Nová cena do Giveaway:)

Čauky!! Musím sa s Vami podeliť, že mám novú cenu do Vašej Giveaway:) Kedže sa Vás nazbieralo neskutočne veľa:) - okolo 180, rozmýšľala som, že dám viacero cien:) Rozmýšľam, že aj tú hlavnú rozdelím na 2. Čiže cien bude viac:) Ale chcem počuť aj Vás názor..chceli by ste jeden veľký ten ružový balíček, alebo rozdeliť ho na 2?:) A mimo toho tieto srdiečka s náušničkami?:) Keby som mohla, ocenila by som všetkých, ale toľko peniažkov na darčeky pre 200 ľudí nemám:D Tak sa vyjadrite prosím do komentáru, či chcete viac darčekov, nech bude väčšia šanca na výhru, alebo menej?:)

Čo sa týka darčekov, venovala mi ich moja kamarátka Miška Hampachelová, ktorá takéto veci vyrába:) No nie je šikulka? ♥ Srdiečka sú plnené levanduľou, ktorá slúži na upokojenie a pomáha to pri sladkých snoch:) Náušničky sú také cute, žeby som si ich najradšej nechala všetky pre seba:) Ak by ste sa chceli pozrieť na jej iné výrobky, má aj svoju stránku na SASHE alebo tu! Vyráva rôzne srdiečka a zvieratká, vankúšiky, gombíky a mydielka:) 

Tak mi nezabudnite napísať do komentáru Vás názor na Giveaway a zajtra alebo pozajtra bude vyhodnotenie:) Cmuky!





Niečo iné z jej tvorby:)




Mydielka

22 komentárov:

  1. Jee :3 to je krásne :)) šikulka to je :)) a určite by bolo super keby si to rozdelila na viacej častí :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Urcite som za delenie..potesis tym viac dievcat..tie veci su krasne..mas sikovnu kamaratku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jééj ta tvoja kamarátka je šikulka :) a bolo by to super, ja osobne súhlasím za to, že by to bolo na viacej častí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Viac častí, väčšia možnosť výhry pre každú :) a srdiečka sú pekné :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj ja by som to asi rozdelila na viacero :-) a kamarátka je veľmi šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. som pre rozdelenie, nech sa čo najviac dievok poteší:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Aj ja sa pripájam k tomuto názoru :) A je vážne veľmi šikovná. :) So cute :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ROZDELIT ! :)) nech sa nas potesi co najviac krasnym vecickam od teba :))

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Určitě víc je to lepší více lidí to potěší a tvoje kamarádka je hrozně šikovná myslím si, že je vážně dobrá přeju jí hodně štěstí ;) :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Také souhlasím s rozdělením do více cen. Šanci na výhru bude mít více děvčat.
    Tvoje kamarádka je veliká šikulka, její výrobky jsou nádherné.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Taky si myslím, že více cen by bylo lepší :))

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Dát více dárků,myslím si, že to bude pro všechny lepší a každá bude mít větší šanci na výhru!:) jinak nové dárky jsou úžásné a krásné, tvá kamarádka má určitě šikovné ruce,moc pěkné!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Veľmi pekné :) A podľa mňa by si mohla cenu rozdeliť aby mali šancu aj viacerý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vypadá to krásně a ještě s vůní???Taky se přikláním k rozdělení :)

    OdpovedaťOdstrániť
  15. krása :)

    http://michelleeskingdom.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Myslím, že môj názor tu už netreba, keďže s väčšinou súhlasím.. :)) Rozdeliť! :-D Urobíš radosť viac ľuďom.. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Podľa mňa by si to mohla rozdeliť! :) Viacej ľudí by si tym určite potešila! :) Inak vyzerá to skvelo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Ja som taktiež za rozdelenie :) Aby viacerí ľudia boli radi, že sa na nich usmialo šťastie :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...