniciach a budem mať na Vás čas:) Ani by som nepovedala, že mi bude blog tak chýbať:) Mala som už absťáky:) Ako už niektorí viete, včera som mala štátnice a konečne som aj ja ING. :D Viem, že mi to bude možno na nič, ale aj tak som sa tešila, že som to konečne dobojovala:) Čo sa týka štátnic a otázok, vybrala som si tie najhoršie:D Ešte ráno som hovorila Mackovi, že je jedna otázka, kt. si nechcem vytiahnuť, ale nepoviem ju nahlas, lebo ju ešte dostanem..samozrejme, že som si ju vytiahla..(organizácia a organizačná štruktúra v manažmente) Jak som to videla, tak si hovorím, že môžem rovno odísť, lebo tú otázku som si vôbec nevedela zapamätať. Ok, tak ešte mám dva predmety.. Druhý predmet..tá istá otázka, len organizačná štruktúra hotelov. Ja už slzy v očiach, že to nie je možné a z 3. predmetu tiež niečo, čo som vedela najmenej.. Len som sa prekonala, aby som sa nerozplakala (hovorila som si, že musím byť silná a neplakať, lebo sa mi rozmaže makeup:DD )Nakoniec som sa posnažila jak som vedela...a ked nám oznámili, že sme prešli a sme Inžinierky, strašne som sa tešila. Dala som si na to aj jedno poldo, fuj:D Kedže ja nepijem, musela som sa prekonať a zapiť ten titul:) Včera sme išli pooslavovať aj von, hlavne sme si s Mackom veľmi poplakali..Lebo ked si predstavím, že to celé už skončilo..:/ Že už v septembri nepôjdem do školy..Nechce sa mi tomu uveriť:/ Strašne mi je smutno..hlavne z toho, že už neuvidím každý deň v škole Pána Hubera, Lenku, Duriho, Ljusy, Sninu, Janku a ostatných spolužiakov..(Macko, teba nerátam, teba budem vidieť stále aj tak:). Aj teraz ked to píšem a myslím na to, tak mi tečú slzy po lícach:(( Ale všetko pekné musí skončiť a pevne verím, že sa budeme stretávať.. a dakujem za týchto krásnych 5 rokov ♥♥
Tak a teraz príde realita a zajtra luxusný Úrad práce:D
Dakujem škole, že som spoznala 2 tak úžasné bytosti, ako sú ony ♥♥



Šťastná Inžinierka:)
Moja Janka♥
ňuňu♥♥


Aj www.cacky.sk mi pomáhali v štúdiu:)






Moji najmilší♥♥♥ a najlepší profesor:)

Štátnicový outfit:)

20 komentárov:

  1. Gratulujem Leni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem, musí to byť úžasný pocit! :) Ja mám akurát zajtra skúšku z anatómie tak pevne verím, že si vytiahnem niečo, čo viem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem a dúfam, že si si vytiahla nejakú dobrú otázku a dala to s prehľadom:)

      Odstrániť
  3. gratulujem, ja som skončila v piatok, ale myslím, že mi ešte stále nedošlo, že mám titul :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jooooj lenaaa sexy zena aj mna uvidis :) este si mi slubila navstevu u teba a snad uz bude viac casu :) gratulujem k tvojmu heroickemu vykonu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ujha jake ste tam mali posedenicko...aj sampano!! ULALA!!!..Gratulujem este raaz!! krasne satky tie oranzove:)a ta fotka, ako vyhadzujete tie papiere je TOP:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jooj Maťušik, ty máš vždy najkrajšie komentáre:) ano ano, mali sme ukončenie vo veľkom štýle:D a dakujeme:))

      Odstrániť
  6. Tak krásnou inženýrku jsem ještě neviděla :D Dobře, zatím znám jen Kelly z Misfits a naší miniaturní účitelku informatiky :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juuj♥♥ dakujem veľmi pekne za taký milý komentár:)

      Odstrániť
  7. Gratulujem Lenka! :)
    Vyzeráš moc krásne na fotkách, pristane ti to :)
    Ja to mám zase naopak, že výška ma ešte len čaká ( ak úspešne spravím príjmačky) a vôbec sa na výšku neteším.
    Príde mi, že tie roky strávené na nej už neprekonajú tie 4 najlepšie roky, ktoré som prežila na gympli. ,
    Ale tak uvidím, nechám sa prekvapiť a každopádne sa veľmi teším na tvoje nové príspevky :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V prvom rade veľmi pekne dakujem a po daľšie, aj ja som si to myslela:) Stredná bolii dokonalé 4 roky, ale ked to porovnám s výškou, aj výška bola úžasná! Tak v kútiku duše ti závidím:) Hned by som si to celé zopakovala:) a držím palce!

      Odstrániť
  8. Moc gratuluju :) to ti musel spadnout kámen ze srdce. Ukončená škola je hlavní, než-li ji mít neukončenou. Ten diplom symbolizuje ty roky snažení a trpění v lavicích. Zaměstnání je nyní těžký sehnat i s doktorátem, takže no stress. Závidím, taky bych to nejradši už měla z krku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj Lenka, môžem sa opýtať či odporúčas tento odbor vyštudovať a ake je zatiaľ uplatnenie tvojich spolužiakov, chcem prestúpiť do 4. ročníka na geoturizmus lebo mám zaujem pracovať v odbore CR :) ďakujeem za odpoveď, budem vďačná :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...