Novesta teaser

Ahojte! Dnes mám pre Vás videjko, ktoré som natočila s Kikuškou Vavrekovou. Toto je len malá ukážka z fotenia. Prišlo to úplne spontánne, ani sme nerátali, že niečo natočíme a aha ho:) Ked som si pozrela, ako to Kika natočila, hned som to skúsila postrihať a zapáčilo sa mi to:) Kika je veľký macher. Topánky mám z Novesty a sú úplne milučké, pastelové a najradšej by som ich nosila nonstop:) Čo hovoríte na video? Páči sa Vám?:) Fotky čoskoro!! XOXO

P.s. video si dajte v HD kvalite:)



13 komentárov:

  1. ako si docielila vlasy v tom videu? :O uplne krasne vlasy tam mas :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už som natočila postup:) Pridám tento týždeň a dakujem:)

      Odstrániť
  2. video super a si tam veľmi pekná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lenka NECHÁPEM čo Ty ešte robíš na Slovensku, keď máš nato aby si bola svetoznáma modelka ! WAU, si úplné nádherný človek ❤️ Krásne video 😊👍 *N*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež nechápem, márni svoje najlepšie roky na SK pritom v zahraničí by už bola TOP modelka!

      Odstrániť
    2. wau dievčatá takéto komentáre ešte aj mňa veľmi tešia za ňu a to som jej sestra!:D ste super!

      Odstrániť
    3. Ježiši♥♥ úplne najviac ste ma potešili!!! Ste strašne zlaté a veľmi pekne dakujem! ♥ :-*

      Odstrániť
  4. Super video Leni ♥

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...