Spring outfit

Ahojky!!:) V prvom rade sa chcem všetkým podakovať, za Vašu návštevnosť!! Včera som mala rekord!!! 3300 ľudí!!! Jsem z Vás v šoku a zbožňujem Vás!:) Tak som pre Vás behala nafotiť outfit, aj ked som chorá a spuchnutá:D Ale na fotkách to ani nevidno:DD Konečne som sa dostala k svojej zmiznutej koženke, ktorú som nevedela nájsť 3 roky a babka sa dušovala, že ona ju nemá ...Samozrejme, že ju tu mala, tak som to hned využila a obliekla si takýto bárbinkovský outfit a doplnila šperkami z čačky.sk:) Milujem toto počasie a že sa už nemusím obliekať ako cibula:)
Inak! Dnes začínam svoje pitie čaju Tiny Tea, kto pozná a sleduje na instagrame, vie, že ten čaj robí zázraky, tak som strašne zvedavá:) Potom napíšem svoje dojmy:) ja sa idem učiť na skúšku tak Vám prajem pekný zvyšok dňa! Cmuky:-**

GIVEAWAY
S čelenkou





S okuliarkami




S teniskami

Koženka: New Yorker
Tričko, nohavice: Primark
Lodičky: Zara
Šperky: www.čačky.sk
Tenisky: Reno
Kabelka, čelenka: H&M

22 komentárov:

  1. toto je presne podľa môjho gusta, obdivujem tie lodičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Boze Leni ty jak vyzeras...wau odpadla som krasna si.... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wau kočena si :) a na ten čaj som zvedavá, daj vedieť dojmy!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no neviem, ja keď som chorá a spuchnutá tak veru takto nevyzerám :D krásne všetko :) viac sa mi to ľúbi s lodičkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahah:D dobre som to iba zamaskovala:) a dakujem za pochvalu:-*

      Odstrániť
  5. Lenka kde sa da zohnat ten tiny caj resp kde si ho ty kupovala?:) dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, mam ho z oficialnej stranky www.yourtea.com :)

      Odstrániť
  6. Lenka, odkial mas celenku ? :) velmi pekna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, mam ju z H&M, minuleho roku, ale asi pred 2 týždnami som ju tam opat videla:)

      Odstrániť
  7. Nemůžu si pomoct, ale jsi strášně roztomilá vždy čekám na nový post jen tak dál :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj Lenka chcela by som sa opýtať na ten čaj čo ideš piť nemohla by si dať bližšie info? :) veľmi by ma zaujímalo aké zázraky dokáže robiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ten caj nie je nic extra, pila som ho asi pred pol rokom, neviem ake ucinky resp. vysledky od neho ocakavas ty, ale co sa tyka chudnutia - 0bodov (to ani nebol moj zamer, ale podla fotiek before and after na ich ofiko stranke som to trocha cakala) detox - 0bodov, jedine pozitivum bolo ze som mala viac energie:) caj fajn, ale 60eur by som za neho uz nedala;) som zvedava na tvoje postrehy
    N.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemyslis vazne?!:D ved ja mam velke ocakavania od toho, ja dufam, ze budem jak z Victorie secret:DD tak to si ma velmi nepotesila:/

      Odstrániť
    2. Leni to si naozaj za to dala 60 e?? Alebo je to blogersky darcek?

      Odstrániť
    3. kiezby to bol darcek:) ale nebol:/ stalo to 50 a naozaj som si to sama kupila:)

      Odstrániť
  10. Bábika :) nádherná si a tie kvietky a topanocky su super! :)

    http://victorys-diary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...