Modrá sukienka a čačky.sk

Привет!! (Ahoj po Rusky)
Na dnes tu mám  pre Vás outfit, ktorý je fotený trápne v bráne, ale bohužial, nestihla som ho ísť niekam nafotiť. Kedže pri maratóne písania DP momentálne okrem chodenia na cvičenie, nevychádzam z domu, je každý ušetrený čas pre mňa svätý:) 
K outfitu : Minulý týždeň som strávila hľadaním peknej modrej sukne na všetkých možných stránkach. Popri tom, som si prezerala staré fotky a zistila, že ja MÁM takú sukňu,  akú chcem:D Toto sa mi stáva bežne:D Kedže neviem, čo všetko v skrini mám a stále ma niečo takto prekvapí:D O to viac sa vždy poteším:D haha:) Na oživenie som si dala môj šálik s rúžmi zo sekáča - 0,30 centov, nech sa páči:D a šperky zo stránky http://www.cacky.sk/ , kde majú úplne nádherné šperky!Určite si to omrknite, ak hľadáte nejaké netradičné a štýlové "čačky" :)
Zajtra idem na týždeň pracovať do Nemecka, tak neviem ako to bude s blogom, ale budem sa snažiť niečo popridávať:) Vo Frankfurte som ešte nebola a veľmi sa teším..Dúfam, že stihnem zájsť aj do Primarku♥ Och!
 A dakujem za zapájanie do Giveaway:)! Už sa Vás tam dosť nazbieralo:) Ste super!:) Tak ja prajem pekný večer a posielam pusinky-**

                   





nádherné náramky: www.cacky.sk




9 komentárov:

  1. bodaj by som aj ja mala takú skriňu bez dna :P

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten náhrdelník je TOP!!!
    A Leni, ty si vlastne celá TOP ♥ :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherný outfit a ten šátek je naprosto parádní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Leni úžasné! Strašne ti svedčia výrazné farby :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...