New Novesta shoes ♥

            Ahojte!! Dnes by som vám chcela ukázať fotky, ktoré sme nafotili v piatok s jednou úžasnou osôbkou a fotografkou Kikuškou Vavrekovou:) Jej fanpage -klik tu!! Kika bola prvý človek, ktorý ma kedy fotil, kedy som si vdaka nej spravila môj začiatočný book, a s jej fotkami som šla aj na Miss:) Po rokoch sme si to opäť zopakovali. Fotenie sme si užili, aj ked som skoro umrzla v šatočkách, ale čo nespravím pre peknú fotku, no nie?:) 

            Chcela by som sa pochváliť aj mojimi novými nádhernými topánočkami Novesta! Sú úplne rozkošné a milujem ich ♥ Nájdete ich na stránke : topanky.sk/novesta . Topánočky sú pohodlné ako cvičky a už sa neviem dočkať na leto, kedy ich budem nosiť nonstop:) Novesta je nová slovenská značka a už som si u nich objednávala aj gumáky, ale bohužial mi boli veľké, tak som ich musela vrátiť, a bolo mi to veľmi lúto:/ 

A teraz už sľúbené fotky:) 










Topánky: www.topánky.sk/novesta
Šaty: ASOS
Rupsak: Z Číny
Klobúk a riflovka: second hand

22 komentárov:

  1. krasne fotky :) taka nasa kovbojka lenka :) klobuk ti pristane a topanocky su zlatucke ,tie maslicky hlavne :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tie topanky su prekrasne!! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Si absolútne nádherná! A podobné šaty som na Asose nedávno pozerala a ak by mi mali svedčať tak ako tebe tak neváham ani sekundu :D A klobúk je tiež neskutočný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo, k tolkej chvale neviem co by som viac povedala ako DAKUJEM KRASNE!!:) velmi si to vazim:) a inak, musim ta pochvalit, vcera som zavitala na tvoj blog a je uplne super super!:) len tak dalej!:)

      Odstrániť
    2. jeej ďakujem ti si zlatá, som rada, že sa páči :)

      Odstrániť
  4. Lenka, fotky su krasne, a velmi Ta obdivujem ako to vsetko stihas a denne prispievas na blog a pritom este pracujes, studujes, staras sa o domacnost, a nezanedbavas ani citatelov blogu :) Velky RESPECT :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahhha:DD toto som si ani neuvedomila:D mas pravdu, ale ja som teraz uz na blogu zavisla, nerozmyslam nad nicim inym, iba co pripravim na dalsi den:) lebo prave pre toto to robim♥ dakujem!:)

      Odstrániť
  5. Ahoj Lenka,

    dnes som ťa objavila úplne náhodou na stránke Stilago.sk kde vlastne nikdy nenakupujem ani neviem ako som sa tam dostala, ale už som sa aj zaregistrovala :D ó môj bože ! :D a vyzeráš tam super, vlastne som pozerala iba na Teba ako na to čo máš na sebe :D !!! poznámka. neni som žiaden uchyl

    Nech sa ti darí...

    Čavko!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jezis:) strasne si ma pobavila:DDD k tym fotkam by som sa ja nevyjadrovala, lebo je to jedna hroza..vyzeram tam jak maly skaredy buzik, takze ja som sa na to ani nepozerala:DD ale tak dakujem este raz:) haha:)

      Odstrániť
  6. Odpovede
    1. od takej krasnej kocky ako ty si to velmi cenim:) dakujem!

      Odstrániť
  7. Fotky sú fakt skvelé ale Ty Lenka si jeden dokonalý človek ♥ Krása :) MILUJEM Tvoj blog, Tvoje fotky a všetko s Tebou spojené :) * Nika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ♥♥♥♥ Prave pre taky komentar a nazor robim tento blog!!♥♥ neviem ti ani vyjadrit ako velmi si to vazim a dakujem!!:-*

      Odstrániť
  8. skvelé fotky ! :)..a tie topánky sú zlaté ♥
    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. waaaaaaau bomba, červená ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Slusi ti to!! :) Mam rada kombinaci saty a batoh. Boty suprovy, taky bych se chlubila :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Boože, to je úžasný! Vypadáš skvělě a outift je dokonalý:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...