Nové produkty z Dm-ka

Ahojte!
Dnes Vám chcem napísať o 2 nových výrobkoch, ktoré som dostala vdaka spolupráci s Dmkom, ktorej sa strašne teším:) Ako prvý Vám chcem predstaviť olejový balzam do sprchy.



Neviem či si pamätáte, ako som Vám vo videu My favourite beauty products vravela, že mám straašne suchú pokožku. Nevedela som na to nič nájsť, čo by mi vyhovovalo. A okrem toho, kedže máme v byte dosť zimu, po osprchovaní som rada, že zaleziem do župana a nie vždy sa mi chce krémovať:) Práve pre takýchto ľudí ako som ja, je tu tento zázrak:) Už strašne dlho si hovorím, že si musím kúpiť balzam do sprchy, pretože som počula, že je to super vec.. No samozrejme som vždy zabudla a dm-ko mi to zaslalo ako dar z nebies:) Používa sa to tak, že sa najprv osprchujete s normálnym sprchovým gélom a až tak, ked ste umyté, nanesiete tento balzam. Rozotriete po pokožke a opláchnete. Nemusíte čakať a hned sa môžete obliecť. Ja som mala pokožku úplne krásne hebkú ako bábätko a moja pokožka  konečne vyzerala byť hydratovaná :) Dala som to vyskúšať aj Egovi, lebo som chcela počuť aj jeho názor. Samozrejme, že nevedel, že sa predtým treba normálne osprchovať a iba mi kričal z kúpelky, že čo to je, lebo to vôbec nepení:D Až potom som mu to vysvetlila a aj on Vám odkazuje, že je to super vec:) Takže určite odporúčam!:) 






Ďalšou novinkou šú tieto tiene od S-he stylezone. Značku S-he mám veľmi rada, mám od nich aj líčka, lesky, tiene. A čo mi  na nich najviac vyhovuje je to, že sú lacné:) Čo sa týka tieňov, farby sú trošku výraznejšie na môj vkus, kedže ja ti tiene nedávam, ale na nejaký šialený večer, alebo zmixovanie s inými farbami sú skvelé. Najviac sa mi páči žltá, ktorá je naozaj veľmi intenzívna. Viem si ju presne predstaviť na osvieženie tmavých dymových očí a toto by som tam jemne doplnila. Skúsila som sa aj nalíčiť, tak, že som použila všetky farby naraz:) Najprv som si myslela, že to bude až príliš, ale ostala som prekvapená, pretože to vyzeralo náhodou veľmi dobre:) Hlavne ked som si na to dala ešte čiernu linku to vyzeralo o to zaujímavejšie. Ostatné 3 tiene sú perleťové a hlavne ten tmavomodrý je dobrý na spodnú linku a tieňovanie. Ak ste odvážnejšie alebo chcete len vyskúšať niečo nové, tak určite vyskúšajte tiene z tejto rady:)




                              A chcela by som podakovať Dm-ku za tento milý darček! Ďakujem:)

3 komentáre:

  1. Aj ja ám suchú pleť a používam sprcháče od Dove tie mi robia dobre ,ale určite vyskúšam aj tento :) môžem sa opýtať odkiaľ má tie štetce ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vdaka za tip na ten sprch-balzam :) ja tieto urychlovace sprchovacie pouzivam uz nejaku dobu-teda tie niveove, ale akosi ma prestali bavit a hladala som aj inu znacku a balea je super, ze s tym prisla, lebo je to fajna kozmetika za cenu takmer nulovu, tak sa tesim a bezim do DMka tento tyzden :D

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...