Najlepší zdravý koláčik ♥

Ahojtee!! Nestíham..proste nestíham:/ Ale snažím sa každú voľnú chvíľu využiť na to, aby som pre Vás niečo pripravila. Dobrá správa je, že už mám pre Vás darčeky na Giveaway!!Dúfam, že sa Vám to bude páčiť:) Pridám to zajtra. Dnes Vám pridávam recept na úžasný koláčik, ktorý môžete jesť bez výčitiek:) Ego bol najprv proti tomuto koláču, lebo on nemá rád tie moje zdravé a bezmúkové,(on má rád s plnkami a také ruské:D), ale ked ochutnal, hned zmenil názor:D Zjedli sme celý plech za 15 minút:D A Eguš vravel, že je najlepší aký som kedy jedla:) Tak mi dajte vedieť, ako Vám chutil:)

Jediná fotka, ktorú mám, kedže som niekde zapatrošila kartu z foťáku:/ A ja neviem fotiť jedlo, ale tak aspoň aby ste si to vedeli predstaviť:)



Postup:

  •  3 banány
  • 3 vajcia
  • 2-3 lyžičky trstinového cukru alebo medu, prípadne stévia
  • 1 a štvrť hrnčeka pomletých vlašských orechov
  •   štvrť pohára špaldovej múky
  • prášok do pečiva tak od oka som dala..jednu-2 lyžičky
  • sušené slivky pokrájané na malé kúsky / brusinky / alebo čo chcete
  • škoricu od oka, ja som dala viac, asi 2-3 lyžice

Všetko spolu pomiešame (banány popučíme) a dáme do rúry zapiecť na 30 minút pri 180*. Potrieme džemom (ja som dala brusinkový), môžete použiť aj zdravšiu formu a to džem bez cukru a pokrájame jahody na vrch.. Mňam!! 

Dobrú chuť!!

7 komentárov:

  1. Tak teraz si mi spravila neskutočnú chuť na sladké a jahodyyyy!
    Vyzerá skvelo, cez víkend ho možno aj vyskúšam :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá perfektne, vďaka za recept! cez víkend určite vyzkúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá dobre, tak to budem musieť vyskúšať.

    www.missalexy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja mám presne takéto koláče rada, ľahké, svieže, ovocné a samozrejme, bez múky. Ja robím cesto z kokosu a z múky z ovsených vločiek (tie rozmixujem) :).

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dnes som ho robila a je super! :) chutný, zdravý :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooo som rada, ze ti chutil:) potesila si ma!:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...