Kozmetika Ziaja

Ahojte ahojte!!Chcela by som Vám napísať o výrobkoch Ziaja, ktoré som od nich dostala:) Jupííí:) Kozmetiku Ziaja milujem, používam od nich veľa výrobkov, napr. sprchové mlieko, krémik na tvár (kakaové maslo), pod oči,.. Avšak radu z kozieho mlieka som ešte nevyskúšala. Píšem Vám moje dojmy po týždni. Kedže som sa opäť strašne vyhodila, hovorila som si, žeby som mala zmeniť celú kozmetiku na tvár, čo používam. Rozmýšľala som, že akú a zhodou náhod som dostala výrobky určené na pleť:) Odličovacie mliečko, odličovač očí a 2 masky. Ked som prišla z pošty, nevedela som sa dočkať, kedy bude čas na odličovanie, nech to môžem vyskúšať:) Tu sú moje dojmy:


Prvé je odličovacie mlieko a tonikum v jednom. Príjemne to vonia (žiadna kozička:D) a je to úplne super. Pleť mám po tom úplne hladučkú, takú vláčnu a ked som sa odlíčila a neskôr sa opäť namaľovala, pleť sa mi tak zdravo leskla a bola hydratovaná. Je to určite super vec a odteraz moje nové najobľúbenejšie odličovacie mliečko. Odporúčam odporúčam!! Hlavne na citlivú a suchú pleť!




Odličovač očí
Prisahám, že prejdením jedným razom po oku už na ňom nemám make up:D (ja sa však odličujem tak, že si špirálu umyjem s vodou, som celá čierna a potom prejdem odličovačom). Má to 2 časti, jednu olejnatú a druhú vodičku, a ked to rozmiešate, tak to má takú zvláštnu olejovitú konzistenciu. Odličuje to strašne rýchlo, netreba sa s tým dlho "babrať":) Hodnotím na 1!



Maska na tvár:  
Je to odporúčané na pleť ku sklonom ku vráskam. Ja vrásky nemám (klop klop), takže neviem posúdiť ako je to s vráskami, či to vyhladzuje alebo nie. Avšak maska má okrem toho hydratovať, čo aj  robí:) Ked budem staršia, budem aspoň vedieť, že čo používať, lebo je to veľmi príjemné:)





V závere by som zhrnula, že kozmetiku Ziaja môžem len odporúčať, bola som spokojná aj s ostatnými výrobkami a tieto nie sú o nič horšie na tom:) 

A ešte...chcela by som podakovať Ziaja-e, že mi dali takýto krásny darček a môžem napísať svojim čitateľkám svoje pocity a dojmy o ich skvelých výrobkoch. Dakujem:)

A čo vy? Poznáte túto kozmetiku? Ste s ňou spokojné? dajte mi vedieť Vaše pocity:) :-** Pozdravujem!!



8 komentárov:

  1. Ano ano, můžu potvrdit, skvělá kosmetika a navíc za minimální cenu. Zrovna plánuju objednávat ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kde dostat tuto kozmetiku? a maju len na tento typ pleti? Este dve otazky:D Ako to robis, ze ti len tak zadarmiko poslu domov vyrobky na hodnotenie? aaa....pouziva tvoj drahy nejaku pletovu kozmetiku? Ja toho svojho uz dlhsie lamem, ale zatial sa neda:/ ak ano, tak aku? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Matiik, kozmetiku majú v 101 drogerie v auparku. A mali by mať aj v ostatných 101 a asi aj Tete. A tie vzorky..to je výhoda blogerov:) A môj drahý používa veľa pleťovej kozmetiky:D Pomali viac jak ja:DD A neviem presne čo všetko, ale krém na tvár používa tiež od Ziaji, kakaové maslo. To som ja používala a jemu to vyhovovalo, tak to už používa aj on:) a spýtam sa ho, čo tam ešte má:)

      Odstrániť
  3. tu je jedna super stranka kde sa to da objednat http://www.google.sk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CDQQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.jojobio.sk%2Fprodukty%2Fkozmetika-ac2a0drogeria%2Fziaja-kozmetika%2F&ei=e_IrU6-zIu2M7Abpx4CoDA&usg=AFQjCNFOInY4GEn107hqHqxkaZU25ET1lQ

    OdpovedaťOdstrániť
  4. az nato, ze je tam vsetko vypredane :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. O Ziaji som zatiaľ nečítala, ale videla som ju v drogérke a veľmi ma upútala obalom. Tak teraz už viem, čo si nabudúce kúpiť na odličovanie. A som rada, že existuje ešte niekto, kto si najprv riasenku umyje vodou a potom zmýva čierne fleky. :)
    Ms Rontgen | expressing myself

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je to super kozmetika.ja som ju pouzivala uz davno a nasla som ju v kauflande v ulicke s kozmetikou.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. já jsem zatím od teto znáčky měla jen sprchový gel takový ten zelený s citronem a úžasně voní, ještě jsem k němu ale nedošla :-( nebo toho mám hodně :-) a já jsem ho měla tenkrát v ladyboxu v tom prosincovém. V budoucnu bych určitě vyzkoušela i další výrobky :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...