Sľubované video z prehliadky pre Fashion Tv:)



Ahojky:) Pridávam Vám video z prehliadky pre Fashion Tv, ktorá bola deň pred Valentínom. Videjko sa mi páči, aj ked ten môj vystresovaný vychodňarsky prízvuk je na zaplakanie:DD Okrem toho sa ospravedlňujem za moju malú aktivitu tento týždeň,bolo to kvôli práci..:/aj  dnes som až o 10 večer prišla domov, nevládzem chodiť ani stáť a ked si predstavím, čo všetko mám zajtra, chce sa mi plakať:D Ale som silná žena a dám to:) A inak!! Zajtra mám foteničko na blog s Maťom Krystýnekom, tak sa teším:)

A ak Vás môžem ešte poprosiť o vyplnenie tohto dotazníka, o ktorý ma poprosila jedna slečna, veľmi jej tým pomôžete a môžete vyhrať tričko značky SEWOLOGOLAB!! Tak sa to oplatí za 2 minútky Vášho času:)  DOTAZNíK!! klik tu DAKUJEME!!Dobrú noc, cmuk všetkým:-***

4 komentáre:

  1. od chvíle, kedy si sa objavila na Miss, čakala som na " I <3 Fashion TV". A je to tu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja nepočujem vôbec vychodniarsky prízvuk, teda určite to nie je na zaplakanie :)..ale to bude asi tým, že aj ja som z Košíc :D.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...