Pár fotiek:)

Ahojte! Už sme vo Frankfurte a aby sa nepovedalo, že Vás zanedbávam, pridávam pár fotiek za posledný týždeň, lebo nestiham nic ine vYmysliet...:) písala som diplomovku, bola na raňajky so Saškou, u Zuška na osie hniezdo s kávičkou, vychutnávala si slniečko v posteli, došiel mi mǒj ´yourtea ´ čajík,cvičila som a to je všetko:) posielam  pusu a ozvem sa, ked budem mat cas:)









A nie je nič krajšie, ako pocit, ked niečo napíšem na blog a naozaj to má nejaký osoh a odozvu:) Tu sú koláčiky s mojim receptom:) Strašne s z Vás teším a dakujem:)




13 komentárov:

  1. Krasne fotky :) si si ostriala vlasky?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ako je možné že vyzeráš stále dobre aj keď ráno vstaneš to si sa taká narodila alebo je to maybellin? :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mne by ani retuš nedopomohla k takému dokonalému rannému výzoru :D
    super fotky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jeeeeeeeeeeeeeeej moje veldielo :OOO waw !!! ale to vdaka tebe Leni vsetko :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Kde si Lenkaaa? chybaaaaaaas :-* :) Pridaj hoci aj len jednu fotku :D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj:) jak si mi to napisala, som sa nevedela dockat, kym nieco pridam:)) uz som domaa:))

      Odstrániť
  6. Leni ahoj, spravíš aj recenziu na Tiny Tea? :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano, spravim, ale este som ho nezacala pit, az od zajta zacinam:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...