Môj šatník

Konečne sa mi po dlhých hodínách podarilo nahrať video! Najprv mi nenačítavala kamera, potom som video nevedela prekonvertovať, musela som ho nanovo spraviť a kým mi ho zase načítalo... no hrôza!:D Ako som sľúbila, natočila som pre Vás video o mojom oblečení:) Tak dúfam, že Vás to bude zaujímať a bude sa Vám páčiť:) Trošku sa hanbikám, ked natáčam takéto videá, ale no čo:D Aspoň je to oživenie blogu:D   Ja idem poobede na čistenie pleti, strašne sa bojím,,to bude zase bolesť..asi si dám nejaké to poldo predtým:D  Tak držte palce:) XOXO!! Posielam pusy!!:-**


20 komentárov:

  1. Ja som si doteraz myslela, ze mam vela veci...NEMAM :D oproti tebe ani zdaleka. Asi si pojdem dnes doplnit satnik. Paci sa mi, ze sa nebojis a mas zaujimave veci vzorom alebo strihom. Len pri tvojom mnozstve oblecenia a topanok bude vas byt ochvilu vyzerat ako jeden velky satnik pre Lenku. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hahah:DD Presne ja to tak volam:) Ze to nie je byt, kde prespavame, ale miesto, kde mam ulozene svoje veci:D dakujem za mily komentar, zasmiala som sa:)

      Odstrániť
  2. Mať toľko veci tak si piskam :) závisť ( ale iba v dobrom samozrejme)
    Inak spravíš video tvojich topánok?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano ano, uz sa na to chystam:) Spravim urcite:)

      Odstrániť
  3. mile videjko a krasny satnik! :)... a keby si chcela ja mam uplne skvelu kozmeticku pri ktorej je cistenie pleti jedna lahoda jahoda, uzasny vysledok a bez bolesti, a to ma co robit na mojej tvari :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeeeem:) A ano? Mohla by si mi to prosim napisat na fb? dakujem velmi pekne:)

      Odstrániť
  4. Strašne dobré je sa na teba pozerať, čítať tvoje príspevky a počúvať ťa :))) Páči sa mi tvoja prirodzenosť a tá charizma, ktorá z teba vyžaruje je úúúúžasná. Dávam Ti palec hore! (aj na nohách) :D. A čo sa týka tvojho šatníka, odpadla som. Od-pad-la! Nádherné veci. Kam vlastne chodíš nakupovať? Ja som zúfalá z tých kúskov, ktoré sa objavujú v našich obchodoch. Človek si aj 150x prejde všetky obchody v tom našom "super" meste a nikdy nič pekné nenájdem. Anka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pane boze, strasne strasne si ma potesila za taky krasny komentar, velmi si to vazim!!:) DAKUJEM!! A ja mam strasne vela veci z Číny, tam som si obnovila celý šatník a potom na všetkých mojích cestách, Londýne, Viedni, Barcelone. A kupujem na internete- sheinside, ebay, wholesaledress, alebo v sekáčoch:) lebo taky nazor mam ako ty, ze najst nieco v nasich obchodoch je na vrazdu:) Ked, tak H&M alebo New Yorker, Terranova:)

      Odstrániť
  5. leni ty si poriadna shopoholička s krásnymi kúskami v šatníku :) ale mala by som otázku vieš mi odporučiť nejaký dobrý salón na čistenie pleti priamo v KE? :) vopred ďakujem za tip pekný deň

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. haha, to som,ved ja aj pocas robenia videa som nasla take veci, co som ani nevedela, ze mam:D to uz je choroba:) A napises mi prosim na fb? alebo svoj mail? lebo ja chodim ku kamoskinej mamke, sestricke, a nechcem tu verejne davat na nu kontakt:)

      Odstrániť
  6. Ahoj nerozmyslala si nad tym predat niektore veci co uz nenosis?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rozmyslala a uz som aj nieco nafotila, neskor to pridam:)

      Odstrániť
  7. Lenka najviac ma ohurili tvoje kabaty, tie s kozusinovym golierom mas z akeho obchodu? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ktore teraz myslis?:) Tie hnede? Ten dlhy hnedy mam z House, a taky zeleny s golierom je z New Yorkeru a kozusinku mam z H&m:)

      Odstrániť
  8. Lenka chcela by som sa opytat odkial si si kupila to biele predlzene tielko (ktore ti spadlo na zem a potom si ho tocila okolo vesiaka) v minute 10:59 v tomto videu. Videla som ho uz na jednom tvojom outfite, je nadherne! :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahooj, mam ho z Číny, takže ti asi nepomôžem:/ A dakujem, milujem ho:)

      Odstrániť
  9. Ahoj odkial mas ten riflovy vybijany top? :) je uplne bombovy...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Je bohužial z Číny, takže ťa asi nepoteším:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...