Moje naj seriály

Pekný deň všetkým:) Na dnes som si pripravila súhrn mojich najobľúbenejších seriálov. Určite niektoré z nich poznáte a možno niektoré nie:) Ja som obrovský seriálový maník. Niektoré seriály mám napozerané viackrát. Tak začali by sme:

                                                                       GOSSIP GIRL:


Neviem si predstaviť žeby som začala niečím iným ako seriálom Gossip Girl. Objavila som ho pred 6 rokmi, ked ho ešte nikto pomaly nepoznal..Ked som si pozrela jednu časť, bola som tak posadnutá, že som prezrela celý internet, aby som našla dalšie časti. Ani som nespala, taká som bola zažratá do toho. Najlepšie bolo, že ja som vtedy po anglicky nevedela a titulky k tomu neboli..tak ja som iba pozerala na obraz a domýšľala si, že čo asi hovoria:) Vdaka GG som sa naučila po anglicky!! Denno-denné pozeranie mi pomohlo k tomu, že dnes plynule rozprávam. A viem aj slová ako únos, vydieranie, zradca, záložný plán, a mnoho dalších:) Ak existuje človek, kt. GG nepozná, je to o partičke bohatých ľudí z Upper East Side na Manhattne, ktorí si žijú svoj luxury life, prítomné sú samé zrady, bozkačky, sex a krásni chlapci:D Videla som prvé 3 série 6-krát každú časť a dalšie série, len 2-krát. Ked to skončilo..plakala som..:D

                                                                          NEW GIRL:



Tento seriál milujem! Je to o 3 chlapoch, ku ktorým sa nasťahuje hlavná predstaviteľka Jess a všetko im to naruší. Ked som videla prvú časť, tak som sa smiala, že som spadla z gauča:D taký som mala záchvat smiechu..Najlepší je Schmit, ktorý si myslí, že je vymakaný lámač ženských srdc a stále sa odhaľuje, lebo si myslí, že má tehličky:D A za to musí hádzať peniaze do plechovky s nápisom "debil" :D Je tam strašne veľa vtipných scén a budete hltať jednu časť za druhou! Určite odporúčam!:)


90210
Po GG moja druhá láska, ktorej tiež vdačím, že viem po ingliš:) Bolo na to veľa kritiky,ze sa to nevyrovná originálu..ale toto s predošlým 90210 nemá nič spoločné, iba to, že sa tam asi v 3 častiach objavila Brenda a Kelly:DD ked to chodilo aj na Markíze, ja som to nemohla ani pozerať, lebo to celé zničili dabingom. Radím Vám, pozrite si to v origináli. Je to na podobný štýl ako GG, len títo tu žijú v bohatej štvrti v Beverly Hills a tiež je to o priatelstvách, nepriatelstvách, sexe a drogách:)

2 BROKE GIRLS


Priznám sa, zo začiatku som bola trochu skeptická..Vôbec sa mi nepáčili tie uniformy a myslela som, že to bude niečo trápne. Ale ked všetci o tom hovorili len v superlatívoch,tak som si to pozrela. A neskutočne ma to chytilo.. Sú tam super hlášky, ako keby som to písala ja. Najlepší je ten Rus Oleg:D Je to o tom, ako 2 dievčatá  na mizine sa snažia rozbehnúť svoj biznis s muffinami a čaká ich ešte dlhá cesta:) Určite si to musíte pozrieť!:)

PRETTY LITTLE LIARS


A nakoniec PLL. Taktiež som to objavila náhodou a príbeh 4 kamošiek, ktoré dostávajú záhadné výhražné správy a pátrajú po svojej údajne mŕtvej kamoške ma úplne pohltilo. Okrem napínavého príbehu, kedy v napätí čakáte, čo sa stane, sú hlavné hrdinky vždy dokonale nahodené a najradšej by som ich zo všetkého vyzliekla:D Bohužial už to bolo príliš premotivované, stále to naťahujú a mňa to už prestalo baviť...takže to už nepozerám..tak a teraz sa nedozviem, že kto je A :D


Myslím si, že som sa dosť rozpísala... Mala som v zálohe eešte pár seriálov, tak to rozdelím a druhú časť pridám nabudúce. Snád som Vás inšpirovala..seba určite a od zajtra idem asi na GG opäť:D 

1 komentár:

  1. Aj ja som akurát v pondelok robila svoj rebríček, ale nezhodli sme sa :)) Ale ďakujem za tipy, určite niektorý z nich čeknem :)
    http://beautymissfits.blogspot.sk/2014/02/top-6-tv-series-by-katik-1-cast.html
    BeautyMissfits

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...