Jednoduchý návod na kučierky:)

Ahojky!! Vždy, ked mám kučeravé vlasy sa ma všetci pýtajú, čím som to docielila a moja odpoved je vždy jednoduchá:) Robím si na noc dva francúzske vrkoče, ktoré vždy vykúzlia takéto krásne kučierky, ktoré ste mohli vidieť aj vo videu Novesta:) Toť moje kúzlo:) Dnes idem na fotenie a potom na oslavu svojich narodiek s kamoškami..Máme tématickú párty..neón a 90.roky v Amerike...tak ak ma uvidíte večer ako neónku, viete prečo:DD A zajtra sa môžete tešiť na recenziu mojich nových krémov z Pupy:) Papa:-**











11 komentárov:

  1. krása :)

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páni, vypadá to úžasně, ale myslím, že ani s hromadou laku na vlasy by mi to nedrželo :/ :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mam suche vlasy, takze mne netreba ani lak:)

      Odstrániť
  3. Moje vlasy su tak znicene, ze mme zapletene francuzke vrkoce vyzeraju hrozne! :( mozem sa ta spytat ako si svoje vlasy dostala z tej znicenej fazy?? Ja uz som pouzila vsetko mozne, ostrihala som vlasy a stale nic :(

    http://cupofsimee.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) tak zo znicenej fazy sa stale dostavam, ale mne najviac pomohli sampony Loreal extreme repair..vdaka nim mam ako take vlasy a kokosovy olej:) a beriem aj tabletky na vlasy- forcapil, tak mozno aj to trosku pomohlo:) a este aj to, ze som si pol roka nefarbila vlasy:) tak drzim palce!

      Odstrániť
  4. Wau.. Veľmi pekné :) Ďakujem za super radu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tiež to tak robím :) ty jedna bábika :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. anooo?:) super to je, nie?:) citim sa vždy ako malé dieťa:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...