Frankfurt♥

Ahojteeee!!Konečne sa ozývam!! Neviete si predstaviť, ako mi to chýbalo, že som tu nemohla nič napísať!! Ale jsem spátky a už Vás nebudem zanedbávať:) Po týždni vo Frankfurte som doma. Chorá, zničená zo života, ale  s krásnymi spomienkami. Išla som tam pracovať ako hosteska na výstavu svetiel. Vedela som, že budeme viacerí, ale ostatných som nepoznala, tak som mala na začiatku trochu stres, či si sadneme, a tak, ale som veľmi rada, že som stretla ľudí takých, akí tam boli:) Lebo bolo úplne úžasne! Strašne sme si sadli, na bruchu budem mať už tehličky od toho ako sme sa nonstop smiali. Naša práca spočívala v tom, že sme nastúpili ráno na 9 a obsluhovali sme, pomáhali so všetkým, čo bolo potrebné.  Najhoršie bolo to státie celý týždeň, takže aj 17 hodinová cesta domov mi aspoň ukľudnila nohy:D 2 dni som pomáhala aj za barom, robila som aj miešané drinky -  mojitá som robila jak na bežiacom páse:D Jednému pánovi som spravila asi 8 vymyslených drinkov, tak bola sranda:D Úplne v šoku som bola z tej slovenskej firmy, ktorá bola naozaj na úrovni, všetci ovládali rôzne cudzie jazyky a rozprávali sa tam všeliak. Jedniná nevýhoda bola, že sme strašne málo spali, denne tak 5 hodín, boli dni aj ked sme spali 3 hodky, takže som úplne vyčerpaná a monokle mám ako keby som nespala 10 rokov. Okrem toho to boli také prežieračky, nonstop sladkosti, chipsy, mekáč, pečiva toľko, že som ho nezjedla za rok, koľko tam za týždeň, fuj, musím si dať nejakú hladovku:DD haha:) Boli sme aj na nákupoch v Primarku, ked nafotím, pridám aj fotku z New In, čo som si nakúpila a nafotím aj nejaký outfit:) Chýbali ste mi a už sa teším jak sa pustím do písania:-* Papaa

A nezabudnite na GIVEAWAY!


                                         

11 komentárov:

  1. to muselo být super :D z toho videa jde vidět, že ste si fakt sedli :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. keď som videla vo videu HOLUBA!!! odpadla som! že odkiaľ sa vy poznáte ?! :D haha, svet je malý malý malinký ....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahaa:) poznas ho? veruze, svet je maly:D a hlacne slovensko:D

      Odstrániť
  3. Supeer, vyzerá, že tá drina stála za to s takýmito ľuďmi :)
    A thumbs up za rovnaký odtieň červeného rúžu, vyzeráte skvelo ♥
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeme velmi peknee:) a stala urcite za to, ako hovoris:)

      Odstrániť
  4. haha, vitam ta spat :)) vidno, ze si si uzila, super videjko :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeeem, tesim sa, ze som doma a mozem byt opat aktivna:D

      Odstrániť
  5. video mi urobilo teda den ! :D super! :) tesim sa na fotky, toho co sisi pokupila a na nove outfity! :) konečne tie tvoje dennicky ♥ :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj, si ma potesila:) ani ano, vsetko bude zdokumentovane, dufam, ze uz zajtra vsetko stihnem spravit:)

      Odstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...