Iphone cases

Heloou:) Jak se vede?:) Kedže mi včera prišli nové kryty na mobil, tak som sa rozhodla spraviť príspevok s mojimi krytmi:) Kto má pozná vie, že som maniak na kryty a hlavne na prečačkané kryty:D Čím väčší, tým lepší:) Môj iphone obliekam vždy podľa nejakej príležitosti..a viete ako..či sneží a treba sa lepšie obliecť, alebo svieti slnko a dám mu iba plavky...ok, srandujem:DD Čo sa týka obalov, objednávam ich z ebayu, vždy som bola veľmi spokojná..stačí zadať iphone case a typ iphonu a napr či chcete s diamonds, sparkles, kostry, kríže, čo Vás napadne:) Momentálne sa v mojej zbierke nachádza 9 krytov, pretože veľa som ich porozdávala..Ale tieto sú moje lásky:) 2 z nich som si sama vyrobila a už mám nápad na další, tak si ho najbližšie spravím a pridám postup:) A čo vy? Tiež ste zaťažení na kryty ako ja?:)

Najnovšie♥




Čierny obzvlášť milujem, lebo má zrkadlo:) Ale oba sú strašne ťažké, lebo su 3d:)
Moje vyrobené (troško poodpadávané:/)
Tieto sú oničom, tie nosím iba ked nechcem mať ťažký mobil



Toto poznáte? To si dáte na miesto, kde patria slúchatká:)


4 komentáre:

  1. ahoj leni, kde si kúpila tie vecičky čo idú tam kde slúchadlá ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ja ich mám z Číny, ale moja kamarátka Ingridka Ičová to predáva na fb, tak skús jej napísať:)

      Odstrániť
  2. Ide leto zislo by sa mi vypracovat brusko nepridas video aj s cvikmi na tuto partiu? ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano ano, pripravujem to!:) tento týždeň tu bude nové video:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...