ĎAKUJEM VÁM!!!



Ahojte všetci!! Po takej nádhernej návštevnosti tento týždeň a krásnych komentároch, je tu čas, aby som sa k tomu vyjadrila:) Chcem sa každému veľmi pekne podakovať, že chodíte na môj blog, že čítate moje príspevky, pozeráte moje videá na youtube, píšete mi krásne správy na fb, úžasné komentáre a ste moji fanúšikovia, či už tu na blogu, mojej fb stránke alebo  instagrame... Niekedy rozmýšľam, že si až nezaslúžim, to, čo mi dávate a píšete..aj ked možno vy to tak nevnímate, ale pre mňa to neskutočne veľa znamená!!  Každý má niekedy blbý deň, ja som taký mala v utorok a rozmýšľala, že čo dalej s blogom, či to má význam, a pod (neviem prečo ma to chytilo:D ) a vzápätí mi 3 z Vás napísali na fb, že milujú môj blog, že ich inšpirujem a nevedia sa dočkať na nové príspevky..a preto som si povedala, že to, čo robím MÁ význam a robím to pre VÁS! A nesmierne ma teší, že sa sem rady vraciate:) Minulý týždeň som chcela spraviť tento príspevok k 200 000 zhliadnutiam, no ste takí rýchli, že dnes je to okolo 217 000!! Tak ho píšem až teraz:) Strašne si vážim aj to, že majú pozitívny názor na môj blog aj ľudia v mojom okolí (lebo väčšinou to je tak, že blízki ľudia sú kritickejší ako cudzí). 

Veľmi sa Chcem touto cestou podakovať mojej Simonke - Dvornej fotografke a kúchárke, lebo bez nej by tento blog nefungoval tak, ako funguje. Dakujem ti Slimejš, že ma fotíš, aj ked sa ti nechce a pomáhaš mi vo všetkom!:)

Eguškovi: Že ma tak podporuješ a akceptuješ, ked som hore do noci, aby som odpísala na Vaše komentáre a pripravovala nové príspevky. Si najlepší frajer♥

Julke: Mojej bestke, ktorá ma veľmi podporuje... schvaľuje moje nápady, vymýšľa nové a ked mám nejakú dilemu, vždy mi pomôže.

Lucke: Lebo iba vdaka Lucke mám taký krásny blog a neviem sa na neho vynadívať:) dakujem ti Luci!!:-*

A dakujem každému, kto sa nejako podielal na tomto blogu:)

P.S. Nikdy som nechápala, ako môžu celebrity hovoriť, že milujú svojich fanúšikov..prišlo mi to divné, mať rád ľudí, ktorých nepoznáš...až teraz to chápem:) Aj ked sme iba vo virtuálnom svete... Fakt Vás všetkých zbožňujem! ♥♥








18 komentárov:

  1. LUBIME taa Lenkaa ♥...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne si to napísala :) A aj my ť ľúbime :)♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty jsi úplně nejmilejší a moje nejvíc nejoblíbenější bloggerka ever prostě! :)
    A díky tvému prvnímu videu o cvičení budu mít taky hezký nohy a zadek, takže děkuju :D xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. moni, dakujem:) a dosiel ti darcek? neodpisala si mi na mail, tak som iba chcela vediet:)

      Odstrániť
  4. Krásne napísané :) Ďakujeme my tebe za kopu inšpirácie :)
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj my ta zboznujeme :) <3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lenka, si super, uzasna, strasne milunka, krasna a hlavne uprimna holka:) urcite dalej pokracuj v blogovani, ide ti to uzasne a pre mna je to stale zpestrenie dna, ak sem pridas nieco nove, stale sa na to tesim, pekny den:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tvoj blog som objavila len dnes a veľmi sa mi páči. Teším sa na ďalšie príspeky :)

    http://www.margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nech ta ani nenapadne prestat blogovat!! si uzasna:) a chceme nejake videjka lebo na teba sa velmi dobre pozera :))))

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krasny prispevok a ta fotka je neskutocnaaaaa:)))))) prosim ta nikdy nezvazuj nejake rusenie blogu alebo rusenie videi na youtube!!! SI SUPER a len vdaka tomu aka si osobnost sa sem ludia tak radi vracaju a sleduju ci uz prispevky na blogu, fotky na instagrame alebo videa na youtube :)))) Pokracuj v tom co robis, pretoze to robis PERFEKTNE :) !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. misik!!! uplne nemam slov!!neviem co ti k tomu povedat, neskutocne ti dakujem a cenim si to, ze más taky nazor!:) dakujem!

      Odstrániť
  10. jeeej, som v príspevkuu!!!! <3 teším sa na ďalšie postyyyy, už sa neviem dočkať:D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. DOJALI STE MA DIEVCATA!!! ESTE RAZ SA KLANIAM A DAKUJEM:-* ♥♥♥ Nikdy nič nezrušim!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. lenka si krááásna, nech sa ti darííí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. lenka si krááásna, nech sa ti darííí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...