Včerajší outfit

Pekné sobotné ránko Vám prajem!:) Na dnes mám pre Vás odfotený môj outfit, ktorý som mala na sebe včera. Bolo to narýchlo fotené, kedže sa sestra ponáhľala, bolo to také šup šup:) Aspoň aby som pre Vás na dnes niečo mala, kedže tento týždeň budem mať úplne nabitý..:/ Dnes aj zajtra som v robote, v nedeľu večer cestujem do Ba na fotenie a potom do konca týždňa robím:/ Neviem si predstaviť aká budem v sobotu mŕtva:/ ale dosť bolo ľutovania sa:D Čo sa týka zajtrajška,  môžete sa tešiť na nejaké moje makeup novinky, spravím recenziu:) Odo mňa na dnes všetko,  posielam pusu a idem pracovať!:-***









Kedže som mala auto, nebola mi zima iba v šatočkách a bundičke, ale ked trebalo ísť pešo, tak som nahodila kabátik:)



Šaty: Bershka
Bundička: New Yorker
Topánky: Terranova
Nadkolienky: Tezenis
Kabelka: H&M
Beanie: Ebay
Prsteň: Tally Weijl 

9 komentárov:

  1. Vyzerá to úžasne :)
    A kde ozaj pracuješ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super štýl ako vždy :)

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Takéto nadkolienky zbožňujem, dlho som ich hľadala, až som ich objavila v H&M, takže dobre vedieť, že ich majú aj v Tezenise :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super outfit a maš krásny usmev :)
    Anami
    www.anamiblog.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lenka si super :-D Fandim ti (som mamkina kolegyna ak si pamatas :-D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. anoo, jasne, ze pamatam! cenim si to velmi! dakujem!:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...