Sunny day

Aj vy máte takú úžasnú náladu, ked vidíte tie slnečné lúče? Ja jar proste milujem!! Sú ľudia, ktorí majú radi sneh a zimu, no kedže ja nepraktizujem žiaden zimný šport (ani len guľovanie), je zima pre mňa utrpením. Jediný svetlý bod sú Vianoce. Práve preto každý rok túžobne vyčkávam, kým konečne nastane teplo.. Ked si dáte iba riflovku a šaty a nemusíte sa vrstviť ako snehuliak. A práve takýto deň nastal včera. Deň ako stvorený na fotenie! Stretla som sa po viac ako 3 rokoch s profesionálnym fotografom Maťom Krystýnekom, ktorý sa tiež podielal na mojich začiatkoch. Ked mi napísal a dohodli sme sa na fotení, veľmi som sa potešila, kedže za tie roky sa brutálne vymakal a ked vidím jeho fotky, som stále v úžase:) JEHO FB PAGE TU, kde si môžete prezrieť jeho tvorbu. Okrem toho som sa stretla aj s jeho priateľkou Paťkou Španíkovou, ktorá je úžasná makeup artistka a spolu tvoria jeden dokonalý pár:) A keby ste videli ich malé bábo..juuj:)

Outfit sme fotili na Hlavnej ulici, kde bola asi najväčšia koncentrácia ľudí, ale nevadí:) Na sebe mám šaty z H&M, ktoré je možné kombinovať úplne s hocičím (nová rubrika už tento týždeň). K tomu zelené vybíjané litas, ktoré som nemala na nohách, už veeeľmi dlho, kedže som sa skoro úplne odnaučila nosiť opätky a zoberiem si ich iba raz za čas:)  Teraz som teniskový a kanadový kráľ:D
Po fotení som ich zobrala do môjho milovaného San Domenica na jednu kávičku a potom sme sa rozlúčili:) Bolo to pekné spríjemnenie dňa:) Tak ako, páčia sa Vám fotky?:) Viac fotiek tu:
















To sú oni:)


13 komentárov:

  1. Strasne ti to svedci !!!! :)))))) Tieto fotky su uplne mega no jedine co mi vadi je ta ciapka, tu by som dala v takom krasom pocasicku hned prec , mas krasne vlasy ci uz farbu alebo strih tak naco ich skryvat :)) inak uplne super !!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem misik, ty si take zlaticko fakt:-** vzdy ma potesis:) a ano, mozno aj bez ciapky by to bolo dobre:)

      Odstrániť
  2. Nádherné sú tie fotky, aj ja chcem takého kamoša :))
    Ja by som na také topánky asi nemala odvahu, ale k tomuto outfitu vyzerajú vážne skvele :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeem Katušik:) a jediná nevýhoda Maťa je, že je z Popradu a nie Košíc:)

      Odstrániť
  3. vyzerá to super, taký môj štýl :) až na tú čiapku, tebe síce neskutočne sadne ale nič pre mňa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jooooj ten outfit! :3 milujem ten tvoj vyrazny zlaty nahrdelnik :) velmi pekne ta odfotil :) neboj sa kedze uz ibude teplo opatky znovu vytiahnes a zvyknes si :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeeem, si poklad:-** a aj ja milujem ten nahrdelnik a stal iba 3 eura tusim:D ale nosila by som ho nonstop:)

      Odstrániť
  5. ..ako vždy Leni, skvelý outfit ! :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Vau úžasné fotky. Veľmi ti to pristane ;))

    lovelybeautybook.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. máš super blog a tenhle outfit se mi moc líbí :) sleduji! :)

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...