Pink and black

Čaute všetci! Dnes tu mám nafotený outfit, ktorý som mala na sebe.. so Simonkou sme sa vybrali na kávičku do San Domenica a ona ma predtým rýchlo odfotila:) Obyčajný čiernobielý outfit som oživila neónovo ružovou kabelkou a krásnymi náušničkami z http://www.cacky.sk/. A chcem dodať, že čas na Giveaway!! sa nám kráti, tak šup šup, kto sa ešte nezapojil!:) A dakujem ostatným, čo sa už zapojili:) Prajem dobrú noc!! Cmuk:-**














Sveter: second hand
Kabelka, koženka: z Číny
Nohavice : Zara
Náušničky: www.cacky.sk






15 komentárov:

  1. Ten svetrík je D-O-K-O-N-A-L-Ý! Second handy vedia prekvapiť! :D A ty si nádherná, ako vždy <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem krásne slečna:-* a vedia, máš pravdu:)

      Odstrániť
  2. ja som sa zamilovala do nohavíc

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) aj ja opat, kedze som na nich zabudla a vytiahla po roku zo skrine:D

      Odstrániť
  3. Kráásna ako vzdy! Lenik, predlzila si si vlasky? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeeem! A bohužial nemám:/ Aj keby som chcela, ale neviem či by som si mohla dať predĺžiť. Tak aspoň vdaka klipom som zažila pocit mať krásne dlhé vlasy:)

      Odstrániť
  4. Ano pekne oživenie outfitu :) Tiež som si všimla , že maš nejaky dlhši copik ako obvykle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, ano:) bohužial len umelý:/ a dakujem:)

      Odstrániť
  5. krásne nohavice <3

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Leni, prečo si myslíš že by si si nemohla dať predĺžiť vlásky? A odkiaľ máš prosím ťa tie krásne topánočky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem či by som mohla kvôli robotám a ak by som chcela ešte niekam vycestovať s modelingom:) a topánky mám od číňana tu od nás z Ke (dargov:)

      Odstrániť
  7. jooooj ja tak milujem neon pink a je tuuuu aaaa kraasa :) :3 kombinacia nausniciek a kabelky to krasne rozziarilo cely outfit :) vlasy ti dorastu neboj :-* len im treba dat cas :) aj ja tym svojim nechavam :D pretoze moje vlasy uplne prezili to iste co tvoje :) tak im nechajme oddychnut kolko len treba :) skus kokosovy olej ak to nepoznas :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...