Prehliadka pre Fashion tv

Ahojte! Ja mám konečne trochu času, tak Vám idem niečo napísať. Prehliadku som mala tento štvrtok. Výhodou bolo, že sme tam mali byť až na 3 poobede, takže som konečne nemusela ísť tým vlakom o pol 6, ale až o 9. Prehliadka sa konala v krásnom prostredí 1001 Nights v centre v BA. Je to celé v arabskom štýle a vyzeralo to tam dokonale! Ked ste sa na to tak zahladeli, tak to bolo celé gýčové, ale mne sa také páči. Hlavne wc-ka mali najkrajšie:DD S dievčatami som sa veľmi nepoznala, poznala som tam iba 3 dievčatá, ale potom sme sa pozoznamovali a bola sranda. Make up sme mali veľmi pekný, hnedé dymové oči a tmavý rúž. Vlasy nám natáčali a ja som mala objem ako keby som mala milión vlasov:D. Od pondelka som sa obávala prehliadky, kedže sme mali mať spodné prádlo, a chcela som sa trošku krotiť v jedle..Ale tak ešte stredu večer som žrala toasty a koláč:D Tak som si povedala, že štvrtok budem diétnejšie:D No ked mi dali dlhú košielku, povedala som si, že som vyhrala:D Tak som si šla rovno do mekáča kúpiť obed, potom ešte koláčik, objednali sme si ešte aj sushi..To by bolo, keby som mala podprsenku a gaťky:D najhorší bol však terén na ktorom sme mali chodiť, pretože to boli jak kachličky u nás na hlavnej a na nich bol koberec, čiže nohy sa mi zapichávali do tých medzier, vyzula sa mi skoro topánka, takže nechcem to ani vidieť na zázname, jak som chodila:D Určite jak pokakaná a prvýkrát na opätkoch:D  Ked prehliadka skončila, tak sme išli ja a ešte jedna Lucka spať ku mojej Sime z Istanbulu. mali sme čo doháňať, kedže sme sa nevideli asi pol roka..Ale ju aj ked nevidím dlho, vždy, ked sa stretneme sa nevieme zastaviť a je to ako keby sme sa nevideli deň. Rozprávali sme sa do rána, pospali a o 9 som už išla na vlak. Cesta bola nekonečná kedže sme mali hodinu meškanie a vo vlaku bol všade smrad a cítila som, že všetci boli deň predtým žúrovať:D Toť vše k prehliadke, robila som aj rozhovor, tak ked budem mať video, pridám ho tu:) Fotky nie sú veľmi kvalitné, ale zhruba aby ste mali predstavu ako sme vyzerali:)





Môj Grešo









Počas líčenia

S Miškou




10 komentárov:

  1. Lenka kde mas tu fotku ze:Pocas licenia,tak tam si najkrajsiaa :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, nemyslis vazne:D vyzeram tam jak zombik s bielymi perami:D ale si zlata, dakujem:)

      Odstrániť
  2. Tebe sa nejako začalo dariť, dievča ! Len tak ďalej. Krásna si :) Pekné fotografie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem velmi pekne a musim poklopat, že máš pravdu:)

      Odstrániť
  3. krásne fotky. muselo to byť super. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. som rada, ze sa paci novy dizajn:) konecne:D a dakujeeem!:)

      Odstrániť
  5. Videla som ta v piatok v optime a chcela som prist za tebou ci sa neodfotis so mnou , ale potom som si to rozmyslela,ze si pomyslis ,ze som sibnuta :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeziiis, cosii:) vobec by som si to nepomyslela, prave naopak:)bolo by mi ctou:) Tak ak ma nabuduce uvidis, nevahaj:) ja budem len rada:)

      Odstrániť
  6. jeeeej, laura.... je naozaj taká sympoška ako sa javí na jej blogu??? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...