Giveawaaaay 2

Čaute všetci ♥ Konečne mám pre Vás Giveaway:) Najprv som mala pre Vás vymyslené úplne iné darčeky, ale bohužial, nič z toho, čo som chcela, už nebolo:// Tak je tu náhradný darček, za ktorý vdačím Lucke, lebo bez nej by som nemala nič:) Luci DAKUJEM! 

Čo sa týka darčekov, ešte neviem, či to rozdelím na 2 alebo dám  jeden väčší,o tom ešte porozmýšľam:) Možno ešte niečo dokúpim a spravím 3:) Vyhodnotenie bude o 3 týždne, snád vtedy už budem mať aj napísanú diplomovku a budem sa tomu môcť  venovať:)

V "balíčku" na Vás čaká krásna nočná košieľka, kozmetická taštička (lebo tých nie je nikdy dosť), zrkadielko s pinzetou, ponožky so psíkom (najprv som si ich chcela nechať, ale ked pôjdem do Viedne, kúpim si ich aj ja..už sa vidím ako ich budem nosiť z tenisiek:), čelenka s kvetmi, ktorú som chcela od minulého leta, a najlepšie na záver: EOS:) Na fotke je zatiaľ môj, kedže na Váš treba ešte vyčkať, kým dorazí:) Dúfam, že sa Vám budú darčeky páčiť!:)

Podmienky na zapojenie sa do Giveaway:

 1. Byť mojim FOLLOWEROM!!:)
 2. Mať lajknutú moju fb stránku: Klik tu:)
 3. Otázka na Vás: Veľmi ma zaujíma odkiaľ ste, moje úžasné čitateľky:) Tak mi napíšte, z akého mesta pochádzate:) 

To je všetko! Zúčastniť sa môžu aj čitateľky z Čiech samozrejme!:) Aj z iných štátov:) Len smelo do toho!:-**





280 komentárov:

  1. Sleduji jako Veronika Červená :)
    Bydlím kousek od města automobilů, kousek od Mladé Boleslavi. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Podmínky splněné, ceny jsou krásné :)
    Jsem z Čech, konkrétně Havlíčkův Brod :)
    janca-777@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Sleduji jako Elysia. Na fb mám lajknuto jako Katka Kimi-chan Krchová.
    A já pocházím z malé vesničky nedaleko západočeské Plzně. :))
    elie.krios@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Blog sledujem ako Terka Poláková alebo Terka Polak a stránku pod tým istým menom ale priezviskom Poláková :)
    Som z dedinky Doľany, vedľa Častej pri Červenom kameni :)

    Ceny sú inak krásne, moc by ma potešili, fakt sú skvelé. Asi by som si ich na tvojom mieste aj nechala keby také nemám ešte. :D

    tereziapolakova1@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už dlhšie mám lajknutú tvoju FB stránku a zároveň som i tvoja followerka :)) máš super blog a je v podstate jediný, ktorý aj čítam a sledujem :)
    A som zo Skalice :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Sledujem :) aj lajknute mam :) Som z Nitry :)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Som Košičanka ako ty haha, a občas som ťa aj stretla v Auparku či v sekáči (utorok za 30 centov všechnoo) :P
    super blog máš Leni naozaj, a som tu každý deň, dávam refresh či nepribudlo niečo nové :P

    OdpovedaťOdstrániť
  8. sledujem ako veronika bejdova všade
    som z malej dedinky (ktorá to má aj v názve) pri sečovciach :)
    musím pochváliť ceny, lebo sú také ňuňu úžasné
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Sleduji jako Caroline
    Já jsem z Oder, což je 40 minut od Ostravy :)
    kajush.01@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Sledujem cez bloglovin, ceny sú fakt úžasne :)
    pochádzam z V. Kapušian, ale študujem v Košiciach :P
    katarina.szilvasiova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som jedna z prvých followerov :-) Dufam,že si pamataš,ked som ti komentovala článok s Hamilton BAG :-) A ty si špecialne pre mňa hodila jej fotku ♥♥♥
    už sledujem aj na fb :)
    A som zo Sniny,dúfam,že už nie na dlho:DD
    fredyqa369@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. sledujem už dlhšiu dobu
    a som zo Svidníka :-)
    katusicek@gmail.com


    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ahoj :) sledujem cez GFC ako Veronika Tóthová. Som z najkrajšieho mesta na Slovensku, čiže z Košíc :))

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ahhh tá čelenkaaa ...Milujem ju už teraaaz! Vlastne všetky dárky sú vymakané. Si to vymyslela pre všestranné potešenie:) Košielkou poteším drahého a ostatným seba:D Aj mamka si možno čo to uchmatne:) Teraz k tebe:D..zbožňujem, milujem..som závislá od tvojho blogu.Môj The best<3 Kebyže sa na mňa šťastie usmeje, resp. tvoja šťastná ruka:D skáčem po strop..že veci od Lenušky..aj postave by som prospela, pri takom cardiu:D Som z Košíc, rovnako ako ty, ale ešte som nemala tú česť face to face..asi by som odpadla jak keby som videla nejakú topstar (tak ak náhodou po ceste mestom natrafíš na takýto úkaz, nesmej sa mi:D!)
    pokračuj v blogovaní a nech už máš tú prácu z krku:D
    môj mail v prípade tvojej šťastnej ruky: martina.filipova1991@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Sledujem ako Lenka Ďurčeková. :)
    Ja pochádzam z takej malej dedinky na východe Slovenska - z Koškoviec. Je to neďaleko Humenného. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ja si ťa pravidelne pozerám z krásneho východoslovenského mesta , čiže z Košicoch ;) KERE!

