Zhrnutie týždňa:)

Ahoj vospolok!:) Ja neviem ako je možné, že moje dni ubiehajú tak rýchlo..no možno aj viem, kedže ja za jeden deň spravím toľko vecí, čo niekto spraví za týždeň:D Ale aj tak sa mi to nezdá:D Ved iba teraz som robila predošlý príspevok zhrnutie týždňa:) Tento týždeň som mala pestrý na robotu, stretávanie s každým možným, spanie v strašidelnom dome..kde naozaj straší!:D a  môj následný útek o 5 ráno domov, potom som oslavovala jedny narodeninky, fotila so Simonou outfity, dnes som sa stretla s Maťom Krystýnekom, aby sme spolu nafotili nový outfit, popustila uzdu mojej diétke a za 2 dni som zožrala všetko, čo som tie dva týždne nejedla:D Vypestovala som si závislosť na banánovom chlebíku z môjho milovaného San Domenica..mňam mňam:) A okrem toho som s mojou diplomovkou ani nepohla:D No ja som zvedavá ako to spravím:) Pridávam aj fotodokumentáciu:)

P.S. Chcem už spraviť pre Vás novú Giveaway, ale chcem nájsť pre Vás ten najlepší darček:) Takže neviem kedy bude, ale snád do konca týždňa to vymyslím a zrealizujem:) Lebo mám pár nápadov, ale neviem to kúpiť v Košiciach, tak to musím nejak pozháňať:) Určite sa máte na čo tešiť!:) Pozdravujem:-**


S Maťom a Paťkou:)
Milujem môj nový kryt:)
Ked sa niekto bojí ísť k zubárke, vždy je tu opora frajerka:DD

Banana bread cake s domácou nutellkou

Do domácnosti sme zaviedli večernú jógu:DD
Tentotýždenný nákup v sekáči mi priniesol aj tento šál za 0,30 centov:) 

Toto poteší:)♥ www.topánky.sk

S Mirandičkou


Potešilo:) moje milované San Domenico:)



Konečne♥♥


Plavky- mám kúpiť alebo nie?:)

21 komentárov:

  1. pekné fotečky :) prosím ťa v ktorom sekáči si nakúpila ten šál? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj:) mam ho zo sekáča na terase,ale neviem presnú ulicu, iba viem, že je pri družbe..a dakujem:)

      Odstrániť
  2. ten saal je nadherny- to neni v textil house?:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeem a nie, nie je:) to je u mna v robote:)

      Odstrániť
  3. S diplomovkou sme na tom rovnako, aj dnes už pol dňa sedím za pc a nie som schopná ten súbor ani len otvoriť :D Namiesto toho blúdim po blogoch hore dole :))
    Inak, ten kryt na mobil vyzerá skvelo! A fotky z večernej jógy sú supiš :))
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. musime byt silne a nejak to zmaknut!! ja som dokument otvorila minuly tyzden a pri tom to aj ostalo:) ale tak snad sa zadari tento:) a dakujeeem:)

      Odstrániť
  4. lenik nemohla by si mi odporučiť nejaký dobrý sekáč v ke? :) mimochodom skvelé fotky ..tvoj blog ma baví každý deň pozerám či nemáš niečo nové :)) len tak ďalej

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej, dakujem velmi pekne!:) Sekáče, do ktorých chodím su Textile Housy na Hlavnej a Mlynskej:) Alebo Maxx na Mlynskej

      Odstrániť
  5. Mne sa tiež zdá, že tie dni letia až moc rýchlo a neviem či je to tým, že vkuse niečo robím alebo čo, ale zas lepšie ako keby sme sa nudili a tie dni sa vliekli nie? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No na jednej strane je to lepšie, ale ja by som si chcela len tak vydýchnuť a nič nerobiť, iba pozerať od rána do večera seriály a filmy:D

      Odstrániť
  6. jééj ta joga je strašne super..jakí ste tam zlatí, jak to cvičkáte spolu!!!!!!:):) a posledná foto cvičiaca super! I ja to robím..udržať celú svoju váhu:)....aa drahý nebol na THC u tej zubárky?Lebo to vyzerá ako chodba, kde mám pani doktorku:D By som odpadla, kebyže ťa tam vidím..by som bola v pomykove, jak keby som stretla nejakú star a nevedela,či sa pozdraviť:D (len by som sa smiala jak pribrblá, že ježíš, to je LENKA:D:D..´dúfam, že sa so mňa nesmeješ!:D:D:D) a inaak, do akých ty chodíš sekáčov..či náhodou nemáš nejaký tajný typ..lebo ja som na to maniak!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. johohooooj:) Mati ty si taký zlatušik:) Tvoje komentáre ma vždy tak vedia potešiť:) Ano, je to na THC, a určite ak ma náhodou uvidíš, dojdi za mnou, ja sa budem len tešiť:) Nech ťa spoznám aj osobne:) A do sekáčov chodím do vyššie spomenutých:)

      Odstrániť
  7. Leni ja nemozem tie fotky s jogou :D strasne zlate to je :D chlap a joga super! :D zlati ste spolu :) a aspon mas stale co na praci a nenudis sa :) a tie plavky su krasne mohla si ich odfotit cele ruzova ti pristane ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. odfotim cele:) a dakujeme:) Aj ja som sa strasne smiala a necakala som, ze bude so mnou cvicit, ale bol nadseny a vravel, ze sa ovela lepsie citil, tak to budeme robit kazdy vecer a budeme krsni a zharmonizovani:DDD

      Odstrániť
  8. Lenka si strasne zlaty clovek plny uzasnej energie, neopovaz sa prestat nikdy blogovat!!! :-) :-) :-) Aj s frajerom ste spolu uplne cute:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Suhlasim :)) ide z teba neuveritelna charizma! Chcem sa opytat tie vlnky su prirodzene? alebo si to nejako specialne upravujes?

      Odstrániť
    2. Omg dievčatá, dakujem:) Teším sa takej krásnej pochvale:) A vlnky su moj malý trik:D Pridám návod na ne:)

      Odstrániť
  9. Jééééj super :) a pozerám ako keby ti podrástli vlasky, no nie ako keby ale podrástli :D :D ....a farbila si zas ? či ?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeem:) a nie, ani nefarbila a neviem ci mi podrastli, kiez by si mala pravdu, haha:)

      Odstrániť
  10. to mas v poho, ja mam Diplomku odovzdať o 12 dni..... a mam 17 stran :D:D:D aj s uvodom a podakovanim, takze - 6? :D:D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nedalo sa mi nereagovat...UF tak tomu uz hovorim tazky level :D a ja tu placem ze nestiham diplomovku o mesiac odovzdat, ale jak tak pozeram tak mam este aj viac stran ako ty :D ale tak noci su dlhe, to sa da :)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...