Black and gold

Ahojte všetci!! Som strašne rada, že boli pozitívne ohlasy na predošlé Videjko!:) Veľmi ma to teší a budem to robiť častejšie:) Čo sa týka dnešného príspevku, nafotila som Vám môj outfit, ktorý som mala včera na sebe:) Objavila som Ameriku tým, že mi napadlo dať si crop top (tričko nad pupok) s dlhým rukávom pod šaty, ktoré sú na ramienka:) Tým pádom to nie je až také letné a môžem nosiť všetky šaty s ramienkami aj teraz:)  Neviem ako vy, ale ja milujem čiernu a zlatú kombináciu a v nej ma aj nájdete najčastejšie:)

Okrem toho som Vám chcela  ešte povedať, že aj ked píšem nonstop diplomovku a zadania a chytá ma zúfalstvo, nezabúdam na Vás a už mám pripravený príspevok na zajtra s recenziou na kozmetiku Ziaja. Taktiež pridám recept na najlepší zdravý koláčik, aký som asi zatiaľ urobila:) a bude tu aj video "Stay fit s Lenkou" zamerané na brucho:) Ja končím,  a pozdravujem!! :-***














Crop top: Primark
Šaty: Bershka
Zlatý opasok: H&M
Topánky: H&M
Kabelka: Michael Kors
Koženka: z Číny
Kožušinka: H&M
Klobúk: sekáč

18 komentárov:

  1. krásny outfit a som rada, že aj pri písaní diplomovky si nájdeš čas na blog :)
    A Lenka, predstav si takú situáciu: ideš si v nejakom nákupnom centre, z nôžky na nôžku, ťapky, ťap....a tu ťa zrazu spozná nejaká tvoja čitateľka blogu a požiada ťa o spoločnú fotku....čo si pomyslíš? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi odpadnem:DDD urcite by ma to iba potesilo:) Takze ak ma nahodou stretnes, urcite ani nevahaj:) Rada sa s kazdou mojou citatelkou odfotim:) a dakujem velmi pekne!!:-**

      Odstrániť
  2. wau! je to prekrásne! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nádherný outfit :) mne sa tiez strasne paci kombinacia zlatej a ciernej:) a take topanky potrebujem !!! aa, musim uz ist zas na nakupy :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyrazila jsi mi dech!!! Tohle je krásný <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. oooo až tak?? dakujem velmi pekne za taky krasny komentar!:-**

      Odstrániť
  5. lenkááá, už chceme videjko stay fit s lenkou :P sa neviem dočkať!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krááááááááásne fotky Lenuška, najkrajšie! aj ty aj oblečko, slniečko si :*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jsi nádherná i outfit :))
    a ta animačka na konci je boží :))

    livelovelaugh-byangelika.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jsi krásná :)
    A outfit je parádní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Tie šaty sú krásne :) :)

    lovelybeautybook.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. moc krásný outfit, velmi ti sluší, sdílím na pinterestu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  11. jeej! velmi pekny outfit, paci sa mi, ze na tebe tak tmavo neposobi, ked mas svetle vlasy <3

    Michellee's kingdom

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...