Miss Universe spomienky


Ahojte:) Tak čo? Pozerali ste včera Miss? Ja áno a trochu som si zaspomínala:) Vždy sa teším na finále, pretože  s dievčatami z mojej Missky si každý rok píšeme počas pozerania a všetko rozoberáme:)  Neviem či by som si to chcela ešte raz zopakovať, celú tú Miss, iba ak, tak jedine kvôli dievčatám, pretože sme mali úžasný kolektív! A veľmi mi chýbajú:/ ....A dalšie svetlé body Miss  boli Cuba a Miláno:) To, čo by som si nezopakovala bolo moje nafarbenie vlasov na úplne ryšavo pred finále:D, skončenie v nemocnici kvôli nepodarenému žartu v rádiu a niektorým iným negatívam- zlej publicite, komentárom,... No aj tak to bolo jedno pekné obdobie...Ked si pozerám staré fotky, tak iba kukám aká som bola chudá, neviem, ako som vtedy mala takú motiváciu, že som tak schudla...Ego s mamkou ma stále kontrolovali,  či jem:) Lebo si mysleli, že som anorektička:D (nebola som, aby bolo jasno:DD) Ale bolo to určite spríjemnenie môjho života a mám o pár zážitkov viac, ktoré budem rozprávať mojim vnúčatám:) Videoklik tu  , dalšie videovideo z farbenia našich vlasov:)





Toto mi spravili v škole na nástenke pred študijnným:)



Ryšavá a uplakaná

Moja ruka?:DD




Finálový make up


Po návšteve v nemocnici:D





Moje hrozné ryšavé vlasy a nás "nie nafingovaný" bordel

15 komentárov:

  1. Lenka prečo ti dali ryšavú ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Boze Lenii..tie tvoje chude nozkyyy<3 uzasne telo!..a preco ti prefarbili vlasyy??aco ta nemocnica?kvoli comu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeem:) a neviem preco mi nafarbili na rysavo:D je mi to zahadou:) kedze mi mali nafarbit iba odrasty na blond:) a nemocnica: to sme boli vtedy vo funradiu a mali sme take sutaze a ja som mala vypit 2 dcl nezriedeneho sirupu:) a skoncila som v nemocnici na podrazdeny pankreas:) a 3 dni som lezala potom:)

      Odstrániť
  3. Boze Lenii..tie tvoje chude nozkyyy<3 uzasne telo!..a preco ti prefarbili vlasyy??aco ta nemocnica?kvoli comu?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Boze Lenii..tie tvoje chude nozkyyy<3 uzasne telo!..a preco ti prefarbili vlasyy??aco ta nemocnica?kvoli comu?

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Boze Lenii..tie tvoje chude nozkyyy<3 uzasne telo!..a preco ti prefarbili vlasyy??aco ta nemocnica?kvoli comu?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Leni, niekde som citala o tychto manevrovch na misske, stalo sa uz, ze finalistke zamerne ostrihali vlasy a to tvoje prefarbenie zavana niecim podobnym...nenapadlo ta ze je to zakulisny tah voci tvojej osobe? Drz sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :)) aj ja si myslim, ze to nebolo len tak, kedze mi mali iba nafarbit odrasty na blond:D a bola som rysava:D

      Odstrániť
  7. jejoo pamatam si ta, bola si velmi krasna v ten vecer a tiez ma prekvpilo ze si bola zrazu z nicoho nic vecer rysavka, ale myslim si ze ti to seklo aj tak ;) musel to byt uzasny zazitok, hlavne tie vylety.. Miss sledujem stale, ale miss universe mi pride na trochu nizsej urovni, hlavne mam pocit ze je to cele skorumpovane.. :D bodajby som sa mylila..
    Zuzka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemylis sa:DDD a dakujem krasne za kompliment:) ♥

      Odstrániť
  8. Tiež mám pocit, že táto súťaž je o dosť na nižšej úrovni ako napr. miss slovensko. To sa nedá ani porovnať. Od celkového spracovania až po dievčatá...Tento rok som si MU výnimočne pozrela a bola to podľa mňa katastrofa. To začiatočné kričanie do mikrofónu až po ten "pralesí tanec", čo tam predvádzali. Úplne nevhodné na súťaž krásy, prišlo mi to celé ako školská súťaž. A nehovoriac o víťazke, kde už asi všade putuje jej fotka zadného zovňajška. To, že o tom vedela pol roka dopredu, vedia už tiež všetci. Škoda, že S. L. si tento rok z toho spravila vlastný biznis.....

    Ale to, že ty si krásna na tom nič nemení, kľudne si mohla radšej vyskúšať Miss Slovensko, máš krásnu tvár, postavu a hlavne CHARIZMU :)...čo bohužiaľ dievčatám na MU chýba..

    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mas pravdu uplne vo vsetkom, ja sa nechcem k tomu vyjadrovat radsej, lebo neviem kto to tu cita, ale v tom, co si napisala v tebe maximalne suhlasim:) a ja to dost lutujem, ze som neskusila mozno to Miss Slovensko, ale tak co uz:) uz je neskoro:DD a dakujem:)

      Odstrániť
  9. Pane bože tolik krásných šatů na jednom místě. Taky bych se v takových chtěla projít po mole. Jinak samozřejmě vypadáš úchvatně ;) škoda, že jsi nevyhrála. Ale aspoň máš spoustu zkušeností a udělala sis spoustu nových přátel. Postavu jsi měla a máš stále skvělou :)) sexy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem velmi pekne a ano, aspon som mala pekne zazitky a novu skusenost:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...