    PS: Dobrá praca na blogu aj ked maš menej času počas písania diplomovky..stále originalne prispevky, hlavne si chválim videa s cvičením, tie cviky poctivo cvičim...teším sa na letný výsledok ;)

    Prajem veľa šťastia ((((:

    OdpovedaťOdstrániť
  17. sledujem aj lajkujem :)
    tie ceny sú skvelé! :) ja sa teraz bavkám s bakalárkou a nechce sa mi :D
    som z okolia Košíc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Tvojí FB stránku sleduji! Jinak máš strašně skvělý blog, také dělám modeling a ty jsi jedna z mých vzorů :) Jsi skvělá <3
    Jinak jsem z Krnova, je to takové malé město v Česku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Tak to je krásna giveaway ♥
    GFC: Kattiikk
    FB: BeautyMissfits
    Som z Ružomberka, ale už piaty rok študujem v Trnave, takže cestujem hore dole stále :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Každý deň pozerám či nepribudlo niečo nové :) už aj na FB :) máš naozaj super blog, príspevky sú fakt skvelé :) neskutočne ma vieš motivovať...tie videá s cvičením a rôzne zdravé recepty a beauty tips sú top :)
    Som zo Zádiela :) (42 km od KE)
    kinga.tamasova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  21. sleduju :)
    jsem z Bruntálu, malé město v Jeseníkách :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Ahoj Lenka, som zo Ziaru nad Hronom, zo stredneho Slovenska, prajem este vela uspesnych a zaujimavych clankov ! :)
    livkamala93@gmail.com
    papa

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Úžasné darčeky si vybrala Lenka! Na tu čelenku sa neviem vynadívať! A tie ponožky sú megácke :D cez GFC sledujem už veľmi dlho a na FB už taktiež :) A som z Trnavy, ale študujem v BA :) A v Košiciach mám babku, takže som občas aj tam :D

    kesulatko@gmail.com

    A nech sa darí aj naďalej <3

    OdpovedaťOdstrániť
  24. ja som z Košic. darčeky su uzasne, najma čelenka..... .sledujem na GFC ako dominika pastorova a instagrame ako nikushtkd... nestaci to? akoze instagram nahrada za fb ;) totižto FB ucet mam davno deaktivovany kvoli rozchodu po 4,5 roku a fakt nemam naladu ho aktivovat :((((

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Krásne vecičky:) najmä tá čelenka. A moje mesto Trenčín :)

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Sleduju i lajkuju už pěkně dlouho a jsem z malého městečka, ale takové větší město, které bys mohla znát, je Olomouc :) Jinak doufám, že mi tahle giveaway neuteče zase o jeden komentář :(:D

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Podmínky splněné a jsem z Čech, konkrétně Prahy:)

    OdpovedaťOdstrániť

  28. Jsem z jednoho města na Moravě, které se jmenuje Zábřeh. Je to takové malé uťáplé město a já tu tak trochu vyčnívám. :DD Blízko Zábřeha je Olomouc. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. ahoj ahoj, práve som narazila na tvoj blog a som milo prekvapená, nepáči sa mi veľa slovenských blogov, no tu je výnimka :) takže ja som z Prešova, žiadna sláva :D :) tie veci vyzerajú skvele!

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Sledujem ako Lucia Orviská :)
    Som z malého, krásneho kúpeľného mestečka Piešťany :)

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Hotovo :) Jinak, jsem ze Sokolova, ale zřejmě budeš znát Karlovy Vary, které je krajské město :) Tvoje giveaway vypadá skvěle, snad se poštěstí :3

    OdpovedaťOdstrániť
  32. zbožnujem tvoj blog :) a som z Popradu

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Najvernejsie citatelky tvojho blogu su z Nitry! :)
    michaellakollarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  34. ahooj, Tvoj blog klikám každý deň :-) som z BA
    lackova01@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

      Odstrániť
  35. sleduju jako Šárka Petzná:)
    jsem z Hradce Králové, to je asi 100 km na východ od Prahy, ČR

    OdpovedaťOdstrániť
  36. ahoj, sledujem ta vsade ako Jana Kiššová
    a odkial som z Hlohovca, poznas moje mestecko?

    OdpovedaťOdstrániť
  37. jé, tie veci vyzerajú super. a mám pocit, že ťa odniekiaľ poznám. neviem či som narazila na tvoj blog alebo ťa videla v KE, keďže som z Prešova a občas skočím do Košíc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Topoľčany, ale momentálne žijem vo Švajčiarsku

    OdpovedaťOdstrániť
  39. Hnúšťa (okres Rimavská sobota), ale od mala som žila v Martine a teraz v Bratislave, trochu cestovateľ:)

    OdpovedaťOdstrániť
  40. sledujem ta este na instagrame ako yanqaa aj mam lajknutu stranku na fb a som z Kosic :)

    OdpovedaťOdstrániť
  41. Ahoj. Followujem všade ako Tatiana Hroncová. A každý deň kliknem aj viackrát na blog a strášne, strášne ľúbim tvoje videa. Len tak ďalej a prajem veľa šťastia a inšpirácie. A som z Modry. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  42. ahoj, veľmi rada pozerám tvoj blog :-) sledujem ťa ako Viktória Lešníková a pochádzam z Banskej Bystrice :-))

