Army style:)

Čauky!!!:) Už dlho som nepridala žiaden outfit, tak jeden som pre Vás nafotila:) Nie je ničím výnimočný, ale ja mám rada takýto štýl..vlastne ked to tak vezmem..mne sa páči každý štýl:D Tak by som povedala, že sa hľadám:D Každý deň som niečo iné..raz elegán, raz punker, raz rapper,..stále inak:D A milujem takú rôznorodosť:) Aj na iných ľudoch..Čo som si všimla, po našich uliciach sa čoraz viac objavujú štýloví ľudia, ktorí sa neboja a mne sa to strašne páči! Kedže tu ked si človek zoberie iba nadkolienky, tak už vyniká z davu a všetci divne pozerajú.. Ja by som sa chcela obliekať úplne inak..ukázať moju šialenú niekedy nepochopenú stránku, ale predsa len ma to brzdí:) Nie som taký človek, ktorí dvihne hlavu , má úplne na háku a ide si svoje..síce sa snažím, ale niekedy tie pohľady sú predsa len silnejšie:DPreto by som chcela bývať niekde inde, kde by som mohla byť sama sebou a nikto by sa ani nepozastavil nad tým, že som vyšla v pyžame von:) A dúfam, že raz to tak bude!:) Aký máte na to názor vy?:) 
XOXO








Čiapka: H&M
tričko: z Číny
bunda: New Yorker
Vesta na bunde: z Číny
Topánky: New Yorker
Rifle: Tally Weijl

19 komentárov:

  1. Úplně s tebou v tomto souhlasím Leni, oblíkala bych se úplně jinak, ale ty pohledy jsou fakt na nic. Kolikrát se odhodlám, protože se snažím na ty pohledy kašlat a všechno je fajn, jenže na škole máme takové bitches, které se na mě hnusně koukají i v normálních skinny jeans a mikině :D Takže doufám, že jednou ten Londýn nebo Amerika klapne ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. AMEN:) fakt len treba odist alebo zacat nejaky protest proti blbym pohladom haha:DD

      Odstrániť
  2. pekne,ako vzdy:-) a brilky su odkial ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kabelka odkial? kraasna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. kabelku som si kupila v Číne:) A dakujeeem:)

      Odstrániť
  4. Súhlasím s tou rôznorodosťou, aj môj šatník je taký z každého rožku trošku a to mi vyhovuje :)
    A outfit je super, najviac ma dostali tričko a topánky ♥
    .BeautyMissfits.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem velmi pekne Kati:) Potešila si ma:)

      Odstrániť
  5. páni, to je vesta? ja že celá bunda, vyzerá to úplne super! a úplne súhlasím s tvojim názorom. pohľady ala "máš nadkolienky, čo to preboha je" veľmi dobre poznám ;D tiež by som rada vyšla na ulicu s tým, že mňa netrápi čo si myslia a ich netrápi čo na sebe mám. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem krásne:) Netuším prečo ma to nenapadlo skôr to spraviť s tou vestou:D Tiež sa mi to páči:D a môžeme len veriť a dúfať, že to aj tu raz tak bude:)

      Odstrániť
  6. Pekny text Leni :) Drzim palce, aby sa blogerky nebali vyjst von aj v blaznivych kreaciach :) Ked som bola v januari doma v Kosiciach, ludia na mna zazerali, pretoze som mala slnecne okuliare!!!- podotykam slnko svietilo, dokonca bol aj napadany sneh, takze oslepoval- okuliare boli nutnostou, a aj tak som sa stretavala s pohladmi....:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha:DD ccc okuliare v zime, kde si to preboha videla?:DDDsmejem sa:) tu musi byt vsetko podla predpisov:D Ciapka sa v lete nenosi, okuliare v zime..trebalo by rozsirit v Ke, ze menia sa trendy:D

      Odstrániť
  7. mne sa zdajú ľudia v ke tolerantní :D to si ešte nebola v takom trebišove. tam som si vzala cez deň červené nohavice, klasické slimky, koženku, čierne lodičky- nič extra, ani obrí výstrih, ani minisukňa ledva dosahujúca na zadok a stredoškoláci po mne pokrikovali "za koľko ideš?", "tak sa chodí večer na diskotéku a nie cez deň do mesta", k tomu tie pohoršené pohľady a šuškanice... čistá sranda :D
    mám ale na háku ľudí, ktorí nosia lacné rifle, hnusné klasické botasky a mikinu a myslia si, že vyzerajú ako štýloví salámisti

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ci panecku, uplne si viem predstavit, pretoze byvam blizko Trebisova:D tu je to uplna sranda a vacsina ludi nevie, co je to moda..ja keby som ta zbadala,tak urcite si poviem, ze ta je teda super stylovo oblecena :)

      Odstrániť
    2. hahahhahahha:DDDDD strasne si ma pobavila:DDD to uz co je, ked tak po tebe pokrikovali, ked si mala kozenku a nohavice?:D to ja by som bola asi najvacsia " fľandra":DDD haha, zlepsila si mi naladu hned:)

      Odstrániť
  8. inak Lenka, suhlasim s tebou, tiez ma tu trochu brzdia tie pohlady ludi, preto sa snazim obliekat tak normalnejsie:) ale ked som studovala v Prahe, to bola ina liga :DD fakt som aj bola odvaznejsia a velmi sa mi to pacilo..tiez sa sice nasli ludia, ktori zazerali, ale bolo mi to jedno..tu ti to jedno nie je, ked ti ludia fakt vedia tak hnusne odradzovat.. ale nadkolienky mam prichystane, ze ich beriem v najblizsom case :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. treba treba:) Nadkolienky milujem:) uplne inak vyzera kazdy outfit:) tak si drzme navzajom palce a bojujme proti pohladom!:D

      Odstrániť
  9. dakujeeem:) a netusim, su sestrine:) ale tipujem H&M alebo New yorker:)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné fotky :-) a moc se mi líbí tvůj styl - uvolněný a jednoduchý :-)

    www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...