Mug cake

Čaute všetci! Dnes Vám chcem predstaviť recept na úžasný Hrnčekový koláč:) Je super ked máte chuť na sladké a nechce sa Vám dlho vypekať:) Celé to dokopy trvá 3 minúty:) Hrnčekové koláče si robím už asi od leta a stále som ich nejak obmieňala na rôzne spôsoby, ale tento mám najradšej:)

Potrebujeme:
1 vajíčko
polku banánu, ktorý si roztlačíme na kašičku
1a pol veľkej lyžice špaldovej múky
kypriaci prášok asi pol lyžičky
1 lyžicu jogurtu - ja dávam kávavový, alebo jahodový..alebo jaký mám doma:)
lyžicu škorice
kakao kto koľko chce / nemusí vôbec byť

Všetko to dokopy v hrnčeku zmiešame na hmotu a dáme zapiecť do mikrovlnky na 2 minúty. Ked vidíme, že už nám to kypí z pohára, vždy vypnem, to spľasne a pokračujem v "pečení". Po 2 minútkach, ked to má tuhú konzistenciu to vyklopíme a podávame s čím chceme:) Ja milujem fruktózový džem z Billy a arašidové maslo z Mark´s and spencer:)

Dobrú chuť!


Vyzerá to sucho, ale je to také šťavnaté:) Kto chce, tak si to môže preliať jogurtom, nech to viac napije:)

4 komentáre:

  1. mnam,urcite vyskusam :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tento koláčik je úúúžasný keď dáš do vnútra dve kocky čokošky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. neuveris, ale stale, ked ho robim si hovorim, ze nesmiem zabudnut tam skusit dat cokoladu a stale zabudnem:D vyskusam, dakujem:)

      Odstrániť
  3. Ahoj, akú inú múku môžem použiť namiesto tej špaldovej?

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...