Zhrnutie týždňa

Ahojtee!!Čo sa odohralo u mňa za posledný týždeň? Okrem toho, že som sa učila na skúšku a chodila na kávičky do môjho San Domenica sa mi stala jedna úžasná vec:) V piatok som bola s Mishelkou v San Domenicu, dali sme si kávičky a koláčik a ked som vypýtala účet, tak prišiel za mnou čašník, že by sa v mene San Domenica chcel podakovať, že o nich na viacerých stránkach hovorím len samé pozitíva a že si to strašne vážia, tak by si ma chceli uctiť tým, že to máme s Miškou zadarmo:) Bože, no nie je to krásne?:) Strašne ma to potešilo a milujem ich ešte viac, aj ked sa to viac už asi nedá:D Hned som volala Egovi, kedže on sa zo mňa smeje, že ma tam už určite nenávidia, lebo som tam každý deň:D Ha, ta vidí, že ne:D

Dalšia vec, čo som zažila bolo to, že som bola včera v Ba na Miss Slovensko. Program bol super a celé to bolo krásne, až som  ľutovala, že prečo ja som radšej nešla na túto súťaž a bola som na Universe:/ Mojimi favoritkami bola 1, 3 Lucka, tuším 8 a 12...Víťazku som netipovala vôbec, je veľmi pekná, ale na Lucku alebo 12 nemá:) . Jediné, čo sa mi nepáčilo na finále bolo, že mi to pripadalo, že ľudia sa tam išli ukázať, namiesto toho, aby tam niekoho podporili..Som sa vôbec hanbila zatlieskať alebo zakričať,lebo to bolo celé také "komorné":D A po dalšie, nevedela som, že tam sa všetci až tak nahodia, že niektoré ženy mali plesové róby:D Mala som síce šatočky, ale nič extra, kedže môj pripravený outfit som nezohnala, tak som bola taká obyč:) Tak som sa cítila blbo:) Ale nevadí..síce večer nevyšiel podľa mojich predstáv, kedže som mala ísť kamoške na oslavu, ale tak osud to zariadil inak a ja som skončila na hoteli ...Ubytovaní sme boli v krásnom hoteli Gate One a moja láska Sima prišla aj o 12 večer za mnou, aby sme sa videli..tomu hovorím Kamoška! My ked sa stretneme, tak nevieme čo skôr povedať a potom Sima s nami ostala, lebo sme sa rozprávali do rána:) Stihli sme ísť ešte do Ikey a kúpila som si nový štender a takú úložnú krabičku na šminky, tak sa teším:) 
Už mám iba týždeň na diplomovku, tak idem zarezávať, kedže som mala 2 týždne voľno:) Papa:-**


Najkrajšie náušky od www.cacky.sk

Spinkáme







Zapekaný croissant s lesným ovocím a čoko pudingom..mňam!!

Snažila som si spraviť tričko a nevyšlo mi:D

S mishelkou (To neviem čo mám divné na perách:D )

14 komentárov:

  1. san domenico je supr! tiež sme tam raz dostali kavu zadarmiko, lebo sme dlhšie čakali :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, ze zdielas podobny nazor:) Su najlepsi!:)

      Odstrániť
  2. Ahoj Leni, odkiaľ sa spolu poznáte so Simonkou? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Boli sme spolu modelkovat v Istanbule:)

      Odstrániť
  3. na té poslední máš takový ombré rty :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDD nechapem jak je to mozne, ked ta fotka nie je ani upravena a mala som obycajny tmavy ruz na cerlych perach rovnako:D

      Odstrániť
  4. Tak s tou kávou je to milé :) San Domenico nepoznám, je to aj v Bratislave ? :) Išla by som pozrieť!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahooj, nie je bohuzial:/ Konecne mame v Ke nieco vynimocne:D Nie len Bratislava:)

      Odstrániť
    2. Noo v Bratislave je pár malinkých výnimočných vecí ale Košice sú výnimočné celé :)

      Odstrániť
  5. ahoj lenka, tak ma napadlo necvičila si niekedy jogu? či nemáš nejaké cviky odporučiť.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, ano, cvicila:) Na youtube Tara Stiles je najlepsia..ma super cviky a je to makacka, aj ked sa to nezda!:)

      Odstrániť
  6. Na prvej fotke ty náušnice sú moc pekné.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Leni, pred časom som našla tvoj blog a musím povedať že som ho doslova zhltla! :D prečítala som snáď každý príspevok, zobrala si od teba veľa rád aj tipov a musím povedať že to čo robíš má naozaj zmysel, ak aj iba pre mňa :D :) si veľmi milá a krásna baba, len tak ďalej, teším sa na ďalšie články :)) viki

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeziiis, to je krasne, co si napisala!!!! dakujem velmi pekne!! velmi, velmi si to vazim a dakujem este raz:-**

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...