    OdpovedaťOdstrániť
  43. Na blogu sleduji jako Tereza Podešvová a na facebooku jako Terka Podešvová. Jsem z Česka, konkrétně ze Zlína.
    Jinak máš nádherný blog a velice ráda čtu tvé příspěvky. :))

    OdpovedaťOdstrániť
  44. Ahoj, já pocházím z Jablunkova (Česko), malé město na východu republiky. Tvůj blog jsem objevila nedávno a úplně náhodou a moc se mi líbí ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  45. Boží balíček ! Sleduji všude pod svým jménem :) Jsem z České republiky a to z Valašského Meziříčí :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  46. lajkujem a sledujem tvoje veci už nejaký ten piatok :D a pochádzam zo Žiliny. :3

    OdpovedaťOdstrániť
  47. lajkujem aj sledujem a som y košíc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  48. sleduji a lajkuji. a jsem ze Ždánic, to je malé městečko asi 40 km od Brna.

    OdpovedaťOdstrániť
  49. sledujem ťa na Bloglovine aa samozrejme aj na FB :)
    pochádzam z našeho malého slovenského Ríma - z Trnavy! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  50. Followuji tě už nějakou dobu :) a bydlím poblíž Ostravy.
    Parádní giveaway.

    OdpovedaťOdstrániť
  51. Na GFC tě sleduji jako: Tevy tex
    Na fb: Tereza Percivalová
    Mail: tevytex@gmail.com
    Jsem z Čech, konkrétně České Velenice :))

    OdpovedaťOdstrániť
  52. ahojjjj Leni sledujem ta vsade kde si ....moje meno je zuzka eibenova a raz som ti napisala prispevok , ze kazdy den v práci zacínam s citanim tvojho blogu ...a ty si mi nato odpisala , ze dakujes a kvoli takym ludom sa oplati to robit....Ano a preco,?lebo si uzasna a hlavne prirodzena ...zdravim ta Lenka ..zuzanaeibenova61@gmail.com...Pochádzam s Jasova (Košice-okolie

    OdpovedaťOdstrániť
  53. Sleduju už dloooouhou dobu a na fb jsem dala lajk:) Jsem z Ostravy a úžasné dárky!!

    OdpovedaťOdstrániť
  54. Ahoj, ja som tiež z Košíc :)
    m.cvancigerova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  55. Sledujem :)
    Na facebooku som už dala like. :)
    A som zo Zemianskych Sadov. Aby si vedela, trochu južne od Nitry.. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  56. splnené- ivshudakova@gmail.com :)
    splnené Ivana Hudáková :)
    som z Hanisky pri Košiciach :D

    OdpovedaťOdstrániť
  57. Som z Leopoldova :D ak to teda poznáš :D horniakova.l@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  58. Ahoj Lenka:) vybrala si krasne darčeky a som z Košic
    Petra3041998@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  59. Sledujem ťa ako Zuzana P.
    na FB ako Zuzi Pavková
    môj email: zuziq.p@gmail.com :)
    a som z Topoľčianok ale študujem vo Zvolene takže to je také moje prechodné intrákovské bydlisko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  60. Žilináá :)
    Sledujem ako Barbora Remišová na facebooku a na gfc ako Bibm.
    b.remisova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  61. Ahoj Lenka :) Som z malej dedinky pri Trebišove, volá sa Úpor :) Ostatné podmienky sú splnené :) Sledujem ako Veronika Krasnická. Ale ty už predsa vieš, že som tvoja veľká fanúšička :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  62. tvoj blog je v poslednom čase môj úplne najobľúbenejší! aj keď na nič nemám čas poslednú dobu, tak na tvoj blog si vždy čas nájdem.. si krásna, máš úžasný štýl a ešte k tomu si aj veľmi sympatická (čo môžem súdiť z videií) :) takže len tak ďalej, ďalej nás teš svojimi článkami! :)
    a som z Ružomberka :) FB: Daniela Chelsea Zubajová
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  63. Sledujem ako petraslamkova@gmail.com a fb: Petra Slamková. Som z Nitry:)

    OdpovedaťOdstrániť
  64. Ahoj Lenka :) Ja som z okolia Košíc :)

    OdpovedaťOdstrániť
  65. Ahoj Leni, ja byvam momentalne v Kosiciach =)
    lenkaga@gmail.com a sledujem ta ako Len Ka

    OdpovedaťOdstrániť
  66. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  67. Ahooooj ;) takže, bývam v Bratislave, študujem v Trnave a narodená som v Michalovciach :D ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  68. Gfc Denisa Slobodová
    fb Denisa Slobodná
    Som zo Želiezoviec, okres Levice
    denisa.slobodova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  69. splněnoo
    sarka.kleiblova@seznam.cz
    a bydlím kousek od Brnaa:)

    OdpovedaťOdstrániť
  70. Sledujem a vždy sa rada inšpirujem, je do oddych, prajem pekný deň :)
    Som z Dubnice nad Váhom, dosť malé mestečko :D

