Na elegantnú nôtu

A som tu s dalším outfitom:) Tento som mala na sebe minulý týždeň, ale až včera mi pomohla Julka to nafotiť, kedže Simi píše bakalárku:) Julinka..dakujem!  Konečne som vytiahla svoje "pokakané" nohavice, ktoré som si kúpila v Číne a bola to najdrahšia vec, ktorú som si tam kúpila..prosímpekne..8 eur:DDD Chýbajú mi tie ceny:/ Ja letím na cvičenie...o týždeň mám prehliadku pre Fashion Tv, tak sa musím dať dokopy:) Posielam pusy:-**











Sako, lodičky: Zara
Kabelka: H&M
Nohavice: Z Číny
Šperky: www.cacky.sk


24 komentárov:

  1. Waaaw! Musím to takto vulgárne napísať, ale posr**la som sa aké to je do-ko-na-lé :)))) ... ty dáš na seba hoc aj sáčok a vyzeráš úplne skvele, nemáš problém. Ešte raz, klobúk dole Lenka. Tešíš nás :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahaha♥♥♥ a ja som sa po*** z tvojho komentáru:) D-a-k-u-j-e-m!!! ♥♥

      Odstrániť
  2. velmi pekne nakombinovane :)

    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Podobné džíny jsem ještě neviděla a vypadají skvěle! Moc ti to sluší. To bílé sáčko je taky krásné :)
    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Asi to vyznie divne... Ale ja som sa zalubila do tvojich noh :D uplne bozsky to vyzera :)) palčok hore, aj dva

    OdpovedaťOdstrániť
  5. na tebe snáď bude vyzerať všetko dobre, aj keď mne osobne sa tie nohavice nepáčia ale to je každého vec čo sa mu páči a čo nie ale tebe pristane naozaj všetko aj to, čo ostatným (alebo väčšine) nie :) krásna si :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc sa mi páčia gombíky u nohavic a topánky.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Môžeš byť taká DOKONALÁ ? 😍 MÔŽEŠ ! Krásne to vyzerá 😊 Si 🔝ka Lenka ❤️😘 *N*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OoO!! dakujem krásne za ešte krajší komentár!♥ :-*

      Odstrániť
  8. tie strašne drahé gate...ti už dlhooo zavidím!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  9. ahooj, nechceš si dať na vlasy opäť blond farbu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chcem:/ A strašne..ale musím ešte chvíľku počkať:/

      Odstrániť
  10. Wau Leni, ako vždy krááásna ♥ Super celý outfit, samozrejme aj ty :) Mám taký pocit, že toto je pre mňa zatiaľ TOP spomedzi všetkých, veľmi sa mi páči takýto štýl ♥
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anoo?:) Som rada:) aj mne sa to dobre nosilo:) a dakujem velmi pekne Kati:-**

      Odstrániť
  11. Tak to mě dostalo, moc kráásný outfit! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Když jsem prvně uviděla fotku lodiček a kousku "třičtvrťáků", říkala jsem si, no to bude hrůza. Ale po rozkliknutí odkazu jsem byla ohromena. Tak zajímavá a skvělá kombinace.. Prostě super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ďalší kvalitný slovenský blog! Teším sa, lebo je ich hrozne málo :) Perfektné nohavice a celkový outfit na mňa pôsobí dojmom WOW! Stretnúť ta tak na ulicu určite sa minimálne obzriem a do diára si dám poznámku dnes moje srdce zaplesalo ;)
    Missy z LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. OOOO♥♥♥ To je krááásne, jeej:) Veľmi, veľmi si ma potešila a usmievam sa od ucha k uchu:) dakujem!

      Odstrániť
  14. Lovely photos. Nice post :) Ináč mám pocit, že som ťa včera okolo 6-tej večer videla v Lidli v KE, haha :D

    ℓα ℒιcσrηe - ℒa vie est ℓa petite ℓicorne.
    >> GIVEAWAY <<

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anoo:) to som bola ja:) Lidlova milovnicka:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...