Makeupová inšpirácia:)





Nové video na youtube:) Kedže horí mi pod zadkom a pozajtra mám odovzdať DP a trochu som to odflákla tento týždeň ( tak treba ísť na kávičky, cvičiť,do sauny,..), nemám času vymýšľať nejaké nové veci alebo fotiť outfity:) pridávam aspoň jedno staré video, ktoré som natočila asi pred 2 mesiacmi. Je to inšpirácia ako sa môžete nalíčiť na nejakú príležitosť:) Najprv som to ani nechcela pridať, ale tak keď už to mám natočené, tak nech:) Zajtra sa mám stretnúť s výherkyňou Giveaway - Martinkou, tak sa už teeším:) Prajem pekný zvyšok večera! Cmuky:)


10 komentárov:

  1. LEni prosim ťa Natália Germániová bola s tebou na MISS? :) aka je?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super líčenie, krásna si :) ale to čo sa stalo, že sa ti tak zmenil hlások?:D bolo to veľmi vtipné :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, to som zrýchlila video, nech to nie je také dlhé:) a dakujem:-*

      Odstrániť
  3. haha Leni, si strašne chutná a ten hlas ma najviac pobavil :D :D :*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasna ako vzdy. A ten bonus je top, haha :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Krasne narodeniny lasko! Ži a nechaj žiť :) J.A.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. šmoulinka :D ty si proste super čo dodať :D

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...