    OdpovedaťOdstrániť
  71. Tak krásná Gw ňuňatý věci XD Víš počem holky touží :) Jinak tě s holkama sledujeme z Čr a musíme říct, že nám dáváš zabrat cvičíme podle tebe a už vidíme výsledky :) Jinak si strášně milá a né arogantní toho si vážíme.Konkrétně Morava kousek od Brna :-) . Jinak všem hodně štěstí :-) . sleduju přes Gfc i fb přes Kristýna Dolníčková tady a na fb : Kristýna Barotová a jinak se chcemecs holkama zeptat, jak často cvičíš břicho ? :) Přeji hezký den :) jinak v případě výhry :) email: kristynadolnickova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  72. Followujem, Lajkujem, a som zo Slovenska z mesta Pezinok pri Bratislave (asi poznas) ale momentalne studujem v Salzburgu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  73. sledujem ta vsade :))) pochadzam z malej dedinky nedaleko Kosic :))) mia.wiolet@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  74. Podmienky splnené - kakilaaly@gmail.com a na FB sa volám Nina Ivanová
    A som z Malaciek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  75. Ja som z Prešova, aj keď žijem v Prahe a tvoj blog samozrejme sledujem a sucitim s tebou, pišem bakalarku, takže moj oddych je sledovať napriklad aj teba, ako sa da robiť všetko ine, len nie pisať, to čo treba:D:) kamila.mikolajova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  76. deni205@seznam.cz
    Já jsem z Ostravy:-) jinak velmi pěkné ceny:)

    OdpovedaťOdstrániť
  77. sleduju jako Veronika Uríková a jsem z Vrchlabí :) to je v Krkonoších je tady automobilka ŠKODA auto.
    :D

    OdpovedaťOdstrániť
  78. Sledujem :) a som z malej dedinky pri Leviciach, Kalná nad Hronom :)
    babarikovaveronika@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  79. Košice :-) noemi.balazova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  80. Ahoj :) Sledujem ta ako Veronika Tomková :) Som z Kosic a tvoj blog sledujem uz asi od zaciatku :D Pred pol rokom som sa odstahovala do Plzne a uz huckam aj tu kolegyne aby ta sledovali a celkom sa mi to dari :)
    veronika.tomko@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  81. ahoj Leni, ja sledujem tvoj blog z Brna, hoci som Slovenka ako bič ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  82. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  83. Sledujem cez bloglovin a fb ako Aiko Manami ... Z kadiaľ máš tu čelenku ? Je nádherná dlho takú chcem ... ceny sú nádherné :)
    Som z Bratislavy :)
    skinnylullaby@yahoo.com

    OdpovedaťOdstrániť
  84. ahooj,na ten Eos balzamik si už dlho brusim zuby! :D tvoj blog zbožňujem a sledujem ťa zo Svidníka :-)
    na FB ako Niki Dercová
    email: niki.dercova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  85. asi najkrajšia giweaway akú som kedy videla, fakt krásne veci :-) sledujem cez GFC a cez fb ako Katarína Lipková. A sledujem z Piešťan :-) katuska.lipkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  86. Ahoj,som z Košíc a všade ťa mám follow ako Noemi B.

    OdpovedaťOdstrániť
  87. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

    OdpovedaťOdstrániť
  88. Sleduji tě na Bloglovin' jako DomisTlapis :-)
    Jinak já jsem z Heřmanova Městce, kousek od Pardubic :)

    OdpovedaťOdstrániť
  89. Sledujem ako veronika.zorska, nádherná giveaway. Prekrásne veci, také jemnučke, dievčenské :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  90. Sleduji jako Tereza Hlaváčková.
    trezinka@seznam.cz
    Jsem z ČR, východní čechy. Vesnička u Rychnova nad Kněžnou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  91. gfc ervulenka
    fb eva richterova
    ervulenka@seznam.cz
    ČR - kousek od Nového Jičína

    OdpovedaťOdstrániť
  92. GFC: Tatiana Koniarová
    FB: Táňa Koniarová
    mail: tatianakoniarova94@gmail.com
    Korňa, obec okres Čadca :)

    OdpovedaťOdstrániť
  93. Sleduju :)
    FB: Aneta R****rová
    mail: sherbatsky@seznam.cz
    Jsem z ČR, z Pardubic :)

    OdpovedaťOdstrániť
  94. stringsofmybreath@seznam.cz

    čr - kamýk nad vltavou

    OdpovedaťOdstrániť
  95. FB a BlogLovin Radka Buřt Kordač
    díky za soutěž, dárečky jsou krásné ;)
    Jsm z ČR kousek od Českého Krumlova
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  96. sledujem ako MimsLady
    fb: beauty diaries
    miriama.vargova121@gmail.com
    som z Ke :-) máš veľmi pekný blog a tak peknú GA som už dlho nevidela....pozývam ťa i ku mne na GA
    http://mimslady.blogspot.sk/2014/03/girly-spring-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  97. sledujem aj cez GFC aj bloglovin, tak isto som dala like tvojmu FB - Patricia Holikova
    mail: lerosep4@gmail.com

    Bývam v malej dedine pri Zvolene, ale študujem v Brne, tak tak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  98. FB: Martina Drastíková
    GFC: Marťul cz
    EMAI: m.drastikova@seznam.cz
    A jsem z ČR z Kobeřic :D To je taková díra v Moravskoslezském kraji :D

