New in from Frankfurt

Ahojte!! Tak a máme tu na dnes New in, čo som si pokúpila v Nemecku. Nerátala som, že si niečo kúpim, možno iba nejakú drobnosť a jediné, čo som naozaj strašne chcela, bola košielka ako má Miranda Kerr pre H&M a kedže v Ke už nie je, tak som dúfala, že ju nájdem tam. Ale bohužial nenašla:/  Namiesto toho som si kúpila tieto veci v Primarku. 2 rifle- jedny čierne a druhé obyčajné modré, ktoré sú také skinny, že som ledva prepchala lýtka cez nich:D Mám aj 4 tričká, ale najkrajšie je s Barbie potlačou, lebo už dlho som niečo také zháňala:) Kúpila som si konečne leopardie balerínky, a čierne tenisky na platforme:) Kabelku z H&M mám už na narodky od Eguška, kede ju taktiež v Ke už nemali. A veľmi sa teším z kraťasov na traky:) juchuu:) To je všetko k tomu, čo som si pokúpila a už sa teším, ako Vám to nafotím:)
Pripomínam GIVEAWAY!







Mamka mi prinieslo toto z dovolenky:) Victoria´s secret voňavka vonia tak, že by som najradšej vypila celú fľašku:D





9 komentárov:

  1. waaaau...najviac sa mi páči tá ružová sukňa! AJ JA CHCEEM:D:D:D a mamka bola kde na dovolenke?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to su kratasky a aj mne sa velmi pacia:)) a mamka bola v amerike:)

      Odstrániť
  2. Lenka tie leopardie baleriny su tiez z primarku? Kolko stali? Take zhanam uz celu vecnost :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som si z kolekcie od Mirandy "uchmatla" len broskynovu nariasenú košielku ale chcela som aj jednu bielu,no žiaľ beznádejne vypredané:(:D
    Krásne veci:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj Lenka, ja sa ťa chcem opýtať či si už dobrala ten Forcapil a či vidíš po ňom nejaké výsledky, rýchlejšie ti rástli vlasy alebo ich máš hustejšie, alebo nie? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) este som nedobrala, mam este kuru na mesiac a mozno trochu mi zhustli, nie je to nic extra a mam male vlasky vsade, tak dufam, ze to su nove a nie nejake prepalene:D

      Odstrániť
    2. :D ďakujem, neviem či si skúšala, ale ja som mala takú vodičku Biohar, a to som si každý večer dávala, a mne tiež začali už začiatkom prvého mesiaca rásť tiež také malinké vlásky, ak chceš skús, dúfam že ti to pomôže. A odporučili mi keratínovú masku s týmto používať.

      Odstrániť
  5. Tričko s Barbie je super, originálne! :) Nákupy vedia spraviť radosť! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...