Nové produkty z Dmka

Ahoj! Konečne som si našla čas, spraviť recenziu na moje nové produkty:) Balea Teint Perfektion som dostala od DM-ka, za čo im veľmi pekne dakujem:) Čo to vlastne je za výrobok? Je to zmatňujúci krém na nedokonalosti pleti. Prvýkrát som sa s niečím takým stretla v Pupe, kde boli "primery". Vytvorí to takú jemnú hebučkú vrstvu na tvári, zjednotí to celú pleť a lepšie sa nanáša a vydrží makeup. Zmatní to celú pleť, takže sa nemusíte báť, že by ste sa počas dňa leskli. Jediná nevýhoda je, že ja mám veľmi suchú pleť, takže tento výrobok nie je pre mňa určený. Síce som mala peknú, hebkú pleť, ale cítila som, že je ešte suchšia. Takže tie, ktoré máte mastnú pleť a neviete, aký výrobok použiť, odporúčam Vám tento a tie, ktoré majú pleť ako ja,Vám radšej odporúčam nasledujúci krém.





Krémik má veľmi jemnú a príjemnú konzistenciu a vytvorí ako keby taký "film".



Druhým výrobkom je hydratačný krém od Nivey. kúpila som si ho vo Frankfurte v Dmku, lebo bol maličký a stál 1 euro:) Aj ked s Niveou som nikdy nemala nijaké úžasné skúsenosti, povedala som si, že mu dám šancu. A musím povedať, že som zmenila názor! Je úžasný! Momentálne mi vyhovuje viac ako moja milovaná Mixa. Super sa rozotiera, pekne vonia a som úplne krásne hydratovaná, že mám takú peknú zdravovyzerajúcu pleť:) Neviem, či ho majú aj tu, dúfam, že áno, lebo sa mi už minul:/ takže nám "sušienkam" ho veľmi odporúčam!!:)




Taký bol mališký:)

Poznáte tieto výrobky? Ako ste s nimi spokojné?:) XOXO




1 komentár:

  1. Týjo ten zmatňující krém/primer od Balei vypadá dost dobře, nevíš přibližnou cenu ? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...