I cant keep calm...Its my birthday!:)

Ahojte!:) Dnes je pre mňa veľmi výnimočný deň, a to, že mám narodeniny:) Už 24 rokov, preboha:D Nepíšem to tu preto, aby ste mi teraz blahoželali, alebo niečo. Ja mám iba potrebu podakovať za všetko, čo som v živote dostala, za úžasné prekvapko, ktoré teraz na mňa čakalo,  a nemôžem byť viac vdačná za svoj život! Som tak strašne šťastná, že mám okolo seba takých úžasných ľudí, úžasného frajera, mamku, najlepšie sestry, celú rodinu, kamarátky a v neposlednom rade, že mám aj Vás!! Aj ked niekedy riešim tie ženské blbosti, že prečo nemám krásne vlasy, krásnu pleť, ..ale ked si potom zase uvedomím, že som zdravá, milovaná, a čo som v živote všetko dosiahla, hned si poviem, že som nenormálna:)
MILUJEM svoj život a milujem svojich ľudí, milujem svoj blog a že Vás to stále baví čítať a za neskutočnú podporu, ktorú od Vás dostávam!! Potrebovala som to iba zo seba dostať von, fakt Vám veľmi dakujem a práve aj vdaka Vám prežívam neuveriteľné obdobie v mojom živote! Dakujem a všetkých Vás zbožňujem♥♥


Dnešný google:)

najkrajšie prekvapko!:)




18 komentárov:

  1. Lenkaaa, aj ja mam dneska narodeniny :D Všetko najlepšie spoluoslavenkyna :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeeho!! Tak aj ja ti prajem dodatočne všetko najlepšie!! a dakujem!:)

      Odstrániť
  2. Leni,všetko najlepšie :*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. všetko najlepšie Lenka a ja som rada, že aj dnes sa nájdu ľudia, kt. si uvedomujú skutočné hodnoty v živote a to bez čoho človek nemôže žiť - zdravie, rodina, pár skutočných priateľov :P to je to podstatné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) Treba si to uvedomovať, ja som ziež toho názoru:) A dakujem♥

      Odstrániť
  4. Lenuška všetko najlepšie :) nech si stále taká krásna a usmiata ako doteraz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Všetko len to najlepšie cicaaaa ! :-* nech sa ti splnia všetky sny, po ktorych tuzis! :) ty nas VS anjelik :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lenka, zo ❤️ Ti želám, aby ťa v živote stretávali len samé krásne veci, bola zdravá, šťastná, bohatá a milovaná 💛💙💜💚 Prekrásna si a máš ten NAJkrajší úsmev 😘 *N*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Toto je krásne♥♥♥ Ja ti zo ♥ dakujem!!!:-**

      Odstrániť
  7. Lenka Happy B day !!!
    Odkial mas ten topik? :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujeem Livi:-* A mám ho zo sekáča:) Inak je z Topshopu:)

      Odstrániť
  8. Vsetko najlepsie, bud nadalej stastna a ostan taka, aka si :) si super a lubime ta !! :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuuuuj♥♥ Dakujem ti Veronika:) Nádherne♥

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...