A týždeň je opäť na konci:)

Ahojteee! V prvom rade sa chcem s Vami podeliť o to, že už viem azbukuuu!:) Konečne:) Úplne sa z toho vytešujem:) Ale to je mimo témy:DD Další týždeň prešiel a ja ani neviem ako.. Pracovala som, bola v Ba na fotení, točila pre Vás nové videá ( Chceli by ste najbližšie makeupovú inšpiráciu alebo o cvičení?:), fotila som pre Vás nové outfity,nakupovala,  mala som jedno krásne fotenie s Kikuškou Vavrekovou a neviem sa dočkať, kedy zverejním fotky! A okrem toho som bola silná a držala sa už druhý týždeň bez čokolád a nezdravého jedla:) Stretávala som sa s kamoškami, pozerala seriály a oddialovala to, že musím písať Diplomovku:DD  Ale dnes sa už snád prinútim:/ A čo vy? Ako ste strávili týždeň?:) Pridávam aj fotečky:) A budem rada ak sa pripijíte k mojej stránke na fb:Pieces of me by Lenka Brišiaková . dakujeeem:-** XOXO




Rozmixovaný banán, červený pomaranč a jablko s músli:)

Ja a moje vraždiace rukavice

Strašne chcem tie topánky..ale tak neviem no..či áno alebo nie:D Lebo sú dosť nepochopené:D

Ked zhrešiť, tak vedieť ako:) Organic cake:)



S Kikuškou

Môj ♥♥

Dušanko Goga je pán ♥

Vyzerá to hrozne, ale sú to banánové palacinky s džemom bez cukru a tá čokoláda na tom je kakao, kokosvý olej a trstinový cukor zohriaty v mikrovlnke.. Mňam!

Zucho a jeho krásna ofina:D

15 komentárov:

  1. Krásne fotky a tie topánky sa mi veľmi páčia :) choď do nich!
    a áno, mohlo by byť video o cvičení ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bude videjko!!:) a aj mnee, ale prave Ego mi povedal, ze so mnou nikam v nich nepojde ak si ich kupim:DD

      Odstrániť
  2. Taky receptik na tie bananove palacinky by bol super!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. misiik, mam ich tu na blogu..v rubrike food:) pomackas banan a pridas jedno vajíčko menšie a upečies:)

      Odstrániť
  3. Jsi nádherná holka <3...jinak se mi moc líbí tvoje pochutiny :)) vypadá to vše tak zdravě :D já zdravě vůbec nejím :D..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeeem:) a ani ja popravde zdrave velmi nejem, ale posledne 2 tyzdne som zacala:) a ja si robim take zdrave pochutinky:)

      Odstrániť
  4. video s make upom :) ....a si vyššia než ego ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ked mam na sebe 15 cm opatky, tak ano:DD haha:)

      Odstrániť
  5. Ako sa vola ten tvoj Ego v skutocnosti?:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj lenka :) kde v KE maju tak super vyzerajuci organic cake?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahooj:) maju ho v mojom milovanom San Domenicu:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...