Zhrnutie týždňa:)

Ahojte! Týždeň už máme skoro na konci a nahromadilo sa mi veľa fotiek, tak už ich musím popridávať:) Čo som také robila? Chodila do môjho San Domenica, nebola som oliata tento rok, za čo dakujem Eguškovi, lebo som mala z toho žalúdočnú nervozitu:D Bola som na ruštine, kde ma učiteľka pochválila, že som jej najlepšia žiačka, akú kedy mala v praxi, že nechápe ako je možné, že mi to tak ide:) Vyskúšala som si antigravity jógu, čo je úplne super, ale bolela ma strašne hlava, kedže sme viseli dole hlavou celý čas:) Bola som fotiť s Kikou nový outfit, došli mi nové Novesta topánočky, nakupovala som v sekáči. Najbližšie pridám príspevok z New In, lebo som si kúpila veľmi pekné veci:)
Okrem toho som sa stretla s víťazkou Giveaway Maťkou, na raňajkách a bolo úplne super:) Z čoho som mala úsmev na perách ešte celý deň:) A včera som mala narodeniny..mala som úžasné prekvapko:) strašne dlho chcem retro bicykel..už som si aj objednávala, ale vždy ho už vypredali. Ked som sa pýtala mamky, či mi nekúpia na narodky, tak iba odvrkla, alebo si vymýšľali výhovorky, že mám počkať.. Mamka mi včera volala, že mám prísť zajtra o 2 pred jej robotu. Ja už celá natešená, že tam bude bicykel a každému som to vravela..prídem pred mamkinu robotu a bicykel nikde..a ked sa jej spýtam, že čo za prekvapko, tak povedala, že mi spraví masáž nôh:D A dala mi kvietky (ja kvety nemám rada, ale ok, čau mami:D. Išli sme k mamke domov a spravila mi masáž nôh a že to bude pokračovať prekvapko..Všade som hľadala bicykel a nič..tak potom rozmýšľam, že možno to nie je bike, ale ked masíruje nohy, tak asi dostanem vysnívané Nike air force 1 červené. a nič..zrazu iba hovorí, že Ego po mňa ide. Ja som sa skoro rozplakala:) Som sa tešila ako malé decko na bicykel..ešte si v aute hovorím, že to sú najhoršie narodeniny:/ Tak som ho chcela..Ešte Ego ma objal, že som chudák:) Ideme hore po schodoch a zrazu vyskočila Simona s Macom, všade naokolo balóny, s tortou, že prekvapko a dostala som BICYKEL!!!! Od eguška:) Len ho musí ešte prerobiť tak, ako ho chcem ja:) Neviem sa rozhodnúť medzi azurovo modrou a ružovou:) Od Macka som dostala boxovací mech s rukavicami, čiže budem boxer juchú!! A od Simony najkrajší darček a to, že mám kredit v San Domenicu a pripíšu mi moje veci na účet:D Super, nie? Dobre, rozpísala som sa opäť, tak končím a idem oslavovať!Papa:-**








Pšeno s jahodami, ledným ovocím a čokoládou z Le Bistra:)
Little selfie:)
S Kikuškou♥




Takéto si my nechávame odkazy doma:)

Vyvenčila som svoje balerínky:)

S krásnou Martinkou♥
S maťkou po druhé
Nové Novesty

Moje ražné hrianky s pestom a mozzarelou♥ Mňam!


Aj cacky.sk sa inšpirovali mojim koláčikom:)

Od Jirinky:)

Aspoň na niečo boli dobré tie krúpy minulotýždňové:)

Takto sa motivuje:D

Antigravity jóga a Slimejš v akcii:)





19 komentárov:

  1. :) jeeeej, vyzeralo to byt na super tyzden, a prajem dodatocne vsetko naj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Leniii, ked budes najblizsie riesit Eos mysli na mna.. a daj mi vediet, ako to bolo na tej antigravity joge, mam totiz v plane sa tam ist pozriet :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Teda mne osobne vooobec nevadi, ze sa rozpisujes :D ty totizto pises tak strasne zaujimavo, ze to je radoost citat :D tiez prajem dodatocne vsetko naaj :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano? uf, tak to som rada:) Vždy si poviem, že "Bože Lena, zase píšeš veľa"..ale tak som rada, že to je dobré a niekto to celé číta:) a dakujeeeem!!

      Odstrániť
  4. Kam chodis na tie pestove hrianky ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Wu parádne fotky :-)) antigravity jogu chcem strašne skúsiť <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeeem:) A určite vyskúšaj:) Je to makačka a strane ma bolela hlava po hodine (kvôli tomu, že sme dole hlavou veľa), ale je to super:)

      Odstrániť
  6. Lenka aký máš rúž na fotke s Martinkou? ten rúž vyzerá famózne..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V prvom rade dakujem a rúž je Pupa New Chic Matt 201:)

      Odstrániť
    2. Ďakujem :) PUPA by ťa už mala sponzorovať lebo normálne všetko čo radíš kupujem a neviem to vynachváliť,,,,(ja som na farby rúžov ľavá ale doteraz keď som kúpila nejaký tebou odporúčaný rúž vždy mi perfektne sadol )

      Odstrániť
    3. Aj ja si myslím, žeby ma mali sponzorovať:DD Haha, snád raz:) a faaakt?? som rada, že moje rady sú na niečo dobré:) teším sa z toho!:)

      Odstrániť
  7. To kde je ta joga aj ja chceeeem :D draha je hodina?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Hodina stojí 4,50 a je na Fejovej ulici. Bohužial išla som tam cez sestru, čiže neviem žiadny kontakt ani nič, ale skús si vygoogliť:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...