    OdpovedaťOdstrániť
  99. 1) Přes GFC sleduju jako Iveta Skutková
    2) Like na fb jako Iveta Skutková
    3) Jsem z ČR, z vesnice jménem Rymice, která je asi nějakých 17 km od Kroměříže :)

    OdpovedaťOdstrániť
  100. GFC: Andrea Zuravcikova
    FB: Andrea Andy Žuravčíková
    Mail: andreazuravcikova@gmail.com
    som zo St. Ľubovne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  101. splněno :)
    jsem z ČR, Liberec
    eliota@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  102. Splněno:)
    Jsem z České republiky a bydlím v Opavě
    email: vercakalvarova

    OdpovedaťOdstrániť
  103. všetko splnené :) followujem ťa ako dominika polonyová - tak isto aj na fb
    Som zo Smižian, blízko Popradu. Som rada, že si sa rozhodla urobiť takúto giveaway, pretože po tých ponožkách a čelenke túžim od doby čo som bola v Londýne, aj keĎ osobne by som si tie vecičky radšej nechala pre seba :D

    OdpovedaťOdstrániť
  104. To sú krásne darčeky!! Potešil by ma aj jeden jediný z nich ♥
    Samozrejme sledujem a lajkujem aa som z malého mestečka pri žiline :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  105. GFC ↑, FB Michaela Postcrossing :-)
    misula.3@seznam.cz
    Jsem z Rychvaldu, malého města kousek od Ostravy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  106. GFC: smisek mini
    FB: Míša Skalníková
    Jsem z ČR - z Uh. Brodu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  107. GFC: Terka Černá
    FB: Teruš Černá
    Jsem z ČR - Týnec nad Labem, kousek od Kolína a Pardubic. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  108. Mám hotovo - Key T
    kacka.tutkova@seznam.cz
    Jsem takový stěhovavý pták, ale již rok a třičtvrtě žiju v Liberci:)

    OdpovedaťOdstrániť
  109. gfc-jananulka.9@seznam.cz
    fb-Jana Svobodová
    No jsem z takové malé vesničky,kterou těžko budeš znát xD,nejbližší malinko vetší město jsou Moravské budějovice,blíže pak ještě maličké městečko Jemnice

    janulka.9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  110. Sledujem a lajkla som :) Som z Trenčína :)

    OdpovedaťOdstrániť
  111. GFC: Kristina Uhrová
    FB: Kristy Uhrová
    kristy.uhrova@seznam.cz
    Bydlím v ČR v Moravanech :)

    OdpovedaťOdstrániť
  112. GFC: Dominika Soukupová
    FB: Dominika Soukupová
    Domka.s@seznam.cz
    Já jsem z jižních Čech, z města Volyně :).

    OdpovedaťOdstrániť
  113. Darčeky krásne, fakt :) a pochádzam Vrábel...malé mesto pri Nitre :)
    keby dačo email : madarova.sara@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  114. GFC- Katie
    FB- Katarína Poláčiková
    Trstená ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  115. Ahoj, podmínky jsou splněné :) Jsem z Ostravy
    kika.eli@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  116. GFC: Jackelin Mandragor
    FB: Blog JM
    j.mandragor@gmail.com
    Jsem z Jižních Čech, přesněji z okolí Českých Budějovic

    OdpovedaťOdstrániť
  117. Jsem z Čech, konkrétně z Lužic, což je jen kousek od Slovenska :))

    OdpovedaťOdstrániť
  118. Sleduji přes GFC i FB jako Kitty Polkadot.
    Posílám pozdrav z Prahy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  119. GFC: Klára Wallová
    FB: Klára Wallova
    Jsem z Čech - Varnsdorf :)
    wallova.k@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  120. GFC i FB: Lucie Salačová
    calwen.cz@email.cz
    Pocházím ze severních Čech, konkrétně město Osek :)

    OdpovedaťOdstrániť
  121. GFC: aleachim15
    Jsem z Čech z Liberce

    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  122. GFC: Nechvatalova9; FB: Lenka Nechvátalová
    Jsem z České republiky z Telče :)
    Nechvatalova9@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  123. Krásná GA, díky :)
    GFC: Michaela Adámková
    FB a Bloglovin: Michaela Mia Adamkova
    Posílám pozdravy z Prahy, Česká republika
    misa.adamkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  124. Krásna GA :)
    GFC, FB Dominika Hírešová :)
    A ja som z Ilavy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  125. Pochádzam z okolia Košíc, no momentalne bývam v Prahe.
    FB Lucia Lukáčová
    lucy.lukacova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  126. Pocházím z J.Hradce, ale žiji na poloostrově Gargáno.
    GFC:ivisan - FB: Ivi San
    ivisandali@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  127. GFC: Elisa Beth
    elisabeth.izabella@seznam.cz
    Likuju tvou stránku.
    Jsem z Rožnova to je na Moravě. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  128. GFC: Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com
    Stránku jsem lajkla pod jménem Klára Odehnalová.
    Jsem z města poblíž Ostravy, přesněji z Opavy:)

    OdpovedaťOdstrániť
  129. Asi najkrajšia giveaway akú som kedy videla ♥
    Som zo Žiliny :-)
    21kristina21@gmail.com
    fb - Kristína Hvizdáková

    OdpovedaťOdstrániť
  130. GFC Charlotte Adams, fb: Nela Březinová, bloglovin: mia999, mia1210@seznam.cz, jsem z Jindřichova Hradce :).

