New beauty products

Ahojte všetci!!! Pripravila som pre Vás malú recenziu na moje nové makeup produkty, na ktoré ste sa ma pýtali aj vo videu.  Predstavujem Vám špirálu na obočie Essence, na mihalnice Miss sporty a tieň na obočie Pupa:)


Ako prvú Vám predstavujem špirálu Miss sporty. Áno, hanbím sa..podviedla som Pupu:D Cítim sa previnilo, ale kedže Ultraflexku používam už 3. rok nonstop, chcela som vyskúšať aj niečo iné:) Túto špirálu som používala predtým, ako som spoznala Pupu a bola som s ňou vždy nadmieru spokojná.Je extra čierna, čo mne veľmi vyhovuje. Pretože nemám rada špirály, ktoré sa tvária, že sú čierne, ale sú voľajaké sivasté:D Toto je taká pravá ČIERNA:DD Mihalnice pekne vytočí a zahustí (ako ste mohli vidieť v mojom videu: môj deň. Ked to mám porovnať s Ultraflexkou, je jej silný konkurent, ale nevyrovná sa jej:) Jediná výhoda je, že je o polovicu lacnejšia, stojí 3 eurá, takže nie je to až taký zásah do peňaženky:)




Další výrobok je tento tieň Pupa. Je to normálny matný tieň na oči, ale ja som si ho zmenila na tieň na obočie:) Má dobrú farbu, presne ako mám ja obočie a pekne to vyplní tvar. Aspoň konečne využijem moje nové štetce a tento na obočie som nemala na čo používať:) Odtieň Vamp 103 je krásny aj na denné líčenie na oči, prirodzený, jemne zafarbí. Takže má rovno dve využitia:) Určite odporúčam a vyrovná sa aj všetkým paletkám na obočie.



Na finálnu úpravu obočia je tu tento malý zázrak - gélová špirála. Ja som používala predtým gél z Pupy (asi ako všetko:D ), ale prestal sa vyrábať a ja som nemala čo pužívať. Až mi kamošky odporúčili tento produkt. Je od Essence, stojí 3,50. Zo začiatku bol priesvitný, číry:D No kedže používam ten tieň, tak sa mi gélik zafarbil:DD Ale to vôbec nevadí:) Gél je super, ked máte hrubé obočie a chcete ho zafixovať, aby držalo tvar. Vrelo odporúčam!!


Tak čo, poznáte tieto produkty? Používate ich? Ak áno, aké máte skúsenosti?:) Toť všetko k mojím novým produktom a ja sa idem učiť azbuku:D Mám čo robiť:) Tak zajtra!!!:-***

12 komentárov:

  1. Lenka, azbuka je v pohode, to sa rychlo naucis. aj cela rustina je super. drzim palce :) a spiralu miss sporty pouzivam tiez a vyhovuje a este je aj lacna, takze super :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ano? tak dufam, ze sa to rychlo naucim:) lebo vyzera to tazko:D dakujem:)

      Odstrániť
  2. Tienik vyzerá super! A nikdy som žiadnu špirálu od Miss Sporty neskúšala, vlastne takmer nič od tejto značky.. ale na túto sa možno časom pozriem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pozri sa urcite:) oni maju dobre aj makeupy:) hlavne v lete kvoli farbe pouzivam:)

      Odstrániť
  3. Mně ta průhledná řasenka leží doma už asi půl roku, je použitá jednou. Koupila jsem si ji z nudy, ale jelikož jsem si dlouho nemalovala obočí, tak jsem ji nepoužívala. Ale vypadá to, že je supet, takže asi začnu :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahahha, tak to aby si ju znovu vytiahla:) je super:)

      Odstrániť
  4. Presne tu špirálu mám aj ja :D Je fakt dobrá, ale objavila som aj od Gabriella Salvette parádnu špirálu, ktorú používam teraz:) Volá sa Xpress volume and long curl, fakt je dobrá a stojí tiež nejakých 3.50 :) Na Ultraflexku ale mám zálusk :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak pokial si ultraflexku neskusala, tak urcite musis:) a dakujem za radu, pozriem sa aj na tu Gabrielle:)

      Odstrániť
  5. Leniiii, ta spirala od Miss Sporty je super aj bez tej Pupa bielej bazy, ktoru si si davala v poslednom videu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. netusim misi, neskusala som:) ja som ju pouzivala pred rokmi bez bielej a bola super, ale teraz neviem:) vyskusam a poviem ti:)

      Odstrániť
  6. Mozem sa opytat co je presne ta biela baza ktoru si si davala vo videu? Lebo to v kombinacii so spiralou ti spravilo fakt brutalne riasy takze by som to rada vyskusala:D Dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, je to biela baza z Pupy, je to najlepsia vec, ale vraj to uz v Pupe konci, tak ti odporucam si po to skocit cim skor:) Stoji to 5,90 a su po tom najkrajsie a najdlhsie mihalnice:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...