One Piece Different Ways:)

Ahojky!! Konečne som pre Vás spravila nové video!:) Chcem vytvoriť novú rubriku  : "One piece different ways", kde si vyberiem jeden kúsok oblečenia a nakombinujem ho na rôzne štýly:) Napríklad v tomto videu to boli obyčajné basic šaty z H&M za 10 eur:) Nakombinovala som ho na 8 rôznych štýlov, či už na ples, koncert, festival,...Čo hovoríte na  taký nápad?:) Páči sa Vám?Ak áno, napíšte mi, čo by ste chceli vidieť nabudúce:)A ked sme už pri tých videách, "Stay fit s Lenkou časť brucho" (ktoré bolo tak žiadané),  tu bude už tento týždeň!:) Môžete sa tešiť!:D

Posielam pusy!!:-** XOXO


25 komentárov:

  1. tak to je super:) úplně na všechny způsoby to vypadá bezvadně:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. preco stale spulis usta?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som si nevsimla, pokial by si nenapisala:D Neviem prečo:D Tak vyšlo:) äAsi pozerám príliš veľa videí s Victorias secret modelkami:D)

      Odstrániť
  3. tieto šatičky mám doma a je to fakt najuniverzálnejší kúsok.. o tom svedčí aj fakt, že ich mám asi v 5 variantách :D aa strašne chutné video Leni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Leniiiii, jedno mega super video, hrozne ma bavi jak tam saskujes, tancujes a robis ksichtiky...uplne mi to zlepsilo naladicku :) a outfitiky za 1 ! Kirše

    OdpovedaťOdstrániť
  5. boze ja ta milujem, toto je najlepsie video ake som kedy videla, hrozne dobra hudba, velmi dobru naladu mi spravilo a tie outfity su mega TOP, a je to super napad, chceeem castejsie take :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. waaaau, dakujem za krasny komentar!!!! fakt si ma velmi velmi potesila!:)

      Odstrániť
  6. Super nápad Lenka! Veľmi pozitívne a inšpiratívne videjko :) V budúcnosti by si možno mohla spraviť nejaké o tom, ako skombinovať oversized riflovú košeľu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. koženú sukňuuu!!! to mám problém dať na 3 varianty ! :) super video a páči sa mi aká si bláznivá - šaľeňaku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Energické, pozitívne, milé :-) strašne dobré sa je na teba pozerať, like it, like it ;-))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Skvelééééé, každý jeden outfit :) Dajú sa tie šaty ešte kúpiť v H&M? :) super video :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj, dakujem:) a urcite sa daju..mali by ich mat v kazdej farbe:)

      Odstrániť
  10. Nemôžem si pomôcť ale veľmi sa mi podobáš na Penny z TBBT.. :-D Hlavne keď máš také jemne vlnité vlasy. :)
    Inak krásne video, konečne som došla na to s čím skombinujem tú army vestu čo mám doma.. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. strasne vela ludi mi to hovori, ze sa na nu podobakm:D ale ja tam nevidim podobu:) a dakujem velmi pekne!:)

      Odstrániť
  11. Ahoj Leni, odkial mas prosim ta tu dlhu suknu a opasok (z variacie "na ples")? :)) Inac super blog, dobre napady :) a este by som privitala aj viac DIY napadov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahooj, ta sukna, je usita..je to obycajny dlhy šifon, stal 3 eura- 3 metre:) a krajcirka mi to zosila spolu na gumicku:) a opasok je z h&m:) a urcite budu:) len ja mam tolko napadov, ze nestiham vsetko pridat, co chcem:D

      Odstrániť
  12. 0:54 :D blbosť ale prišlo mi to vtipné - nechytila si šiltovku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  13. dakujem vsetkym za Vase krasne komentare!! Velmi si to vazim!:) :-**

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Super video,hlavne mi to príde že je to niečo nové...a najlepšie na tom je ,že sú to proste stále tie isté šaty a vyzerá to úplne inak:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...