Viedeň Február 2014

               Ahojte! Dnes pridávam video o našom výlete z Viedne. Bolo úplne skvele! S dievčatami sme sa zabavili, požúrovali, ponakupovali a užili si jedna druhú:) Cestu v piatok som mala dlhú, skoro som nestihla vlak, ako vždy:D S Erikou sme sa stretli vo Viedni na jednej nákupnej ulici, kde sme si vychutnali obľúbený Starbucks..ale odkedy už nemajú perníkové latte, až tak ma to nerajcuje:( Došli sme sa zložiť ku Erike domov, kde sme už netrpezlivo čakali na Julku s Pepou. Večer sme si pozreli film: The bad grandpa (od tvorcov Jackass) určite odporúčam, ak sa chcete dobre zasmiať, no my sme plakali:DDD
           Na druhý deň sme vstali skoro a pripravené na nákupy. Moja prvá zastávka bola Primark, kde som zase nestihla všetko pokukať, musela som si pretriediť veci, kedže sa nedalo ani skúšať a niektoré veci som proste musela, no nič z teho. Na čo som sa najviac tešila, bolo onesie, kt. som si nestihla kúpiť už minule a teraz ich nemali:( ja som chcela bud ovečku alebo zajaca..alebo niečo ružové..no mali jedine nejaké škaredé šedé psy:D Zajtra pridám fotečku, čo som si všetko nakúpila, nie je toho veľa, ale boli to výhodné kúpy:D Večer sme boli na diskotéke, bolo úplne super, strašne sme sa zabavili, mali sme šnúru, boli sme v troch podnikoch, kde sme sa vytancovali do sýtosti. (Ja som mala údajne rozlúčku so slobodou:DD- aspoň tak pepa niekomu vravela, aby nám všetci dali pokoj:D Domov sme došli o pol 5, po ceste sme sa najedli, ja som mala sushi -6 kúskov lososa za 1,90..no nekúp! také chcem aj tu! 
            Ráno sme vstali neskoro, akurát sme sa pobalili a peši sa poprechádzali až do Schonbrunnu, kde som Vám aj vylosovala víťaza Giveaway, nech je to pekné:D  Dali sme si obed v Mekáči(zase) a ja som utekala na vlak. Lenže sme to nejak nepremysleli a ja som ten vlak do Bratislavy nestihla, pretože som zmeškala metro, kým som sa rozlúčila s dievčatami..no konec:D Behala som jak Forrest Gump, pobila všetkých ľudí s mojím kufrom a presne pred nosom mi ušiel:/ Našťastie išiel o hodku druhý, ale to som mala potom iba 9 minút na prestup na vlak do ke, ale stihla som s prehľadom, ešte aj Kinder Bueno som si stihla kúpiť:D Výlet sme si užili a už sa neviem dočkať na další!:) 

                                                Inak..nenudí Vás, ked sa vždy tak rozpíšem?:D 

                                                                                                                               Xoxo, Lenka

14 komentárov:

  1. Achja,j s tou hudbou ti to teda nevyslo, skoda, nic nepočuť a nie je ti rozumieť :( Ale video same o sebe je dobrý nápad, aj zaujímavo spracované.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem:) A tu hudbu som tam chcela aj naschval tak dat, lebo bez hudby to bolo onicom a toto som si vlozila priamo na youtube:) Je to trochu hlasnejsie, ale mne sa to tak paci:) a dakujem za nazor:)

      Odstrániť
  2. Mne sa video veeeľmi páčilo, normálne by som tam chcela byť s vami aj keď vás nepoznám :)) Ale nabudúce neotáčaj kameru lebo potom tu otáčam hlavu jak dilino za notebookom :))) Ale fakt supiš! A vôbec nenudí keď sa rozpíšeš, ja si rada prečítam všetko možné :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeeej dakujem, si zlataa:) Ano, to s tou kamerou uz budeme vediet s kamoskami nabuduce, tocili sme prvykrat takto, cize vychytame uz iba muchy, aby to bolo len lepsie:) Ale aj krkova gymnastika moze byt:D

      Odstrániť
  3. Lenka pekne videjko, vtipne natoceneee :-) kludne sa rozpisuj ja sa vzdy schuti zasmejem ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no som rada:D ja si vzdy poviem, ze napisem len par riadkov a potom je tu sloh:D dakujem teda:)

      Odstrániť
  4. Paradne Lenka :) skoda, az prilis hlasneho pozadia, ale inak bomba!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nie , bavi ma to, ked pises vsetko do detailov:)) som uz zvedava, ze co si zas nakupila :D a to sushi za taku cenu, to je ako zadarmo !! waa..hned by som si dala :)

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) ty si moj hlavny komentator:) tesim sa z teba velmi:) a pridam asi zajtra, co som si nakupila:) a uz som si pozrela blog a zatial je super, len tak dalej!:)

      Odstrániť
  6. Ahoj, moc se mi líbilo video. jsem nadšená, přidávám si tě k pravidelným blogům na GFc.
    Budu ráda, když navštívíš můj blog. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Už dávno som nevidela také pekné video :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...