Vyhodnotenie GIVEAWAY!



A je tu vyžrebovanie Giveaway-u!! Video je rozdelené nechtiac na dve časti, kedže kameramanka, to nejak prerušila,ne Pepa?:D A kedže ja som práve prišla z vlaku, nevládzem sa už s tým babrať a upravovať do jedného, dúfam, že to nevadí:) Víťazkám silno gratulujem, zajtra im hned napíšem, nech mi pošlú adresy, aby som im to mohla poslať:) Tie, čo ste nevyhrali..nezúfajte! Veľmi sa mi to zapáčilo, čiže nový Giveaway bude v blízkej budúcnosti!:) 

Víťazky sú Michaela Masarovičová a Monika Turoňová!! 

Čo sa týka Vašich komentárov. Každý jeden som si prečítala a odpoviem Vám tak spoločne:) Čo sa týka dizajnu blogu, popravde, ani ja ním nie som nadšená:) No ja nie som technický typ, čiže, ak by mi s tým vedel niekto pomôcť, budem len rada!:) Po druhé, fotky outfitov budem pridávať už iba kvalitné, so sestrou sme sa dohodli, že ma bude fotitť, nech to dobre vyzerá konečne:D Novinku, čo som Vám spomínala je, že tu bude viac videí.. 24 hodín so mnou, kde uvidíte môj deň, ...ak sa mi podarí, tak video s cvikmi ako cvičím, ktoré budem pridávať často,... dozviete sa viac o stravovaní- už zajtra tu budete mať o tom príspevok:)

Ked zoberiem svôj blog a zhodnotím ho, viem, že nie je dokonalý. Je tu množstvo nedostatkov, no ja to mám ako hobby. Písali ste mi, že sa Vám najviac páči tá rôznorodosť na blogu a to by som nemenila. Nechcem mať svôj fashion blog, alebo beauty blog, tých je strašne veľa. Chcem na mojom blogu zobrazovať moje radostné chvíle, rady a tipy, ktoré mne pomohli a nech je tu z každého rožka troška:) Ja som na svoj blog pyšná a v živote by mi nenapadlo, že tu bude denne chodiť toľko ľudí a čítať to, čo napíšem:) Vážim si každého jedného z Vás! Ste úžasní!

xoxo Lenka



Bonusík:DD


4 komentáre:

  1. Lenka mne tvoje videa nezobrazuje vies s tym prosim nieco spravit? Na blogy chodim cez ipad, naposledy mi zonrazilo len tvoje oblubene produkty ale to asi preto ze si ho pridala aj na youtube... Vies tam hodit aj tieto? Vopred dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je zlý sen, já jsem komentář 6 :D:( Ale samozřejmě holkám gratuluju :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne som na to pozerala, ze ta to tesne minulo:D tak snad nabuduce to vyjde:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...