2 x 24 Birthday party

 Aloha!!:) Tento príspevok som chcela spraviť už včera, ale bola som úplne zničená po víkende, kedže sme v piatok s Julkou oslavovali naše narodky a v sobotu som robila 12-tku v robote:D A včera som skoro odpadla od únavy:) Mám veľa noviniek, ale poviem Vám ich postupne, ked to bude na 100 pro:) Čo sa týka oslavy, konečne sme sa stretli všetky kamošky, ktoré pricestovali z Prahy a Viedne, aby sme to oslávili:) Téma našej párty s Julkou bola 80-90 roky v Amerike a podmienka bola všetko farebné:) Ja som mohla aspoň využiť moje šatočky, ktoré mali byť žlté a prišli mi neónovo zelené ako smetiar:D Nevedela som čo s nimi, či ich nafarbiť, pýtala som sa  v čistiarňach, či mi ich neodfarbia na inú farbu, ale nakoniec som sa rozhodla, že nechám to tak a budem neónka:D Pretože strih majú úplne krásny♥ Večer sme začali u Pepy v byte jej babičky (diky babička). Dostali sme s Julkou krásne darčeky!!Z ktorých sa vytešujem dodnes. Ja, čo vôbec nikdy nepijem som si dala trochu na moje zdravie, kedže som bola ten oslávenec..síce som opitá nebola, ale na druhý deň v robote mi bolo tááák hrozne, že som si povedala, že dobre robím, že nikdy na žiadnej žúrke nepijem:D  Tancovali sme do 6 rána a skoro mi odpadli nohy:) Spala som luxusné 2 hodinky a šup do roboty.. V robote som mala opäť raz jeden nepríjemný zážitok so starým úchylákom, ktorý si na mne "robil dobre" a sledoval ma z 2.poschodia v auparku až dole do Pupy, kde som sa bola skryť.. Ked som to vravela sbskárovi, tak iba poznamenal, že no čo s ním.. Ako super..všade sú deti a nejaký starý 60 -tnik sa tam ukája a nikto s tým nič nespraví:/ Keby som ho ešte raz videla, hned by som na neho navrieskala, len vtedy som sa trochu bála:/  Takže treba si dávať pozor ešte aj v auparku.. Včera som mala pekný dník s Eguškom a dnes sa musím už začať učiť na štátnice, lebo nestíham:/ Joooj..tak já jdu:/ XOXO


Náhrdelník: cacky.sk

















Julka a jej dvojča

9 komentárov:

  1. nadherne si vyzerala ! :3 kraaaaaasne šaty s tym zlatym opaskom :) drzim palce na statniciach!! :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeem velmi pekne a tie palce budem potrebovat!:)

      Odstrániť
  2. súhlasím, že šaty majú krásny strih. na chrbte najviac :)
    a teda ten úchylák... nečakala som, že až tak brutálne to bolo. pri prvej vete som si myslela, že ťa len špehoval... ach..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie nie:/ Originál ma sledoval:) A bohužiaľ, to nie je prvýkrát, čo sa mi také niečo stalo:/

      Odstrániť
  3. Nadherna si Lenka, ako vzdy :) Drzim palce na statniciach, to zmaknes lavou zadnou, su to len formality :) ... A mozem sa ta este opytat odkial mas satky? Viki.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj, mám ich z ebayu, skúsim pozrieť presný link, či ich ešte nenájdem:) a dakujeem:)

      Odstrániť
  4. waúú .. som nevedela ,že si kamoška s miškou :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...