Zhrnutie môjho týždňa a pol

Ahojky! V prvom rade Vás chcem všetkých pozdraviť a spýtať sa, že čo si myslíte o novom vzhľade blogu?:) Ja som úplne nadšená!! Strašne dlho som chcela zmeniť dizajn, ale kedže ja také neviem, mohla som iba čakať na zázrak. A zázrak sa stal!! Moja úžasná a šikovná kamoška Lucka Gašparíková mi pomohla! Nerátala som, že to bude až také krásne a nad moje očakávania:) Ak máte aj vy takýto problém, ste začínajúce blogerky alebo len chcete zmeniť dizajn blogu, ona Vám s tým pomôže. Lucka bude predávať celé šablóny, dohodne sa s Vami, vy jej poviete Vaše predstavy, ona svoje a určite budete spokojné:) Mne zmenila na blogu všetko od základov:) Ak máte záujem, stačí ju len kontaktovať na maily: MAIL NA LUCKU .Fakt ti Luci dakujem aj takouto formou!!:-***

V druhom rade by som zhrnula, čo som robila posledné dni:) Kedže mám konečne voľno zo školy, užívala som si dni:) Chodila som s kamoškami von, bola s Eguškom, cvičila, natáčala pre Vás videá (24 hod so mnou už je hotové:), fotila outfity, bola na čistení pleti- najhoršia bolesť na svete, aj mi slzičky potiekli, to je také hrozné, žeby som to nepriala ani nepriateľovi:D Momentálne vyzerám, ako keby som sa stretla so stádom ôs, lebo som celá fľakatá s malými chrastičkami a ani zamaskovať sa to nedá poriadne..takže ak ma náhodou niekde uvidíte a budem vyzerať ako Fantomas, viete prečo:D Dalej som chodila do sauny, cvičila a nakupovala blbosti cez inetnet:) Dnes sa chystám na párty, otvára sa nový klub Life v Košiciach, je to novootvorený starý Exit (kde som strávila celú svoju mladosť a stretla môjho princa na bielom koni:). Tak som zvedavá:) Najviac sa teším na internetovú senzáciu Dušanka Gogu, ktorý je úplne super:) Slov už stačí, tak pridávam fotky:)
Objednala som si nové kryty do mojej zbierky:)

Moje druhé ja
WTF?! Úprimné kurča, nebude ti klamať:D

Valentínsky darček od Eguška!:)

Môj Zuško ♥

Ta ja Slovenská deva zo Šariša:D

Kasandrička

No nemiluj ju♥

Teriyaki kura z Geronima..mňam

Konečne som mala čas si spraviť mani:D

Pepa?

ma niggaz


Som posadnutá touto pesničkou!!


Party autfit

17 komentárov:

  1. Krásné fotky!:) Ty kryty jsou výborné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. strašne sa mi páči ako si užívaš život a chodíś na párty tvojmu priateľovi to nevadí lebo ja som práve svoj párty life kvoli priateľovi radikálne obmedzila a teraz po 2 rokoch mi to začalo chýbať a v dobrom ti závidím :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak urcite nemozem povedat, ze mu to vobec nevadi, ale nechodim tak casto, takze sa to da zvladnut:) idem raz za cas:) A urcite treba mat trosku volnosti vo vztahu, nemoze ti to zakazovat:/ Tak drzim palce, nech sa to nejako vyriesi:)

      Odstrániť
  3. krásne fotky. Páči sa mi tvoje líčenie slovenskej devy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. odkiaľ máš prosím tie ružovo-koralové šaty s tými prekríženými pásikmi z videa? :) ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj Leni, chodíš niekde na ľudovky ? Ak áno prosím ťa kde ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Nie, nechodim:) Bola som robit hostesku a dali nam take oblecenie:)

      Odstrániť
  6. uzasne fotky :) rada citam tvoj dennikovsky blog, aspon to ukazuje tvoju uprimnost a ze sa na nic nehrajes, len to ze ides za svojimi snami :) a ty veru na to mas si krasna žena :) nechodilasi nahodou na strednu ,park mladeze? :D a chcela by som sa opytat, kam chodis na to cistenie v ke ? :) lebo nie vsade to robia tak poriadne, dakujem za radu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, v prvom rade strasne dakujem za krasny komentar!!! Fakt take pekne slova pre mna vela znamenaju:) Po druhe, chodila som na Park:) Aj ty?:) A napises mi prosim na fb, tam ti poviem o tom cisteni viac a dam ti aj cislo, neviem, ci mozem takto verejne:)

      Odstrániť
    2. Joooj zlata si nemas preco dakovat, len som chcela byt uprimna ako si ty vo svojich prispevkoch, pretože tu nepridavas len outfity a fotky, ale aj svoje zazitky ci uz boli dobre, alebo zle :) preto to na mna urobilo velky dojem :) veru chodila som aj ja na park , preto si ta pamatam !! :) ti skusim napisat spravu na fb :) dakujem ti velmi pekne vopred velmi!! :)

      Odstrániť
  7. Lenka aký je ten nový podnik ? Oplatí sa tam zájsť ? Milovala som starý EXIT - určite to už nikdy nebude ako za starých dobrých čias, ale aj tak ma zaujíma tento nový :) dikičko

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Stary Exit sa nikdy nicomu nevyrovna!!:) Boli to najlepsie casy:/ Skoda ho.. Co sa tyka noveho, bude to podla mna super, ked sa tam nahrnie vela ludi, vyzera to tam pekne, aj super hudbu hrali, takze urcite sa oplati ist:)

      Odstrániť
  8. Prosímťa odkial objednávaš kryty? dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. z ebayu najcastejsie, lebo je ich tam najviac a su najlacnejsie:)

      Odstrániť
  9. Ahoj Leni, ja by som sa chcela opytat, kolko ta stala sablona na blog :) dik.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ozvi sa mi kludne a nieco priatelne dohodneme :)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...