Bahamy ♥♥

Hello!:) Dnes som si povedala, že si zaspomínam na môj výlet na Bahamy. O Bahamách som tu tuším ešte nepísala, tak mi napadlo, že to je dobrý námet na príspevok:) Na tomto nádhernom mieste som sa ocitla v roku 2012..( fuu to už je toľko?:D). Kedže sme boli na Floride viac ako 2 týždne, rozhodli sme sa, že si spravíme výlet a pôjdeme na plavbu lodou na Bahamy. Najprv sme mali problém s platbou, ktorá neprešla a tým pádom sme náš zájazd nezaplatili. Najhoršia na tom bolo, že všetky lode boli už obsadené a neboli v tom termíne žiadne voľné miesta.. Plakala som jak malá.. tak som sa na to tešila..volala som do všetkých cestoviek na Miami, sťažovala sa na spoločnosť, cez kt. mi platba neprebehla a to som robila 2 dni. Až nakoniec mi napísali, že to mám stále rezervované a mám okamžite vykonať platbu..ALELUJA!! Náš výlet začal v pondelok nalodením na takú pravú lod, ako som videla len vo filmoch:) Jacuzzi, bazén v strede, bary, posilka, obchody, kasíno a najlepšie reštaurácie! Prisahám, že to bol jeden týždeň obžierania! Najlepšie waffle, french toasty, sladkosti, hranolky, mäská každého druhu..Stáli sme na troch miestach,presne si už nepamätám, ale jedným z nich bolo Nassau, tu nám ukázali domy slávnych osobností. Kedže boli v tom čase hurikány, pláže neboli až také krásne čisté, nedotknuté..bolo tam veľa odpadkov a rias:/ No aj tak to bol raj na Zemi:) Najviac sa mi páčil Freeport, ktorý bol dokonalý..bol to taký malý ostrovček iba pre našu lod, kde sme sa vylodili, mali sme tam pripravené jedlo celý deň, kupkali sme sa vo vode, ja som sa skamošila s čajkami, opaľovali a užili si deň. Naša plavba trvala tuším 5 dní a bola dokonalá. Prvýkrát som bola v kasíne, dokonca som aj vyhrala 22 dolárov, ktoré som potom aj minula na dalšie hry:D Ale tá radosť tam bola:D Určite každému odporúčam ísť aspoň raz v živote na Bahamy a ja verím, že sa tam ešte dostanem:) A teraz fotky:)




Tu sme práve nastúpili a som zošokovaná zo života:D



Nalodovacia kartička



















7 komentárov:

  1. Lenka krásne fotky :) tíško závidím :) chcela by som sa ťa spýtať, či ste išli do Ameriky cez nejakú cestovku alebo ste si zvlášť rezervovali letenku aj ubytko? To ste boli počas jednej dovolenky v NY + Miami + Bahamy? Čo by si odporučila, ak by mal niekto záujem tiež vycestovať? Ako to vybaviť? Diky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. waaau ,supis!!! cez co ste kupovali ten zajazd, to by aj mna zaujimalo,,,a hlavne, tie bahamy...do USA netreba vybavovat viza? resp. nie je s tym problem? a tie Bahamyyy..co stali??? <3 IT!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. super fotky..tiez to chcem raz zažiť :) musi to byť raj :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aaaaaaaa uplne nadhera!!! zavidim v dobrom velmi !:) krasne ♥ mohla by si nam to prosim lepsie popisat kolko to asi stalo a tak ? :) strasne zvedava som a urcite by som to zazit aj ja :) uzasne ! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahiijky..tiez tam pkanujem ist..no mvm ci prave mam zvolit tu plavbu :) kolko ta to vyslo?? Vdaka

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...