Stay fit with Lenka :)

Nové video na youtube!:) Ako som Vám sľubovala, pripravila som pre Vás video o mojich najobľúbenejších cvikoch, kt. môžete cvičiť v pohodlí Vášho domova:) Prvú časť videa som natáčala asi pred mesiacom,  a cviky som dotočila včera:) Ja som toto cvičila tak 2-krát do týždňa, alebo častejšie a veľmi sa mi pri tom vymakalo hlavne brucho:D  Taktiež som to cvičila v Číne, skoro každý druhý deň a vtedy som mala najlepšiu postavu v živote:) Ak náhodou niečo nie je jasné, napíšte mi do komentáru a ja Vám rada odpíšem:) Dúfam, že sa Vám to bude páčiť:) Posielam pusy:-**


14 komentárov:

  1. Super Leni, teším sa na ďalšie videá o cvičení. Vôbec to nie je trápne, naopak, myslím, že mnohým ľudom slúžiš ako inšpirácia, postavu máš eňo-ňuňo :). Akurát dnes som robila väčšinu týchto cvikov v posilke, ale napríklad drepy nerobím, ale pridám ich do zoznamu :D.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hotoooovoooooooo :D si megaa Lenii :) zbožňujem tvoj blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tesim sa uz teraz na cviky na brusko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. týmto si ma veľmi potešila, som čakala kedy už pridáš takéto videjko :D hned si idem zacvičiť tie cviky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super Leni ;) Dufam ze dalsie video bude v dohladnej dobe. Nevahaj a natacaj, viacere sa potesime :))
    /a hlavne cviky na brucho/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sper tipy urcite vyskusam :) a ten koniec nemal chybud hotovooo :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Stay fit with Lenka je hrozně super nápad! Určitě se těším na více "dílů" a cviky budu zkoušet :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Wow, máš úplne luxusnú postavičku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. super, zajtra to zacinam cvicit :) lebo chcem take brucho jak mas ty :D a sak vobec nie si tucna, postavicka jak lusk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Určite s tým pokračuj..akurat mam po cvičení, svalovka je zaručena :D :) ..kedže chcem bruško ako Ty, tak nabuduce poprosim niejake cviky k dosieleniu tohto vysledku..Vdaka ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Stay fit with Lenka, vinikajúci nápad. Akurát som docvičila, paráda! Dúfam, že čoskoro pridáš aj cviky na brucho aby som mala kompletku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. pane boze, DAKUJEM VAM VELMI PEKNE!:) ani som necakala, ze to bude mat uspech:) som strasne rada, potesili ste ma neskutocne!:) na nove video sa mozete tesit v najblizsej dobe!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Lenka odkial mas ten pas na brucho? Dikicko za odpoved. Karolina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Kaji, mam ho od frajera na Vianoce. Momentalne nie je doma, ale spytam sa ho, ze kde to kupil, ked pride:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...