    OdpovedaťOdstrániť
  131. všetko je tak prekrásne, ale košielka ma očarila :) ♥
    a som z okolia Piešťan, z malého mesta zvaného Vrbové :)
    thelenweed@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  132. Pravdaže Košice, tak ako ty :) a mala som už tú možnosť stretnúť ťa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  133. Všechno jsem dala :-) Jsem z Brna...
    FB:Nely Prochazkova
    mail: cumanelka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  134. Alzbeta Martiskova9. apríla 2014, 6:11

    Sledujem ťa cez bloglovin a na fcb ako Betka Martišková. Si veľmi milá zlatá a veľmi ma bavíš. Len tak ďalej a držím palce s diplomovkou, aj ja teraz píšem, takže súcitím! :D a som z Nitry.

    OdpovedaťOdstrániť
  135. GFC:Jane Cutak
    facebook-Jana Cutáková
    a jsem z ČR, jižní Morava :)

    OdpovedaťOdstrániť
  136. GFC: Simona
    fcb: Simona Šlosárová
    mail: sima.slosarova@gmail.com
    A som z okolia Prešova. :) Normalne som ta dneska objavila a nechaaaaapem, že až tak neskoro. Mas skvely blog a uz ta sledujem aj cez bloglovin :)

    OdpovedaťOdstrániť
  137. podmienky splnené :) som z Brzotína (okres Rožňava) tvoj blog sa mi veľmi páči a patrí medzi moje obľúbené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  138. Som z Nemšovej pri Trenčíne :)
    GFC: kinda difficult
    FB:Julia Dom.
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  139. tvoje články se mi strašně skvěle čtou:) úplně jsem se už teď zamilovala do toho balíčku♥♥♥nejvíc do eosu, kosmetické taštičky, zrcátka a těch roztomilých ponožek!!! :) ♥ sleduji tě přes bloglovin, fb i tady :)
    jsem z Frýdku-Místku, tvoje největší fanynka!♥ jsi nejlepší blogerka!

    OdpovedaťOdstrániť
  140. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  141. GA je super!:))
    Seduju tě jako Kejtý Dreamy a na fb jako Kateřina Pit. (nechci to sem psát celý:))
    Jsem kousek od Brna:)
    Můj email je: kejty-photographer@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  142. Jsem z Klášterce nad Ohří
    sendymaresova@seznam.cz
    FB: Sandra Marešováá

    OdpovedaťOdstrániť
  143. GFC: Katii
    FB: Katka Bílková
    jsem z Čech z vesničky nedaleko Havlíčkova Brodu ;)
    katiiphotography@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  144. GFC: Claire Collins
    FB: Klárka Dvořáková
    klara.dvorakova.2002@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento komentár bol odstránený správcom blogu.

      Odstrániť
  145. Všetko splnené. Pochádzam z Horných Orešian, miestna časť Majdánske, je to pri Trnave =)

    OdpovedaťOdstrániť
  146. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  147. Ahoj sleduji :))Adieaj
    Tyjo fakt nádherné vecičky do soutěže ,a ty barvy :))
    jsem z České Lípy

    OdpovedaťOdstrániť
  148. všetko splnené, a pochádzam z okolia Malaciek

    OdpovedaťOdstrániť
  149. Sleduju jako Tereza Tomášková
    FB: Terez Tomášková
    z Luhačovic :)

    OdpovedaťOdstrániť
  150. Páni, úžasná giveaway! :O Ty ponožky jsou bomba! :O :D
    Všude mě najdeš jako 'Veronika Cabalková' :)
    Jsem z Karlových Varů, úplně západ ČR :)

    OdpovedaťOdstrániť
  151. Tá kvetinová čelenka! :33
    Sledujem ako Michaela Mária, lajkujem ako Miška Gubovska. :)
    Som z Bratislavy. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  152. Za čelenka je zlatá <3 :)
    GFC: ZdeňkaM
    Lajk na FB jako ZM Prodej
    zdenkamartinakova@gmail.com
    Jsem ze Zlína :)

    OdpovedaťOdstrániť
  153. GFC: Maillot Rosa
    Odlajknuto
    Jsem z Tábora :)
    vankovandrea@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  154. Sledujem ta tu ako Amálka a na FB ako Amálka Vílová :-) Pochádzam z BB, ale už tam nebývam ... napriek tomu to mesto milujem a rada sa tam vraciam :-)
    vilaaa.amalka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  155. Jsem z Rumburka, sever Čech :)

    nguyenthuylinh351997@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  156. blog sleduje davno davno a fb az teraz sa priznam :D...
    ja som z vela miest naraz...narodila som sa v cechach v moravskej třebovej, potom som byvala v dunajskej lužnej pri bratislave, potom v petržalke v bratislave, potom v jasove pri košiciach, potom v košiciach, potom v brne, potom v dunajskej lužnej zas, potom v zelovciach to je dedinka pri velkom krtisi, potom v jasove zasa :D potom v moldave a zas som v jasove a dufam ze tu aj ostanem lebo aj ked tu mame milion ciganov je to podla mna najkrajsia dedinka na svete :D

    OdpovedaťOdstrániť
  157. Sledujem ťa ako Ki Ka
    FB: Kika Kristína Šarlinová :))
    kristina.sarlinova@gmail.com
    Dedinka blízko Čadce :D :3

