Tartan skirt

Kedže som si všimla, že už som dlho nepridávala žiadne outfity (ked nerátam ten zo štvrtka), pokúsim sa to napraviť:) Tento je taký školský:) Károvanú sukňu som zháňala už od septembra, no nevedela som žiadnu peknú nájsť, čo bude aj dobre sedieť a nakoniec som ju našla vo Viedni v Bershke, juchuu:) Sukňa je apsoň oživenie celého čierneho outfitu:) Čo sa inak chystáte dnes robiť? Ja mám dnes jeden super plán, tak dúfam, že to všetko vyjde ako chcem a ked áno, uvidíte to večer:)
            Pekný deň!!:-**








Klobúk: Second Hand
Sukňa: Bershka
Kabelka: Michael Kors
Košeľa: Second Hand
Sáčko: New Yorker
Šperky: Primark
Kabát: Mango
Topánky: H&M

15 komentárov:

  1. Ten outfit je prostě naprosto perfektní!)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle outfit je perfektní a ty jsi strašně krásná Leni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skvelý outfit! Páči sa mi sukňa a tiež klobúk Ti nesmierne pristane :)

    http://margifashion.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dakujem Vám veľmi pekne dievčatá! Také pekné slová vždy potešia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aj ja už chcem nájsť v sekáči taký fajný klobúk :/ alebo aspoň hocjaký! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak skus textile house na hlavnej v Ke pri DMku (ak si odtial):) Tam maju vzdy nejake:)

      Odstrániť
  6. skvelý outfit! :) ten klobúk a šukňa sú top :)

    http://victorys-diary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lenka si krásna! Klobúk ti neskutočne pristane, musím sa aj ja po podobnom pozrieť :) Blog máš čím ďalej tým krajší, držím palce!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem krasne za pochvalu!:) Kedze viem, ze ty si uz velmi dlho mojou čitatelou, vazim si to, ze si stale "so mnou":)) a snad najdes aj ty nejaky pekny klobuk:) V h&m maju pekne, nevidela si?:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...