Fashion TV party 2014 Košice

A bolo to tu opäť:) Dalšia Fashion párty je za nami:)  Vždy sa veľmi teším na prehliadku, pretože sa stretneme staré známe modelky a máme o zábavu postarané:) Včerajšiu prehliadku hodnotím na 1* ! Stretli sme sa o 12 v salóne Vogue v Cassovii. No ale tam jaký servis sme mali:) Chlebíčky s rôznymi lahodnými pomazánkami- vajíčková, cícerová, cviklová a neviem ešte aké..Mali sme tam limonády, dostali sekt s jahodkou a popritom nás maľovali a česali:) Proste jak hviezdy:) fakt to bolo milé, pretože také niečo na prehliadkách a v salónoch nie je zvykom:) Presunuli sme sa do Galerky, kde sme si už nafittovali šaty:) Predvádzali sme Idu Šándor, Izabelu Komjati a Jitku Klett. Šaty boli veľmi pekné, hlavne mne sa páčili od Idy, ktoré som mala..boli dlhé biele a mali holý chrbát:) Avšak boli k tomu topánky od Stevena Maddena, ktorý mali taký hrozný sklon a aby mi neboli široké, mala som 37 namiesto 39, tak chodiť ešte na koberci bolo umenie, lebo nohy sa mi strašne triasli:D Ale nejak som to ustála. Celý deň sme strávili klebetením, fotením a prehliadku sme začali okolo 9. Zbehlo to úplne rýchlo. Aj som mala trošku stres, kedže som tam mala strašne veľa známych:) Zvyčajne stres nemávam..ked som hocikde inde, je mi to jedno, ale ked sa na Vás pozerajú Vaši blízki a známi a ešte tu v Ke, čo každý každého hodnotí, je to ťažšie:) No ked mi počas jednej prehliadky začali kričať Saška s Egom a jeho kamoši, že Lenka ideeeš, tak som myslela, že umriem:DDD Tak som sa začala smiať:) Po prehliadke sme sa prezliekli do svojich šiat. Ja som mala rôzne verzie, že čo si oblečiem, ale nakoniec som sa rozhodla pre šatočky od Zuška (díky mojko) a červené lodičky. Vyzeralo by to oveľa lepšie, keby som mala normálne vlasy, ale dali nám spraviť "mokrý look" a ja som tam mala toľko gélu, že nebola šanca ich dať inak ako do copu:/ Tak som sa necítila vo svojej koži a celkovo som nebola spokojná, jak som vyzerala, už hned ráno ma napadlo toľko rôznych outfitov, čo som si mohla dať, ale tak už čo:D Snád o rok:D Žúrovali sme do 3 rána, pofotila si selfie s The Pastels, Egom, potancovali sme s ním aj na pódiu ako spieval..a celkovo bolo super:) A už sa teším na dalšiu!! ♥










Ju nemôžeš nemilovať♥

Izabela Komjati

Foto do albumu


Lásky

Ja a Ego selfie




Jitka Klett
A takto so bola oblečená:) S rozpustenými by to vyzeralo krajšie:/

Aby sa vyhlo nedorozumeniu..fotil nás môj Ego:D

16 komentárov:

  1. juuuj Leniiiik, v tých červených šatočkách s čelenkou si aká rozkošná! To sú z predvádzania?? Aaa si mala dať video ako chodíš v tých 37kách..neviem čo by som ja robila..jak by som to dokázalaa...:) Som chcela ísť strašne pozrieť na prehliadku, ale skúška ma tlačí:(aaa inak, si si mala nechať na afterku rozpustené, ako počas prehliadky, mala si to tak super...(ah zas som sa rozpísala..myšlienky lietajú:D sorryy!:D:D!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si chcela nechat, ale mala som tak zagelovane vlasy, ze sa to nedalo nijak rozcesat..to sa muselo iba umyt:/ a no vidis, skoda, ze si nesla, mohli sme sa niekde stretnut:) a drzim palce na skusku:)

      Odstrániť
    2. Hehe ja som si tie posledne fotky az teraz vsimla..tak tie su ToP! Najma ta selfie s Egom,kt.strasne zavidim a ta posledna...smejem saa strasneee!:D...a k skuske dakujem,budem to potrebovat:(:)

      Odstrániť
  2. Mne sa na tebe straasne pacili tie kratucke od Izabely Komjati :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa strasne pacia chlapci z The Pastels! !! Ti zaaaavidim :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odkial je ta modra koselka a celenka z kvetov? <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Košielka je z H&m a čelenka je od návrhárky, takže neviem presne:)

      Odstrániť
  5. všetky šaty sú krásne, aj tvoje kvetované- na také som zaťažená!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten náhrdelník, co máš k té košili, je úplně bezkonkurenční! Fakt krásný :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Dlhé bielé šaty sú moc krásné.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. juuuj, tak som chcela ist!! zabudla som na to ale, ze to bolo uz v stredu..!! aaa..tak ti zavidim tu selfie s Egom :D Snad sa jej aj ja raz dockam :) Krasne fotky,,a pristane ti to aj tak,ked si mala vlasy v cope :))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Už som videla fotky u Soničky S., muselo to byť super ! <3 :))

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Lenka aj tu si na jednej foto, krasna ako vzdy :-) http://sonaskoncova.sk/2014/05/fashion-tv-party-kosice-2.html

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...