    OdpovedaťOdstrániť
  158. Máš skvelý blog stále čakám na nové príspevky :) a si veľmi pekná :) mail- nikaavukova@gmail.com FB-Veronika Nika Avuková GFC- Veronika Nika
    Ja pochádzam zo SR okres Snina bývam v takej väčšej dedine ale dúfam, že sa raz niekam ďaleko presťahujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  159. Sleduji jako Šárka Beranová zde i na FB.
    Jsem z Českých Budějovic:)
    sabera@hotmail.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  160. sleduji :)
    jsem kousek od Havlíčkova Brodu z malé vesničky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  161. Sleduji :) Mám i Like na tvé stránce :)
    A bydlím v ČR. Turnov, který se rád zaměňuje s Trutnovem. Ale je to TURNOV :)

    OdpovedaťOdstrániť
  162. sledujem
    vanda_rs@azet.sk
    z Rimavskej Soboty

    OdpovedaťOdstrániť
  163. Sledujem :)
    Fb- Lucia Krčová
    Blog - LucyMcSoul
    Som z Trnavy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  164. Všetko splnene! :) máš naozaj krásny blog! :) Ja bývam pri žiline :)

    OdpovedaťOdstrániť
  165. Trnavaaa:)
    malatinova.katarina@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  166. Jsem follower, fanoušek na FB a pocházím z Dubí. :)
    terezasaki zavináč seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  167. Sleduju přes GFC jako Daniela P a na FB jako Daniela Polanská :)
    jsem z Vodňan, to ti asi nic moc neřekne :D
    danielapolanska@centrum.cz

    http://dawardrobes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  168. Ahoj sledujem ťa ako Sandra Verebová.
    Som z Košíc ako ty :)))
    verebovas@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  169. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  170. Ahoj, Leni, na fb sleduji jako Jiřina Doleželová a zde pod stejným jménem, na igr jirinadolezelova, pocházím ze Šternberka, ale většinu času trávím v Brně, kde studuji. Email: jirina.dolezelova@email.cz.

    OdpovedaťOdstrániť
  171. Splněno. Jsem z Tišnova nedaleko od Brna. Moc pěkný blog a ceny ještě víc :) romana.odehnalova@atlas.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  172. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  173. Ahoj :-)
    GFC: Eliška Hope
    FB: El Hope
    Jsem z Náchoda :-)
    email: el-fit-blog@seznam.cz
    a jinak krásný blog :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  174. Ahoj :)) *čelenka a EOS* jsou top :))) a jsem z Ostravy :)) Fatenabdulla15@gmail.com :))

    OdpovedaťOdstrániť
  175. Sledujem všetko :) email: Nikol.szenczyova@gmail.com
    Z dedinky pri Trebišove i keď sa viacmenej zdržiavam v škole a to v Trenčíne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  176. Taky jsem followerem všude :) já jsem z Břeclavi, kousek od Brna :)
    deniskakourilkova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  177. som z nitry :)
    sledujem vsade
    n.princess@azet.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  178. sleduji všude :)
    petra.dolezalova01@gmail.com
    a jsem z Ústí nad Labem :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  179. Sledujem gfc ako Mimi Polakova
    fb ako Miriama Polakova
    dulcemimiq@gmail.com
    Byvam v dedinke pri Bardejove .Vychodne Slovensko :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  180. Ste v akejkoľvek finančnej problém? Už ste bola zamietnutá bankou, pretože máte zlé úvery, ste boli oklamaní falošnými veriteľov pred? Potrebujete naliehavú pôžičku začať podnikať? Zabezpečujeme všetky druhy úverov, od osobné pôžičky, podnikateľské pôžičky, hypotekárny úver, pre tehotné ženy, konsolidácia auto pôžičky dlhy úver, do 24 hodín, 2% úrokovej sadzby, bez toho, aby kontrola kreditu, budeme rozdávať pôžičky v rozmedzí od 2000 do 10000000 , a to vrátane zaistenia v závislosti na výške sumy, ktorú vykoná ako úver záujem žiadatelia musia vyplniť formulár a odoslať úver
    Formulár žiadosti o úver
    Vaše meno:
    Výška úveru potrebné:
    doba trvania:
    Vaša krajina:
    stav:
    mesto:
    Mobilný telefón:
    Telefónne číslo:
    Úver Účel:
    mesačný príjem
    povolanie:
    pohlavia:
    Váš vek:
    Adresa bydliska:
    Rodinný stav:
    ste požiadali o pôžičku pred (áno alebo nie):
    náš e-mail elenakolklvemicrofirm@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

  181. Re: Formulár žiadosti.

    dobrý deň,
    Ja som Harry jayrad, súkromné ​​pôžičky veriteľ, ktorý dáva život časové príležitosť pôžičky .. Potrebujete úver splatiť svoje účty a dlhy? Potrebujete finančné prostriedky na rozšírenie svojho podnikania? Máte zlú kreditnú kartu? Už ste bola zamietnutá družstevnej záložne, banky a iné finančné inštitúcie? Takže Worry nie viac, pretože my sme tu na to, aby finančná pomoc na vašej úverovej krízy. Ponúkame pôžičky na veľmi spoľahlivé príjemcu nízkou úrokovou sadzbou vo výške 3%, sme tiež certifikované a akreditované vlády k otázkam mimo finančnú pomoc pre tých, ktorí sú vo finančnej kríze. Sme seriózny, originálne a legitímne úver veriteľom. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte naše e-mail: harryjayrad201@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  182. dobrý deň,

