Lenka - wannabe singer :D

Zdrastvujte!:) Musím sa Vám s niečím priznať...mám jednu vážnu chorobu...a volá sa..."musímvšadestálespievaťleboneviembeztohožiť" :D Ked som si pozerala staré fotky a videá, našla som veľa videí, kde spievam:D tak som spravila toto video na pobavenie:) ja si nemôžem pomôcť..ja stále spievam..aj ked neviem slová..mne to nevadí..idem aj tak:D Stále sa však pýtam tam hore, že prečo ked už mám takú chuť, prečo nemám nadelený spevácky talent?:/ Jooj..Ale tak ked už nie je, môžem tým aspoň liezť každému na nervy:)


video


Najprv som rozmýšľala, či to naozaj pridám, ale ja som za každú srandu:D Dúfam, že Vás to pobaví a ja sa idem dalej učiť:) A ako ste na tom vy? Tiež sa tu nájde taký vášnivý "spevák" ako ja?:D Posielam pusy!:-*

Chcela by som Vám ešte predstaviť nový blog mojej kamarátky Lucky, (slečny, vdaka ktorej mám takýto krásny dizajn blogu:) KLIK TU. Lucke držím palce a Vám odporúčam ho navštíviť, lebo tam bude veľa zaujímavého čítaníčka:)
Giveaway

13 komentárov:

  1. Lenka:DDDDDDDDD skoro som odpadla..perfektne video:DD Ja taktiež neviem spievať,snažili sa ma presvedčiť,že ked viem hrať na piane tak viem aj spievať:DDDDD ale je to riadna somarina neviem ale taktiež rada spievam:D zlepšila si mi naladu:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak toto :DDDDDD....ale ano aj ja mam take vypadky z casu na cas len som to este nepreniesla do ulic :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uff, nejsem jediná kdo si pořád zpívá. S kamarádkami si zpíváme pořád. Ale je nám naprosto jedno, že to neumíme, prostě zpíváme všude a pořád, protože to máme rády :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. toto bolo perfektné :D ani nevieš ako si mi zlepšila náladu a to som ju mala fakt hlboko hlboko zakopanú :D ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. moja zlata :D tak ta cast po new yorku som odpadla :D come on baby ! :D:D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :D :D :D :D :D :D :D :D :D tak tohle je brutální :D sem an tom ale úplně stejně :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. zlatusko..aj ja si spievam, ale len sama:D aaa frajer musi byt nadseny, ze si ho tiez zverejnila:D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. :´DD a ja som sa bále že som v tom sama :´D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Haha Leni nie si sama, ja spievam stále, aj keď idem vo vlaku a počúvam iPod :DD A tiež sa nedá povedať, že mi bol nadelený talent :D Ale veď bráni nám to v niečom? Nie! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vobec v tom niesi sama! Aj ked moj hlas je o 100x horsi ako ten tvoj, co povedat stala som na konci radu ked sa rozdavali spevacke talenty :D

    www.cupofsimee.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jeeeej, som rada, ze sa Vam to pacilo!:) Trocu som sa bala reakcii, ale ste uzasne!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...