Môj deň

22 komentárov:

  1. pekné video, veľmi sa mi páčilo a pobavila som sa :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jeej, aké milé video! :-)) Lenka kde ty pracuješ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš zlatého priatela Leni :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pekne videjko :-) Lenka aku spiralu teraz pouzivas?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem velmi pekne!! pouzivam miss sporty:) spravim recenziu tento tyzden:)

      Odstrániť
  5. skvelé!! tlieskam :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lenka veľmi pekne video, to kde v KE si kupila taky užasny byt, že tam máš tie schody ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujeeem:) a je to na skoro v meste, nadstavba:)

      Odstrániť
  7. Veľmi super videjko :) začala som tvoj blog sledovať len pred pár dnami, tak sa neorientujem vo všetkom, čo si používala asi :) Tá biela špirálka, slúži na čo ? A odkiaľ je ak môžem vedieť? A tá čierna bola myslím z Miss Sporty? Brutálne máš tie mihalnice, veľmi sa mi páčia :) A k obočiu, to si čím upravuješ? Tiež je super, zaujímalo by ma odkiaľ je tá ceruzka naň :) Ďakujem pekneee :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://lenkabrisiakova.blogspot.sk/2013/07/mihalnice-ako-pand.html :)

      Odstrániť
    2. ahooooj, dakujem krasne za pochvalu, tesim sa:) Ta cierna spirala bola Miss sporty, chcela som o nej aj napisat este, lebo je nova:) a dakujem anonymovi, kt. pridal link na postup:)spravil to za mna:) a na obocie pouzivam tiez z pupy, o tom tiez napisem:) zajtra, pozajtra:)

      Odstrániť
  8. Ahoj Leni, super video. Mohla by si aj častejšie takéto pridávať. Chcem sa opýtať, pomáha ti ten Forcapil? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem velmi pekne, urcite budem pridavat, ked sa to paci!:) A co ja viem, zatial nejaku zmenu som nezaregistrovala..ale kadernicka mi v pondelok na foteni povedala, ze mam milion malych vlasov..ale tak ja nevidim rozdiel:) zatial iba mesiac beriem a mam brat 3, tak napisem potom:)

      Odstrániť
    2. Dobre ďakujem pekne :)

      Odstrániť
  9. Prekráááásna si! Prekrásna ako princezná :))) Super video, budeme očakávať aj ďalšie tohoto druhu :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ooooooo DAKUJEM KRAAASNE za pochvalu!!:) a budú videjká, budú:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...