    Dávame sa pôžičky v rozmedzí od $ 1,000 100.000.000 dolárov. Naše pôžičky sú dobre poistení a maximálnu bezpečnosť na úrokovou sadzbou vo výške 3%, ktoré poskytujú úvery pre fyzické osoby a organizácie, ktorých zámerom na rekonštrukciu domu, konsolidácia dlhu, refinancovanie a tiež vytváranie podnikateľských projektov. kontaktujte nás prostredníctvom e-mailu: aceloanservices@hotmail.com
    Sme medzinárodná pôžičku firma, ktorá ponúkla úvery na rôzne jednotlivca a spoločnosti v Európe, Ázii, Afrike a inde. My úver v USD ($) a ​​GBP (libier) a akejkoľvek mene podľa vášho výberu.

    Dostupné Pôžičky ponúkame, sú,
    * Osobné pôžičky (Secure a Nezabezpečené)
    * Obchodné úvery (Secure a Nezabezpečené)
    * Hypotekárne úvery
    * Kombinácia úveru
    * Študentská pôžička
    * Konsolidácia pôžičiek a mnoho ďalších:

    PRIHLÁŠKA
    meno:
    Dátum narodenia:
    pohlavia:
    Štát:
    Ulica:
    mesto:
    krajiny:
    telefón:
    Fax:
    Pôžička Suma potrebná:
    Dĺžka úveru:
    Čistý mesačný príjem:
    Prečo potrebujete pôžičku?:
    webové stránky ste nás našli?:
    Už ste požiadali o pôžičku pred?
    Ak áno, povedzte nám svoje skúsenosti:
    kontaktná adresa: aceloanservices@hotmail.com

    ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  183. Hľadáte finančnú pomoc, Ste zúfalo potrebujú finančnú pomoc? (Patosmith02@ymail.com) je tu, aby vám vaše požadovanej výšky úveru k dispozícii. takže všetko, čo musíte urobiť, je vyplniť nižšie uvedený formulár a vrátiť sa k nám okamžite, dáme vám 100% istotu, že váš úver je dobre zaistený v tejto spoločnosti v poriadku, dávame z úverov vo výške 2% úrok, takže vyplniť zadarmo, budete schopní splácať úver. My rozdávať pôžičky na minimálne 1000 dolárov na 1.000.000 dolárov vo výške 2% úrokov. Tiež nás kontaktovať pre akékoľvek pôžičky. Pre viac informácií nám napíšte a platí pre nasledujúce úveru. cez (patosmith02@ymail.com)

    Typy úverov PONÚKAME

    osobné pôžičky
    Obchodné úvery
    auto úver
    dom úveru
    Pôžička platiť účty
    hypotéky
    Študentská pôžička

    Pri všetkých ostatných typoch úverov, to napíšte nám čo najskôr s nasledujúcimi údajmi uvádzajúca čiastku, ktorú potrebujete ako úver.

    žiadosť o úver

    Celé meno ................
    Požadované množstvo: .....
    Doba, kedy budete splácať úver: .............
    Účel úveru: ...............
    Krajina: ...........
    Štátnej ................
    Adresa .................
    Šesť ......................
    Individuálne .................
    Tel: .................
    Ak sú tieto údaje len málo z mojej spoločnosti, bude spracovanie vášho úveru ihneď začať. Kontaktujte nás e-mailom
    (Patosmith02@ymail.com)

    Najlepšie zreteľom na svojej rodine a priateľom
    pato Smith

    OdpovedaťOdstrániť
  184. Franklin Scott Úvery spoločnosť je obmedzená na
    základný kapitál. Ponúkame úvery a
    finančné služby všetkého druhu. naše pôžičky
    sa líši od firmy k osobné pôžičky alebo dlhodobé alebo
    krátkodobé podmienky s priaznivým záujmom
    ceny (2%). Naša pôžička proces je veľmi rýchly a
    spoľahlivo so zárukami. Pre viac informácií o našich
    služby, dajte nám prosím vedieť na výške úveru, ktorú potrebujete
    a chcete, aby sa trvania úveru. sme
    dúfam, že to počujem od vás. Môžete poslať správu na e-mail
    nižšie uvedenej adrese.
    franklinscottloanoffer@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  185. Dobrý deň, ja som pani Mary Cole sa súkromný úver veriteľ, ktorý
    dáva životnosť príležitosti pôžičky.
    Potrebujete naliehavú pôžičku vymazať svoje dlhy, alebo budete potrebovať kapitál úver
    zlepšiť svoje podnikanie?
    ste boli odmietnutí
    banky a iné finančné inštitúcie?
    Potrebujete konsolidačný úver alebo hypotéku?
    hľadať žiadne ďalšie, pretože my sme tu, aby sa všetky vaše finančné problémy vec
    z minulosti. My úverových fondov sa na jednotlivca
    ktoré potrebujú finančnú pomoc, ktoré majú zlú kreditnou alebo potrebujú peniaze
    platiť účty, investovať na podnikanie vo výške 2% .I chcete použiť
    médium Vás informovať, že sme urobiť spoľahlivé a príjemcu pomoci, a
    budú ochotní ponúknuť nám loan.So kontaktovať ešte dnes prostredníctvom e-mailu:
    marycoleloanscompany@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...