Valentín

Čaute:) Dnes by som Vám chcela napísať niečo o mojom Valentíne. Neviem prečo, ale tento rok som Valentín až tak neprežívala. Po minulé roky, ked sme s Eguškom ešte nebývali spolu to bolo iné..Pripravovala som nám program, čo spravíme, vymýšľala som darčeky, a tak. No tento rok to bolo inak. Ja si myslím, že láska by sa mala dokazovať každý deň a nie sa ísť zblázniť kvôli tomu, že je Valentín. Ja Egovi vyznávam lásku každý jeden deň  už 7. rok, tak Valentín nie je o nič špeciálny:) Samozrejme, že je to pekné byť spolu, dať si nejaký darček, ale ja mám Valoša po celý rok:) Takisto aj s mojimi blízkymi:) V mojom živote je strašne veľa ľudí, ktorí sú v mojom srdiečku a ľúbim ich:) Chcela som sa tu rozpísat a napísať tu ku každému niečo, ale to by bolo na dlho a radšej im to poviem osobne, ale chcela by som iba pridať úryvok z jednej úvahy, čo som písala o láske do školy,  a je tam spomenutá aj moja sestrička, mamka a Ego:)

         
          Súrodenecké puto je veľmi silné, ktoré sa nepretrhne len tak. Nechápem súrodencov, ktorí sú si cudzí a nevyhľadávajú svoju spoločnosť. Ako to tak môže byť? Ja som so svojou mladšou sestrou nonstop. Aj keď som sa z domu odsťahovala, ona bola človek, kvôli ktorej to bolo pre mňa najťažšie. Prežili sme spolu krásne detstvo. Stále sme sa naťahovali, aj sme sa pobili, no skončilo to vždy zmierením a pusou na líčko. Súrodenec tu bude rovnako ako mama pre nás vždy, keď to budeme potrebovať. Neviem si predstaviť, žeby som ju nemala. A ak si raz založím rodinu, nebudem ani len rozmýšľať, žeby som mala len jedno dieťa, lebo dať dieťaťu súrodenca je výnimočný dar. Súrodenci sú zväčša prepojení a často si rozumejú aj bez slov. Ktovie, prečo to tak je, ale stalo sa asi miliónkrát, že sme so sestrou povedali tú istú vec, rozmýšľali sme rovnako a rozumeli si, aj napriek tomu, že  sme si nič nepovedali. A to je tá sila súrodencov. Ľúbim ťa Slimejš!

Mami: Mama bude človek, ktorý tu pre nás bude vždy. Moja mamka je tá najlepšia na svete a vždy mi pomôže, aj ked je to niekedy môj malý kritik( Mami, čau:D), vždy si jej slová zoberiem k srdcu, lebo ona je šéf a má vždy pravdu. Neviem si predstaviť, čo by som bez nej robila:) Kedže z osobnej skúsenosti, s otcom nežijem, mamka bude pre mňa iba jedna a nahradí mi oboch rodičov, a preto ju nekonečne milujem.

A teraz pre Eguška: Ked pokračujem ďalej pri dospievaní, nemožno nespomenúť prvú lásku. Prvá láska je výnimočná, lebo je PRVÁ. Môžeme polemizovať o tom, či je to aj tá pravá, no mnohí ľudia sa zhodli po rokoch, že naozaj bola aj tá pravá. Každý človek má na svete prisúdenú svoju druhú, chýbajúcu polovičku. Jeho druhé ja, človeka, ktorý ho bude dopĺňať. Aj ja prežívam prvú lásku a zatiaľ trvá už 7. rok. Je to krásny pocit, ked Vám búcha srdce, ste v akejsi bubline, pociťujete nesmierny cit a puto k tomu druhému. Ako je to možné, že sa vieme tak spečatiť do druhej osoby? Svojho priateľa milujem. A viem, že ak by sme sa náhodou rozišli, nikdy by žiadna láska nepredčila túto. Pretože bola intenzívna a skrátka bola prvá. MILUJEM ta Eguš a nezáleží na to, aký je deň:) 

Toto je všetko z môjho vyznania lásky. Môj Valentínsky program bola večera s Egom, Egovou sestrou a jej frajerom a potom som šla na diskotéku s mojimi dievčatami:) Super sme sa zabavili a prišli o 5 domov:D Opäť dosť dlhý príspevok, tak snád som Vás neznudila a ak nie a došli ste až po tadiaľto, gratulujem Vám a prajem pekný večer!:-** XOXO







S dievočkami v meste

12 komentárov:

  1. príde mi to strašne skvelé, že vám to vydržalo tak dlho a ešte drží, že je to prvá láska... :3 ja dúfam, že mne s mojím to tiež takto vyjde :) a ste spolu zlatí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v prvom rade ti velmi pekne dakujeme!:) A po dalšie, ja si niekedy ani neuvedomujem, ze sme tak dlho spolu..a potom ked si to uvedomim, si poviem, že fuuha:D A drzim palce, aby to aj tebe a priatelovi vyslo, nech sa stale lubite:)

      Odstrániť
  2. Krásne si to napísala! Ako ste sa s priateľom zoznámili?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem pekne za pochvalu!:) A ze ako?:D Ja som ho stretavala v meste a raz som sa rozhodla a napisala mu na pokeci:D O tom mozno napisem raz aj prispevok:)

      Odstrániť
  3. Lenka krasny prispevok - samozrejme vsetky ktore tu citam, ale dojali ma Tvoje vyznania k svojim blizkym. Hlavne ked si pisala o svojej laske, pretoze nieco podobne prezivam aj ja ....s mojou prvou pravou laskou som 12 rokov :) Samozerjme neboli len stastne dni, ale stale sme spolu a sme stastni. A presne ako pises, Valentin nie je len 14.2....Drzim Vam prsty nech ste spolu stastni, zalubení, zdravi az naveky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wau!! Ludia ako ty ma aspon utvrdia v tom, ze naozaj sa da byt vo vztahu s prvou laskou, lebo v tejto dobe, to uz je velmi zriedkave:/ je to uplne krasne, ze ste spolu 12 rokov!:) Za to mate moj obdiv a aj ja prajem len a len vela lasky! A dakujeme:-*

      Odstrániť
  4. Že dlhý príspevok, však som ho prečítala na jeden šup :) Je to pekné, že ste spolu tak dlho a stále sa máte radi, držím palce, nech ste stále šťastní :)
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, tak mas moju gratulaciu osobnu za precitanie:D A dakujeme velmi pekne, odkazem aj Eguškovi:)

      Odstrániť
  5. obdivujem taketo vztahy kedze mne sa nedari.. je to velke stastie najst si niekoho kto ti tak sadne:) drzim vam palce velmi a nemusis sa takto kontrolovat v dlzke clankov urcite to nie je nudne pises zaujimavo zakazdym.. je to uz bezne relaxovat s mobilom v ruke a citat nove clanky na tomto blogu..len tak dalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. krasne si to napisala, dakujem velmi velmi pekne!! a drzim palce, nech aj ty stretnes co najskor svojho pana vyvoleneho:)dakujem este raz:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...