The shirt around the waist

Krásne sobotné ránko Vám prajem!! Pridávam Vám outfit, ktorý som mala nafotený už dávno, ale nevedela som sa rozhodnúť, či ho pridať alebo nie. Ale bohužial, som na tom tak, že nestíham pri diplomovke vymýšľať niečo iné:/ Aj ked som si povedala, že prvoradá je diplomovka a musím ju písať nonstop,  neviem prestať myslieť na blog:) Mrzí ma to, ked prídete na môj blog a tu nie je žiaden nový príspevok, ale fakt sa snažím všetko skĺbiť:) Zajtra tu bude konečne video Stay fit s Lenkou, len ho musím ešte nejak poupravovať (budem aj ponocovať, ked bude treba, aby som to spravila:D). A ked sa podarí, tak v pondelok tu bude nová GIVEAWAY!!juchuuuu:)


Čo sa týka outfitu, je z toho súdka, ked na mňa ľudia divne pozerajú:D Vždy sa mi strašne páčili obviazané košele okolo bokov, hlavne pri kraťasoch , ale kedže je ešte zima, obviazala som si košeľu okolo mojich koženkových legín. Ked na to tak pozerám, vadí mi tam teraz tá červená kabelka, ale vtedy sa mi to tam hodilo:D Ale tak už je neskoro:))
A  čo vy? Čo si myslíte o takto obviazaných košelách? Páči sa Vám to?







11 komentárov:

  1. Znám to, když se lidi divně dívají :-) Jinak ti to moc sluší :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ved pekny outfit na bezny den :) a pasuje ti ta cervena kabelka :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný outfit a obvázané košile naprosto miluji!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veľmi sa mi páči celý outfit :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. lenka aku to farbu na vlasy pouzivas, nadherna farba, moja blond stale ide zo zlta a uz sa mi nepaci a peroxid mi uz poskodil velmi vlasy:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem velmi pekne, ja som tiez velmi spokojna:) a nie je to ziadna farba:D v oktobri som si prefarbila vlasy na hnedo a takto sa mi to vymylo, az do takejto svetlohneduckej:) tak skus, mozno sa to vymyje tak aj tebe:)

      Odstrániť
  6. sexi žena ako vždy!!! ♥ :) karovane kosielky milujem ! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Lenka,
    dnes som náhodou natrafila na tuto straanku a asi posledné 2 hodiny som "listovala",scrollovala a musim povedat,ze tvoj blog je VYNIKAJUCI.Najviac si ma prekvapila ty :-) Okrem toho ,ze si velmi pekna,posobis aj nenamyslene,prijemne a charizmaticky.Drzim ti palce aby sa ti darilo :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooooo:))) dakujem krasne za taky este krajsi komentar!:) budem sa snazit, aby to bolo stale lepsie a lepsie:)dakujem este raz:)

      Odstrániť
  8. Ahoj Lenka, velmi pekny outfit :) chcela by som sa opytat na ruz, pekna cervena. Aka znacka to je prosim ? :) A z akej stranky mas botasky ? Dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Ruz je Pupa matte 301, najlepsi ruz na svete!:) A tenisky mam z ebayu, ale nepamatam si presny link:/

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...