Milovaný pepitový vzor ♥

Prajem krásny piatok všetkým!! Tento týždeň som mala dosť nabitý, hlavne kvôli robote, tak som nebola až taká aktívna... snád mi to odpustíte:) Dnes pridávam outfitový post, ktorý sme nafotili s mojou Simonkou a konečne bol na to čas:) Neviem prečo, ale som posadnutá pepitovým vzorom a keby som mohla, tak mám každý kúsok v tomto vzore:) Náhodou som minulý týždeň v New Yorkeri našla tieto nohavice iba za 5 eur!! No nekúp to!:) A dokonca som sa konečne vopchala do XXS, čo bola ešte lepšia správa:D Outfit je jednoduchý a trošku tmavý, ale v zime sa obliekam hlavne do čiernej:) Dúfam, že sa Vám fotky a outfit budú páčiť:) A ešte by som Vás chcela upozorniť na moju stránku na fb: Klik tu:) . Kde bude v najbližšej dobe prebiehať nová súťaž:) Upresním, ked budem mať viac času a celé to pripravím:) A okrem toho mám pripravené nové videá a recenzie, tak sa môžete tešiť! Posielam Vám obrovské pusy!!:-** XOXO







V Číne by ma za túto "fashion pose" milovali:D






Tričko: H&M
Koženka: Z Číny
Fake fur: New Yorker
Nohavice: New Yorker
Kabelka: Mišo ♥
Šperky: Primark
Čižmy: Deichmann 


24 komentárov:

  1. joooj ten vzor aj ja milujem :) je v ňom užasna elegancia ... krasny outfit s tym doplnkami dokonale :) ta poza je super :D ta fotka mi najviac udrela do oci uplne ako z katalogu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vau :) Simča foti coraz lepsie a lepsie, fotky super, aj kvalita isla hore :) Tesim sa na tvoje nove clanky :) A to XXS, ach jaj, mne by stacilo aj XS :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. simca sa vymakala:D som na nu pysna:D dakujem za pochvalu, velmi sa potesila!:)

      Odstrániť
  3. Lenka to si fotila niekedy,pondelok alebo utorok?som ta videla z autobusu pri kulturparku:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. anoooo, si musela pozerat, ze co za debila sa tam foti, co?:DD haha:)

      Odstrániť
    2. ale cosi :-)

      Odstrániť
  4. woooow, uplne ze popiči fotky ! tento styling žeriem najviac asi zo vsetkych, co si tu mala :)) tip-top od hlavy po paty:) a fakt prenadherne fotky !! na tom bielom pozadi si uplne vynikla..aj ja chcem fotky so Simonkou :D vyzeras tu ako nejaka celebrita,no darmo..uz ta nemozem viac chvalit, bo budes namyslena :D A odkial su okuliare? Tie musim mat :D

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. joooj Veron, ty si taka uzasna!:-*** Ani by som nepovedala, ze taky jednoduchy outfit a bude mat taky uspech:D a okuliare mam z Číny:/ a mozem vybavit nejake fotenicko s Sim, ked chces:) staci napisat:)

      Odstrániť
    2. jaj, skoda, ze su z Ciny.. lebo presne take chcem, vsade som hladala a nikde nemozem najst :D ale verim,ze niekde podobne zozeniem :D tak ved v jednoduchosti je krasa :) oo, tak to by som bola rada, keby sa dalo vybavit nieco..dlho som nic nenafotila..kolko berie Simonka za take fotenie ?

      Odstrániť
    3. :)) ale fakt by si chcela aby ta nafotila?:) Ak ano, tak sme sa so Simou dohodli, ze ked pojdem s nou nabuduce fotit, tak sa mozme dohodnut a pojdes s nami a ta nafoti, hm?:)

      Odstrániť
  5. strašně ti to sluší! skvěle sladěné.. :) a ta šála je skvělá.. :)

    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Veľmi pekné fotky a super outfit!

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lenka aku farbu na vlasy pouzivas? ak je to farba,lebo su nadherne =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahooj:) nie je to farba:D kedze som si v oktobri farbila moje blond vlasy na hnede a odvtedy som si ich nefarbila, je to nieco vymyte s 10 cm odrastom:) ..ako to ja nazyvam..ciganske ombre:DD

      Odstrániť
    2. wau ale vyzera to super :D aj ja chcem take ciganske ombre :D

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...